Graiul Sălajului, iunie 2016 (Anul 27, nr. 6103-6123)

2016-06-03 / nr. 6105

PNL Îndemnul meu pentru zălăuani este să se mobilizeze în puținele zile rămase până la alegeri și să se pregătească să meargă masiv la vot în 5 iunie. Mulți spun că sunt sătui de politicieni și nu vor să voteze. Dar dacă nu mergem la vot nu facem decât să-i favorizăm, pentru că membrii de partid și cei din structuri vor merge la vot să-și conserve avantajele obținute politic. De la tragedia Colectiv la cazul Hexi Pharma am văzut că sistemul corupt ne ucide. Să votăm împotriva sistemului corupt. Totul despre ziua votului - duminică 5 iunie Punem ștampila de trei ori. I Orarul pe trei buletine de vot votului Cu ocazia Zilei de 5 Iunie, Ziua învățătorului 1 / tuturor cadrelor didactice din unitățile de învățământ sălăjene doresc să se mulțumesc pentru dăruirea de sine, pentru căldura sufletească, pentru lumina revărsată asupra generațiilor de copii și adolescenți. IZar miști ani cu sănătate, reușite și satisfacții profesionalel Inspector Școlar general, prof. Uăaria Top wuniconF S.C. UNICONF SA ZALĂU MOAIEAZA Tehnolog cu experiență CERINȚE"Tntocmirea documentatei tehnice ’ ' de fabricație in lansarea unui articol nou; - cunoștințe temeinice pentru realizarea de tipare in programul GeminiCad; - abilități de comunicare. CV-urile se depun la sediul firmei Bd. Mihai Viteazu 91B ■ Zalău, la biroul personal din fosta Filatura Duminică va fi vreme mohorâtă și va ploua Alegătorii Sălajului și prezența la vot Dacian Cioloși votează în Zalău pagina 2 - 3 | Știu sa Ciocnire electorală ALDE • PSD în Cărămidari Scandal de campanie la Jibou între Szarkozi Alexandru și Dan Ghiurco, candidatul PSD la funcția de primar pagina 4 Căruță lovită de tren pe ruta Zalău - Jibou O căruță a fost lovită aseară la ora 21.00 de un tren care circula pe direcția Zalău - Jibou. Din fericire, pasagerii din căruță nu au pățit nimic, însă calul care trăgea căruța a fost lovit în plin și a murit pe loc. Evenimentul s-a petrecut în localitatea Mirșid la trecerea cu nivel de cale ferată. La fața locului a ajuns de urgență o ambulanță SMURD, care a acordat primul ajutor persoanelor din căruță. (E. Farcaș) Cioban găsit mort pe câmp, lângă ei Un cioban de 38 de ani a fost găsit mort ieri după-amiază de către sora sa pe Dealul Dios, din hotarul satului Valcău de Jos, acolo unde păștea oile. La fața locului a sosit o ambulanță. Personalul medical a constatat moartea ciobanului și faptul că nu sunt urme de violență. Trupul a fost transportat la Spitalul Județean de Urgență Zalău pentru necropsie. Păstorul se numește Romeo Vedinaș, de loc din Valcăul de Jos, și este necăsătorit. (V. Varga)