Glasul Bucovinei, noiembrie 1924 (Anul 7, nr. 1679-1703)

1924-11-01 / nr. 1679

Pag. 4 pfijr S’a redeschis Undd - HM - Ml sub conducerea unui renumit expert Fabrica de Clopote “OITUZ“ Societate în nume colectiv București a predat depozitul general pentru Bucovina, Basarabia și Moldova, domnului Mihai Gh. Țurcan librar din Rădăuți Bucovina (Piața Unirii) unde se găsesc in permanența CLOPOTE gata de orice MĂRIME, începând de la 40 kg. și până la 1000 kg., din MATERIAL special cu PREȚURILE cele mai convenabile. Se primesc și clopote vechi spre returnare Sunetul și durabilitatea clopotelor se garantează pe timp de cincizeci ani Cumpărați numai la Librăria „La Marca Țării” care este asortată pentru noul an școlar cu toate cărțile didactice noui, vechi, precum și tot faiul de cărți, articole de papetărie, atât pentru școală, cât și pentru biurouri. Se eseti temsi li preeiiese temi ets Mirs Onorata clientelă primește 10 la sută rabat și marfă cu prețurile cele mai reduse. Serviciul prompt și conștiincios EN GROSS ’ EN DETAIL la librăria „La Marca Țării” Cernăuți, Piața Vasile Alecsandri No. 6 Redauu> responsabil Dummitrie Stocinuc „Casino de Paris“ — Cernăuți, strada Grillparzer No. 6, Cernăuți — Proprietar și director: M. FEIGER In fiecare seară mare reprezentație de varieteu In fiecare săptămână program schimbat Vor debuta arisști de primul rang .... ■ [UNK] [UNK] CINEMA TEATRUL VECHI începând cu Joi 30 Octombrie până inclusiv Duminică 2 Noemvrie Ziua morților o dramă sentimentală în 6 acte lungi, cu frumoasa Hiv ied Miss Mater în rolul principal Ca arios o comedie minunată în două acte Onor. Comitetelor școlare imprimate Bugetul de venituri.] de duel la Institutul „Glasul Bucovinei1’ Cernăuți, strada I. Flondor No 33 (etaj I) DE VÂNZARE GLASUL BUCOVINEI No. 1679 Mulțămită publicâ. FAMILIA FLONDOR, profund mișcată de dovezile de simpatie primite cu ocazia încetării din viață a scumpului ei Iancu Flondor roagă și pe această cale pe toți acei, cari au binevoit a se asocia la doliul lor, a primi expresiunea celor mai sincere mulțumiri. A Apărut: Registru de prezență și Catalogul clasei pentru școli primare la Institutul „Glasul Bucovinei” Cernăuți, St*. I. Flondor No. 33, (Etajul I) Se pot comanda și prin poștă A II 9524 17 Edict Din partea judecătoriei de ocol Ciudeiu se face cunoscut, că Domnica a lui Vasile Gheorghian, agricultoare Ia Cupca a murit la II 4 1924 fară ca ea ar fi lăsat o declarație unei ultime voințe. Fiindcă acestei judecătorii nu e cunoscut, dacă și cărora persoane le aparține un drept de moștenire la această succesiune, sunt somați toți acei cari cred a face oareșicari pretențiuni că până un termen de un an să facă cunoscut la această judecătorie dreptul lor de moștenire sub justificarea acestui drept, In caz contrar se va trata succesiunea, pentru care se numește d. Dumitru a Ion Bolocan !n Cupca deocamdată ca curator succesiunii dimpreună cu cei cari se vor fi declarat ca erezi și au dovedit dreptul lor de moștenire prin transmiterea decretului de succesiuneacea parte tusă de avere a succesiunii, la cari nu s’a declarat nimene ca eredii sau toată succesiunea, dacă nu se va declara nimene ca erede se va privi de către Statu desmoștenită. Judecătoria de ocol Ciudeiu, secția lI-a Flondoreni, Octombrie 1924, Ministerul Justiției — Comisiunea de naturalizări — Conform art. 22 din legea privitoare la dobândirea și pierderea naționalității române, se publică următoarea cerere de naturalizare, spre știința acelora cari ar voi să facă vreo întâmpinare, potrivit dispozițunilor art. 23 din zisa lege: Domnule Ministru, Subsemnatul Dr. Augustin Arndt cetățean Cehoslovac, am onoare a vă ruga să binevoiți a di pune să ni se acorde cu dispensă de stagiu cetățenia română pe baza alăturatelor acte. Cernăuți In 18 Martie 1924. Cu stimă (ss) Dr. Augustin Arndt profesor Edict Cl. II a 800 [ 24 Reclamant Aglaia Câlinescu, văduvă de avocat în Cernăuți a introdus sub No. Cg 11 a 800 I 24 o acțiune în contra pârtiei Ștefania Ciolac pentru 5000 lei Audiența pentru desbaterea orală s’a fixat pe ziua de 12 Noembrie 1924, ora 9 a. m. la această judecătorie camera No. 221. Nefiind cunoscut locul unde petrece părîtul, se numește curator d. dr. Moses Glaubach avocat In Cernăuți, care-l va reprezenta pe seama și socoteala lui, până ce se va Înfățișa el însuși sau va numi un împuternicit al său. , Tribunalul Cernăuți, secția II Edict Cg. I 519/242 Contra lui Teodor Zitariuk, măcelar, fost cu domiciliul în Cernăuți al cărui domiciliu în prezent e necunoscut, s’a intentat la tribunalul subsemnat de către Paulina Zitariuk din Cernăuți acțiune pentru divorț din cauza păasirei cu r»a volta Pentru apărarea drepturilor pâritului se numește curator d. avocat Dr. Gang aici. Conform § 115 cod. dv. pârtiul e somat să se prezinte in decurs de un an, tn caz contrar se va proceda și decide asupra acțiunii acesteia la propunerea reclamantei in prezența curatorului numit Tribunalul cu secția I Cernăuți. Institutul de Arte Cratice și Editura «InsoUL öu Cdv.iNl..» cernául. Ministerul Justiției Comisiunea de Naturalizări Conform art. 22 din legea privitoare la dobândirea și pierderea naționalității române, se publică următoarea cerere de naturalizare, spre știința acelora cari ar voi să facă vreo întâmpinare, potrivit dispozțiunilor art. 23 din zisa lege: Domnule Ministru, Subsemnatul Alois Tomászék, de profesiune monter de mașine, domicilat în Plosca jud. Vijnița, născut in anul 1899 în Lobntz in Polonia, de religie română, căsătorit în Cernăuți cu românca Mathy Angela, venit în țară în 1920, fac cerere de împământenire n conformitate cu dispozițiile art. 7 din constituția Țării. Anexez declarația de renunțare la supușenia străină legalizată prin notar public certificatul de buna purtare. Mai alătur una coală a 50 lei timbru cerut de lege și vă rog să bim voiți a dispune să mi se elibereze un certificat constator că am înaintat această cerere pentru cele legale. Cu deosebită stimă Alois Tomászéit Toate imprimatele prevăzute de lege necesare Primăriilor Birourile de populație Registrt mm corespondita (Intrare și Ieșire) se găsesc de vânzare la ' " tul de afle plice si eUIoul BUM II'' Cernăuți, strada 1. Flondor No. 33 precum si pentru Modele (Formularele) l-XV Semnați pârtașii la BANCA MESERIAȘUL ROMAN“ !»