Graiul Sălajului, septembrie 2010 (Anul 21, nr. 4666-4687)

2010-09-15 / nr. 4676

► Miercuri, 15 septembrie 2010 12 pagini 1 leu ANUL XXII, Nr. 4676 ► ► [UNK] Bancă din Zalău amendată cu 100.000 de lei pentru comisioane ilegale Protecția consumatorului nu dezvăluie numele băncii, însă este cunoscut că numeroși sălăjeni fac plângeri împotriva Volksbank și BCR pagina 4 pagina 12 Școala "Mihai Eminescu", în pericol să-și piardă autorizația de funcționare Școala gimnazială "Mihai Eminescu" din Zalău este în pericol de a-și pierde autorizația sanitară de funcționare. Conform directorului instituției de învățământ, Mariana Meleg, "actuala autorizație expiră pe data de 17 septembrie anul curent, dar deja avem depuse actele la Direcția de Sănătate Publică pentru a ne reînnoi autorizația din 18 septembrie încolo. Problema pe care o avem cu autorizarea este starea șantierului din corpul A al clădirii școlii. Pentru a putea să funcționăm acolo a fost nevoie de depunerea proiectului de amenajare la dosarul deja înaintat către DSP. Acest proiect va fi depus, nefiindu-ne pusă în pericol activitatea". în acest moment, școala își desfășoară 71 de școli din Sălaj au probleme cu autorizația sanitară și cursurile în condiții normale, dar numai în corpul 8. Direcția de Sănătate Publică Sălaj a suspendat trei autorizații de funcționare pentru trei școli din județ. Este vorba despre o școală din mediul urban și două din mediul rural. Inspectoratul Școlar Județean a prezentat situația unităților școlare la început de an. Din cele 457 de licee și școli din Sălaj, 71 de unități de învățământ fie sunt în curs de autorizare, fie nu au autorizație sanitară de funcționare. (A. Dumitrescu) Centura se deschide săptămâna viitoare V*ALVO sAIM servicii medicale complete Salvosan Ciobanca Zalău, D-va TCI nr.48 Telefon/fax 661038, 661039 sau 662607 Medicina muncii: fișe angajate, fișe ^ șoferi, controale periodice, fișe ^ aptitudine, examene psihologice, ^ 1 investigații complete Numai la Salvosan Ciobanca Investigații de înaltă performanță -rezonanță magnetică; -tomografie computerizată; -diagnosticul osteoporozei și urmărirea post a gradului de osteoporoză; -videoendoscopie digestivă; -chirurgie laparoscopică; -ecografie color Doppler; -toate specialitățile acoperite de medici universitari de la Cluj-Napoca. Informații și programări: 0-360-10-60-68.