Glasul Bucovinei, iunie 1926 (Anul 9, nr. 2117-2139)

1926-06-01 / nr. 2117

Pag. 4 Cinema • Grădina CASA GERMANA Director I. Naumescu Cu începere de azi rulează Monumentalul Film Oriental Bajadera Cu renumiţii artişti Norma Talmadge şi Josef Schisuldkrant Spectacolul în grădină începe la ora 8 şi jum. fix. Muzică specială Firm. 15 1 26 Rg A Ii 60 Schimbări într’o firmă Înregistrată la 12 Febr. 1926 la firma Textul: F. Trichter & Comp. Coloniale en gros Cernăuţi. Sediul Cernăuţi. Obiectul: Cumpărarea şi vânzarea de coloniale, alimente şi alte lucruri de trebuinţă de tot felul precum şi producţiunea de industrie şi lucrări de tot felul en gros şi exploatarea fabricei Tricotania pentru producerea de mărfuri de tricotaj și rufe de tot felul. S-au înregistrat următoarele schimbări: Obiectul întreprinderii va cuprinde numai: Cumpărarea și vânzarea de coloniale, alimente și alte lucruri de trebuinţă de tot felul precum şi producţiunea de industrie şi lucruri de trebuinţă de tot felul en gros. Tribunalul Cernăuţi, ca Trib. de comerţ Secţia lll-a Edict. E 312625 La cererea lui Andrei Şandru ca parte urmăritoare va avea loc la această judecăto de camera Nr. 4 în ziua de 30 Iunie 1926 orele 9 dim., vânzarea la licitaţie a imobilului corp. tab. Uideşti plasa Nr. 1222, constând din parc. 8471, 8472, în suprafaţă de 53 3/4 prăjini. Valoarea evaluată 21.500 lei. Oferta minimală 14.334 lei. Sub oferta minimală, vânzarea nu va avea loc. Judecătoria mixtă Suceava, secţia 111 Firm. 2826 Rg A IV 210 Înregistrarea firmei unui comerciant . S-a înregistrat la 28 Ianuarie 1926. Sediul firmei: Cernăuţi str. Parohială 2. Textul firmei: Herman Tysser. Obiectul de exploatare: comerţ cu mărfuri textile şi postavuri Începând cu 1 I 1 1926. Proprietarul: Herman Tysser, comerciant în Cernăuţi str. Tautana 55 a. Procurişti: Josef Mayer Cernăuţi, str. Parohiailă No. 2 şi Nathan Silberstein, Cernăt Piaţa Sf. Petru. Proprietarul va semna iscalindu se sub textul firmei. Procuriştii vor semna firma colectiv iscălindu-se sub textul ei. Tribunalul Cernăuţi, ca Trib. de comerţ Secţia III constând din 2 pietre, modern viiinstalată, din lipsă de apă se vinde foarte ieftin în rate pe timp de 2 ani, cu și fără clădire. Deslușiri la Moara sistematică Florea Cudelcă, Teeblecea-Qara Bmovina. .Redactor responsabil Dirastrie Siderinc IGLASUL BUCOVINEI* Publicaţiune Pe ziua de azi s’a Înregistrat un reg. pers. jur. sub N rul 380 comitetul nou ales conform procesului verbal adunărei generale ordinare din 11 Ianuarie a. c. a asoc. preoţilor ortodoxi români din judeţul Cernăuţi în Cernăuţi precum urmează: 1) Preşedinte: George Strejar, paroh în Mahala. 2) Vicepreşedinte: Alexandru Berariu, paroh în Ceahov. 3) Secretar: Ştefan Sălcescu, cooperator în Mahala. 4) Cassar: Mihai Rusu, paroh în Boiar. 5) Controlor: loan Nisioi, paroh în Corovia. 6) Econom: loan Curceac, paroh în Ştrăuţi de sus. 7) Dionisie Chisilevschi, paroh In Sada gura. Tribunalul civil, Cernăuţi, Secţia I a No. 2117 Coşărcăria FRANZ RECHTON Cernăuţi, str. Română No. 71, Cernăuţi (in curtea brutăriei Kowarzyk) Coşărcărie de artă, mobile de grădină, terasă şi verandă, paturi şi leagăne pentru copii, mase pentru flori, coşuri pentru călătorii, rufe etc. Reparaturi se efectuează prompt şi foarte ieftin. O singură încercare ajunge să se convingă fiecare. Fabricat propriu. Pers. jurid. No. 395 | 25 13 Publicaţiune Pe ziua de 23 I 1 1926 s’a înregistrat la Tribunalul semnat în registrul Ipentru persoanele juridice la No. afac. Pers. jur. 395 125 asociaţiunea: «Fundaţiunea Principele Carol, Asociaţia muzicală Barbu Lăutarul» In Văşcauţi , I C. ca persoană juridică. Denumirea asociaţiei: Fundaţiunea culturală «Principele Carol, Asociaţia muzicală, Barbu Lăutarul *. Sediul Asociaţiei: Văşcăuţi p. C. fiind asociaţia afiliată asociaţiei: Fundaţiunea Culturală „Principele Carol din Bucureşti. Scopul societăţii este următorul: a) De a răspândi muzica în toate straturile speciale şi mai ales în popor. b) De a cultiva şi practica muzica de toate genurile, de preferinţă muzica naţională. c) De a încuraja şi susţinea talentele reale şi destinse dându-le ajutor pentru a se perfecţiona în ţară sau în străinătate. d) De a desvolta spiritul de asociaţie şi solidaritate Intre membrii săi. e) Ea se va ocupa şi cu alte chestiuni de artă, teatru, dansuri naţionale, excursiuni în ţară şi In străinătate. f) Când mijloacele societăţii vor permite ea va înfiinţa şi o secţie instrumentală. Comitetul asociaţiei se compune din 9 membrii şi anume: Preşedinte Hîj Simion, Prefect de judeţ din Văşcăuţi p.0. Vicepreşedinte Dr. Ovid Ţopa, director al şcoalei normale din Văşcăuţi. Secretar Profesor Marcu, Ioan, al Şcoalei normale Văşcăuţi. Casier doamna Andrieţ Emilia, institutoară in Văşcăuţi. Controlor Dl. Cazievici Emanuil, revizor şcolar Văşcăuţi. Bibliotecar Dl. Daşchievici, director şcolar Văşcăuţi. Econom Vlad Octavian, şeful poliţiei Văşcăuţi. Membrii fără funcţie Doamna Doca Steuer, şi părintele Adam Nicolai din Văşcăuţi p/C Comisia cenzorilor: Preşedinte Dr. Dr. Storfer, avocat in Văşcăuţi şi membrii D nii Dr. Rappaport, notar public şi Bogdan Wierzejski, proprietar în Văşcăuţi p/C. Diriginţii artistici: Dl. profesor Spiridon Ioan şi institutor Isachievici Vinţenţ în Văşcăuţi p/C. 5. Suszisa asociaţie a luat fiinţă In ziua de 22 Februarie 1925 cu care prilej s’au votat şi statutele. Tribunalul civil Cernăuţi, Secţia 1. Pers jur. 38025 4 E. 308525 La cererea Carolinei Gramada născ. Zaionschica parte urmăritoare va afla loc la această judecătorie, camera No. 4 In ziua de 30 Iunie a c. ora 9 a. m. vânzarea la licitaţie a imobilului corp. tab. fascicola No. 512 din, comuna Zahareşti, constând a) parc. de teren 1204 în suprafaţă de 7 prăjini. Valoarea evaluată 2800 lei. Oferta minimală 1867 lei. b) Parc. de teren 627 In suprafaţă de 43 de prăjini. Valoarea evaluată 6450 lei. Oferta minimală 4300 lei. c) Parc. 16582 în suprafață de 20 prăjini. Valoarea evaluată 16.000 lei. Oferta minimală 10.667 iei. Sub oferta minimală vânzarea nu va avea loc. Judecătoria mixtă Suceava, Secţia lll-a Băile Vatra-Dornei Miraculoasele izvoare în acid carbonic întru combaterea afecţiunilor aparatului vascular, feliurite boli nervoase, boli de rinichi şi surmenaje. Cele mai puternice băi de nămol contra reumatismului, gută şi specifice întru vindicarea alteraţiunilor patologice a aparatului genitafemenin. Instalaţii de «Z a n d e r», hidrotherapie, Institut «Röntgen», Laboratory, Parc admirabil, Oţeluri suficiente şi bine amenejate. * Sezon: 1 Iunie până la 1 Octombrie. Prospecte şi desluşiri la comisiunea balneară și Administrația băilor Vatra-Dornei. Comisiunea balneară CINEMATEATRUI VECHI începând de Sâmbătă 29 Maiu şi zilele următoare cel mai mare film din lume Nou Premieră Charlie Chaplin aurului Vraja O comedie tragică în opt arte cu Charlie Chaplin în rolul principal. Ca adaus o comedie frumoasă. Rulează de la orele 3 şi jum. 6 şi jum. şi 9 jum. CINEMA „UNIREA• ft Piaţa Unirii Nr. 3 Palatul Naţional începând de Marţi, 25 Maiu a. c. până inclusiv Duminică 30 Maiu nei iiri de noapte In circul Farini Mare dramă de crc în 6 mari acte cu renumiţii artişti Helene Makowska şi Ligi Serventi în rolurile princ. De la orele 8 seara precis rulează în grădină Institutul de Arte Grafice şi Editură „GLASUL BUCOVINEI*" Cernăuţi