Glasul Bucovinei, octombrie 1924 (Anul 7, nr. 1653-1678)

1924-10-01 / nr. 1653

Pag. 4 Cumpăraţi numai la Librăria„La Marca Ţării” care este asortată pentru noul an şcolar cu toate cărţile didactice noui, vechi, precum şi tot felul de cărţi, articole de papetărie, atât pentru şcoală, cât şi pentru biurouri. Se mm comenzi le primeie nil ciMnnis Onorata clientelă primeşte 10 la sută rabat şi marfă cu preţurile cele mai reduse. Serviciul prompt şi conştiincios EN GROSS EN DETAIL la librăria „La Marca Ţării” Cernăuţi, Piaţa Vasile Alecsandri No. 6 C. N 438/24 EdictIon contra lui Josef Lesczynschi din Rădăuţi s’a intentat o acţiune pentru desfiinţarea comunii de proprietate de către Toader a lui Nicolai Costea din Rădăuţi. Termenul pentru înfăţişare s’a fixat pe ziua de 4 Octombrie 1924 oarele 8 a. m. Înaintea judecătoriei subsemnate camera 26. Aflându-se pârîtul în afară de Bucovina şi nefiind posibilă înmânarea acţiunii se numeşte curator de avocat Dr. Luttinger în Rădăuţi care îl va reprezenta pe spesele şi pericolul lui până ce se va prezenta pârîtul sau un plenipotenţiar. Judecătoria de ocol Rădăuţi, Secţia II „Casino de Paris“ — Cernăuți, strada Grillparzer No. 6, Cernăuţi — Proprietar şi director: M. FEIGER In fiecare seară mare reprezentaţie de varieteu In fiecare săptămână program schimbat Vor debuta artişti de primul rang . Cg. I 356/24 Edict Maria Halujan, născută Râmnicu din Vatra Dornei, a intentat în contra soţului ei o acţiune de divorţ din cauza părăsirii malicioase. Aflându-se soţul ei Ioan Halujan la un loc necunoscut, Tribunalul numeşte ca curator în persoana avocatului Dr. Samuil Isopescu în Suceava, care, la spesele lui, îl va reprezintă până ce se va înfăţişa sau va numi un alt reprezintant al lui. Tribunalul Suceava Secţia I CINEMA TEATRUL VECHI Numai încă 3 zile, până inel. Miercuri rulează renumitul film monumental „Quo Hadis“ după renumitul roman de Heinrich Sierkiewicz, în 6 mari acte. Adaos la program : o comedie cu MALC în 2 acte Edict. C1 430 I 24 2 Lui Gavril a lui Petre Fiocea din Negriteasa s’a intentat de câtră Moses Eisenkraft, comerciant din Vama acţiunea pentru eşire din indiviziune privitor la corpul tab. 245 din comuna Negrieasa. Termenul de înfăţişare [s’a fixat pe ziua de 9 Octombrie 1924 orele 8 a. m. înaintea judecătoriei subsemnate, camera No. 5. Aflându-se pârâtul într’un loc necunoscut şi nefiind posibil înmânarea acţiunii se numeşte curator d. Gheorghe Schiuieac, primar din Negrileasa, care îl va reprezenta pe spesele şi pericolul lui până ce se va prezenta părâtul personal sau un plenipotențiar. Redactor responsabil Dimitrie Sidoriuc Judecătoria ocolului Stulpicani, secţia ll-a Semnaţi părtaşii la BANCA „MESERIAŞUL ROMAN“ GLASUL BUCOVINEI Publicațiune In comuna Rohozna se află un mânz pierdut. Dacă proprietarul acestui mânz nu se va anunţa până la 10 Octombrie 1924, orele 10 a.m., se va ţine licitaţie. Rohozna la 25 Sept. 1924 Primarul: I n d e s c i f ra b i I CINEMA „INTIM*4 No. 22, Str. General Mircescu No. 22 Începând cu Vineri 26 Septembrie a. c. Lângă Cămin Mare dramă în 6 acte după celebrul roman a lui Tschaikowsschi In rolurile principale refiumiţii artişti : O. Rumitsch, A. Polonschi, V. Chalodnaja, Maximov, Alexejewo şi Czardinin Edict C. III 522 I 24 1 In contra Johann Uhl, Amalia Uhl născ. Besay şi Jacob Uhl jun. agricultori, Badeuţii s’a intentat o acţiune pentru recunoaşterea proprietăţii de către Titus Braha, proprietar funciar din Rădăuţi. Termenul pentru înfăţişare s’a fixat pe ziua de 4 Octombrie 1924 orele 9 a. m. înaintea Judecătoriei subsemnate camera 11. Aflându-se pârâtul In afară de Bucovina şi nefiind posibilă înmânarea acţiunii se numeşte curator d. Vespazian Răuţi preot în Rădăuţi care îl va reprezenta pe spesele şi pericolul lui până ce se va prezenta pârâţii sau un plenipotenţiar. Judecătoria Rădăuţi, secţia ill-a CINEMA ELITE (Dom Polski) Strada Flondor 40. Strada Flondor 40. Cu începere de Vineri 26 Septembrie şi în zilele următoare Cel mai frumos Film al marelui Artist EMIL JANINGS UIMI Sil N. R. BĂNUI, splendidă dramă în 6 mari acte, tragic şi humoristic, montare nemaivăzută, un lux fantastic, toalete orbitoare, un film al cărui subiect ne arată viaţa zilelor noastre şi povara banului este tot ce poate fi mai interesant şi frumos, un film care nu are nevoe de reclamă, publicul să se convingă de purul adevăr. In rolurile principale, cei mai apreciaţi Artişti ai Ecranului Eil Sins li UHIUH Ca complectare o splendidă comedie cu Fatty în 2 acte. AVIS. — Se atrage atenţiunea Onor. Public, spre a nu se lasa a fi înşelaţi de reclama celuilalt Cinematograf care anunţă filmul Colibri cu Emil Janing, aceasta fiind numai un truc pentru a duce publicul în eroare ştiind că acest artist este foarte apreciat. Artistul Emil Jinigs nici nu joaca in acel Film, acesta o confirmă și Casa Lux Film din București proprietarul filmului. Edict Cg. II 637 | 24 Reclamant Adolf Bertisch, comisar de poliţie în Cernăuţi a introdus sub No. Cg II 637 | 24 o acţiune în contra pârâţilor Adolf Abraham Grossman şi Simion Kanner, foşti în Cernăuţi pentru 9870 lei Audienţa pentru desbaterea orală s’a fixat pe ziua de 1 Octom. 1924, ora 9 a. m. la această judecătorie camera No. 221. Nefiind cunoscut locul unde petrece pârîtul, se numeşte curator d. dr. Munteanu avocat în Cernăuţi, care va reprezenta p£ seama şi socoteala lui, până ce se va înfăţişa el însuşi sau va numi un împuternicit al său. Tribunalul Cernăuţi, secţia 11 No 1653 Edict Cg. II 1268/24 Contra lui Ivan Iwanciuc al lui Nichifor fost cu domiciliul în Luca al cărui domiciliu In prezent e necunoscut, s’a intentat la tribunalul subsemnat de către Justena Iwanciuc născută Maistruk din Luca acţiune pentru divorţ din cauza părăsirei cu rea voinţă. Pentru apărarea drepturilor pârîtului se numeşte curator d. avocat Dr. Isidor Münzer aici. Conform § 115 cod. civ. pârîtul e somat să se prezinte în decurs de un an, în caz contrar se va proceda şi decide asupra acţiunii acesteia la propunerea reclamantei în prezenţa curatorului numit. Tribunalul c. secţia II Cernăuţi. F. XVI 1281 I 24 _7 Publicatiune de licitaţie La cererea Helene Standejski ca parte urmăritoare va avea loc la această judecătorie, camera No. 122, în ziua de 23 I X 1924 ora 9 a. m., în baza condiţiunilor aprobate, vânzarea la licitaţie a următoarelor imobile Registrul fonciar Cuciurul Mare. Plasa No. 5387. Numirea imobilelor constând din parcela 40863 arătură în mărime de 42 prăjini. Valoarea fixată: 21.000 lei. Oferta minimală: 14.000 Iei. Sub oferta minimală nu va avea loc licitația. Posesorii de drepturi reale, îndeosebi creditorii ipotecari, posesorii de ipoteci pentru credit şi cauţiune şi, relativ la dări şi impozite, organele publice, se somează a urma celor indicate în următoarea publicaţiune. Judecătoria de ocol Cernăuţi Secţia XVI XVI 5933 123 12 Edict de licitatie La cererea Rosa Silberbusch, Visarion Gribowski şi Eugen Lauer ca parte urmăritoare va avea loc la această judecătorie, camera No. 122, în ziua de 23 Oct. 1924, ora 11 a. m., in baza condiţiunilor aprobate, vânzarea la licitaţie a următoarelor imobile: Registru fonciar Cosmin. Plasa No. 2221. Numirea imobilelor constând din Fparcela No. 257 cu casă, 374 și a parcelei 674/1 și 674/4 în mărime de 44 prăjini. Valoarea evaluată 60400 Iei. Oferta minimală: 40.266 lei, 66 b. Sub oferta minimală nu va avea loc licitația. Posesorii de drepturi reale, îndeosebi creditorii ipotecari, posesorii de ipoteci pentru credit şi cauţiune şi, relativ la dări şi impozite, organele publice, se somează a urma celor indicate în următoarea publicaţiune. Judecătoria de ocol Cernăuți, Secţia XVI. Edit C VIH 460/24 Contra lui Gheorghe a lui Vasile Ionesi fost cu domiciliul in Slobozia-Pruncului iar de prezent în Ioc necunoscut, s’a intentat acţiune de către Petrea a lui Vasile Ionesi în Milişăuţii de jos pentru recunoaşterea proprietăţii şi predarea unui act. Termenul pentru înfăţişare s’a fixat pe ziua de 17 Oct. 1924, orele 8 jum. a.m. înaintea tribunalului subsemat, camera No. 16. Aflându-se pârâtul într’un loc necunoscut şi nefiind posibilă înmânarea acţiunei s’a numit curator d. Dr. Hoffmann avocat din Suceava, care-l va reprezenta pe spesele şi pericolul său până ce se va prezenta pârâtul sau un plenipotenţiar. Judecătoria ocolului Suceava, secţia VIII Institutul de Arte Grafice şi Editură, «GLASUL BUCOVINEI» Cernăuţi. Ediet Cg. I. 541 I 24 Contra Elenei lui Dumitru Moroşan născ. Pavlovschi fostă cu domiciliul in Stupea, iar acum necunoscut, s’a intentat acţiune de divorţ de către soţul ei Durmtru al lui loan Moroşan din Stupea pentru părăsire maliţioasă. Termenul pentru desbaterea orală s’a fixat pe ziua de 6 Octombrie 1924, la orele 9 a. m., înaintea acestui tribunal, camera No. 31. Nefiind cunoscut domiciliul pârâtei spre a i se putea înmâna acţiunea, se numeşte curator d. Dr. S. Isopescu avocat în Suceava care o va reprezenta pe cheltuelile și pericolul ei până ce pârâta se va prezenta in persoană sau un împuternicit al său. Apărăt al căsătoriei se numeşte d. Dr. L. Iurim, avocat în Suceava. Tribunalul Suceava, secţia I CITIŢI „GLASUL BUCOVINEI"'