Glasul Bucovinei, februarie 1926 (Anul 9, nr. 2027-2049)

1926-02-02 / nr. 2027

Pag. 4 CIMEMIc TESTUL VECHI începând de Luni 25 Ianuarie, şi în zilele următoare Programul cel mai vesel al anului 1 Circ Pat şi Patachon Comedia cea mai veselă care a existat până acumîn 7 acte. Pat şi Patachon ca artişti de circ, acrobaţi, jongleri. Pat’şi Patachon au făcut toată lumea să râdă şi sunt cei mai buni comici ai pânzei. Acest film e cel mai bun pe care l-au jucat până acum. Filmul este şlagherul sezonului! Cine vrea să uite necazurile zilnice să vie să vadă Circul Pat şi Parahon AfareastaO comedie în 2 acte — Edict C 931 I 25 Contra lui Avram a lui Gheorghe a lui Ion Bârsan, fost cu domiciliul în Stroeşti, iar de prezent în loc necunoscut, s’a intentat acţiune de cătră Ilie a lui lordachi Doboş din Ilişeşti pentru 80 dolari canadieni. Termenul pentru înfăţişare s’a fixat pe ziua de 3 Februarie 1926 orele 9 a. m. înaintea acestei judecătorii camera 18. Aflându-se pârîtul într’un loc necunoscut şi nefiind posibilă înmânarea acţiune! s’a numit ca curator d. Dr. Rohrlich-Horovitz din Suceava, care-l va reprezenta pe spezele şi pericolul său până ce se va prezenta pârîtul sau un pienipotenţiar. Judecătoria mixtă Suceava, secţia I însoţirea de păstrare şi credit pentru Botoşana Publicaţiune Se aduce la cunoştinţă prin aceasta că însoţirea sus numită convoacă o adunare generală pe ziua de Luni în 2 Martie 1926 în localul primăriei orele 2 d. m. cu următoarea ordine de zi: 1. Aprobarea bilanţului pe anii 1924 şi 1925. 2. Disolvarea de bună voe a însoţirei şi lichidarea ei. 3. Eventuale. Încheierea registrelor și conturilor precum și a bilanţelor care trebuesc lichidate sunt depuse la dispoziția membrilor pentru a lua cunoştința de ele. Dacă la prima adunare generală nu se vor aduna numărul recerut de membri, se convoacă atunci o a doua adunare generală pe aceiaşi zi, în acelaş local însă cu o oră mai tărziu şi fără privire la numărul membrilor prezenţi. Botoşana, 13 Ianuarie 1926. ,Director Solcan Ignat Cinema „Central •1 (Ssfk Filarmonici) PROGRAM începând de la 28 Ianuarie până inel. Luni • 1 Februarie Un film de tot nou în Cernăuţi cu Rudolf Valentino Răsfăţatul femeilor, cel mai frumos bărbat din America Tânărul Maharadscha Un film al celei mai bune societăţi cu o înscenare splendidă, extraordinar de picantă și admirabilă, dramă din viața unui prinț oriental în exil, în 8 acte. Afară de aceasta o comedie• Redactor responsabil Dumtria Sideriuc ,GLASUL BUCOVINEI4 Incheere Firm. 405 125 Rg. B. II 270 Înregistrarea unei firme sociale In registrul Firmelor sociale s’a înregistrat : la 6 Octombrie 1925. Sediul firmei: Cernăuţi, strada Brâncoveanu. Textul firmei : „Hamburg-America Linie“ S. A. Sucursala Centralei cu aceiaş denumire în Bucureşti, Calea Griviţei 183. Firma socială: Societate anonimă, înregistrată la Tribunalul Ilfov Si comercială ad No. 387 1 922. Societatea se fondează pe stătutele înregistrate la tribunalul Ilfov sub. No. 1.516 122 şi publicate în M. O. No. 55 din 15 06 1922. Durata societăţii: nelimitată. Capital social: 200 000 lei divizat în 400 acţiuni la purtător a 500 lei, deplin vărsate. Semnarea firmei: reprezentantul sucursalei va pune iscălitura sa cu mâna proprie sub textul scris, imprimat sau stampilat al firmei. Ca reprezentant al sucursalei a fost numit în calitate de procurist d. Samuil Drassinover comerciant în Cernăuţi. Tribunalul Cernăuţi, ca trib. de comerţ Secţia Vil-a UROLOG Dr. Med. H. Berger sir. Miron Costin *fo. 11. (fosîa Maris Mesial ord. 11—12 și 3-5 Cercetări prin oglinzi intrumentale a rinichilor (rărunchilor) a basimului rinichilor, a conductei urinei uretrei, a besicei și aferei urinare (Sondajul uretrei, cistocopie, uretroscopie) Tratamentul bolilor de rinichi, basinul rinichilor uretra, beşica (inflamaţii acute şi cronice (tuberculosa), opriri purprii, sângerări (piatra , înfiaturi), celelante deranjări ale beşicei cu oprireaudului, umflarea prostatei (ipertrofia prostatei))şi a complicaţiilor ei, îmbolnăviri chirurgicale a aparatului sexual (îngustarea uretrei, tuberculoasa şi umflătura testiculelor). No. 2027 Drăguleanu Gheorghe Primul tapiţer şi decorator român şi-a deschis un atelier de tapiţerie în Cernăuţi, str. Miron Costin N-rul 6, (fostă Maria Theresiagasse) unde se execută garnituri de club în piele şi tot felul de lucrări sau reparaturi, cari cad în această x-x-x ramură. x-x-x La cerere plec şi la ţară Firm. 403/25 Bg. A. IV 203 încheiere înregistrarea unei societăţi în nume colectiv S’a înregistrat în registrullă 17 Octombrie. 1925. Sediul firmei: Cernăuţi str. Ion Creangă 4. Numele firmei: Hassner & Co.,societate în nume colectiv, fabrica pentru producţia de ibcoruri, rom, coniac şi rachiuri dulci. Obiectul de exploatare: Exploatarea unei fabrici pentru producţia de ibcoruri, rom, coniac şi rachiuri dulci Felul societăţi: societate în nume colectiv. începutul activităţii: 11 Septembrie 1925. Durata societăţi: 9 ani. Societarii: Sigmund Hassner, comerciant în Cernăuţi str. Bucureştilor No 2, Salomon Koffler, comerciant în Cernăuţi 2 şi Abraham Dermer comerciant în Cernăuţi str. General Mircescu No. 11.; Îndrituit cu reprezentarea: asociatul Sigmund Hassner singur. Semnarea firmei: se va face astfel că sub textul firmei, tipărit sau scris va scrie d. Sigmund Hassner sau d. Salomon Koffler numere sau cu mână proprie. Tribunalul Cernăuţi, ca trib. de comerţ Secţia VlI-a Des. Firm. 425 125 Rg A IV 116 Schimbări într’o firmă înregistrată la 20 Octombrie 1925 la firma Textul: Kern & Comp. soriet. în nume colectiv. Sediul: Bucureşti, str. Lipscani 10 cu sucursala în Cernăuţi, strada Miron Costin No. 7. Obiectul: Comerţul fierului, maşini, industria metalică, montări şi industria minieri. S’au înregistrat următoarele schimbări: d-nii Robert Kern şi Paul Kern s’au retras din societate, iar în joculor a intrat în societate d nul inginer Otakar Kruus Randa, care are semnătură firmei sociale în modul cum au avut-o până acum d-nii Robert Kern şi Paul Kern. Tribunalul civil Cernăuţi, Secţia Vila Firm. 360 I 25 Coop. V 41 Schimbări într’o cooperativă înregistrată La 20 August 1925. Textu!: Se bsthüfegenossenschaft des Kâth deutschen Volksbundes für die Bukowinaregistrierte Genossenschaft mit beschräukter Haftung. S-au înregistrat următoarele schimbări: Conform deriziunii adunării generale din 5 Aprilie 1925 a eşit din comitet d. Iosif Meder, Mihail Neumann şi Wenzel Baumgartner lăsândui-se la cunoştinţă realegerea lui Mihail Neumann şi Wenzel Baumgartner. Tribunalul Cernăuţi, ca tribunal de comerţ, secţia Vil Firm 359 125 Rg A 111 202 încheiere Schimbări într’o firmă înregistrată la 14 August 1925 la firma Textul: Halpern & Segall. Sediul: Cernăuţi str. Bucureştilor 7. Obiectul: Bancă şi Casă de schimb. S’au înregistrat următoarele schimbări. Societatea s’a disolvat şi a trecut în lichidare. Schimbarea firmei în: Halpern & Segali în lichidare. Lichidatorii : Societarii Benno Segali, Israel Halpern, Berthold Klinghofer şi Isac Halpern, toţi in Cernăuţi, îndrituiţi cu reprezentarea: Toţi lichidatorii în mod colectiv. Semnarea firmei se va efectua astfel, că lichidatorii Benno Segal, Israel Halpern, Berthold Klinghofer şi Luc Halpern vor pune iscăliturile lor in mod colectiv sub actualul text al firmei scrise, tipărite sau stampilate. Creditorii îşi vor anunţa creanţele lor la Irma în lichidare, Tribunal Cernăuţi, ca tribunal de comerţ secţia VII I Hllfllliillgtllllf.ll. MIEI! Rădăuţi, Piaţa linibii 46 Diagnosticul pentru boli interne şi chirurgicale Therapie boli de piele boli interne boli chirurgicale de femei Institutul de Arte grafice și Editură „GLASUL BUCOVINEI“, Cernăuți.