Graiul Sălajului, octombrie-decembrie 2021 (Anul 32, nr. 7421-7482)

2021-11-25 / nr. 7461

ACTUALITATE nk www.graiulsalajului.ro___________________________________Joi - 25 noiembrie 2021__________________________________ e-mail: graiulsj@unisys.ro__________^ Se scoate din nou la concurs postul de director executiv al „Zonei Metropolitane Zalău” La primul concurs organizat, nu a participat nicio persoana Primăria scoate din nou la concurs postul de director executiv al Asociației „Zona Metropolitană Zalău”. Examenul e programat în data de 20 decembrie, iar dosarele se pot depune până în 10 decembrie. Motivul pentru care postul e scos iarăși la concurs poate părea surprinzător. In 8 noiembrie, când municipalitatea a organizat concurs pentru ocuparea funcției, nu axistat niciun doritor. Nicio persoană nu s-a înscris la concurs, motiv pentru care procedura se repetă. La concurs poate participa orice persoană care îndeplinește condițiile solicitate. Printre acestea se numără: sudii superioare de lungă durată, cunoașterea unei limbi de circulație internațională (dovedit cu acte sau declarație pe propria răspundere), să aibă minim 3 ani experiență experiență în domeniile planificării strategice, politicilor publice, dezvoltare și implementare de proiecte sau gestionarea serviciilor de unități publice. Toți candidații trebuie să prezinte un Plan de management, cuprinzând stategia de conducere pentru atingerea obiectivelor și criteriilor de performanță stabilite prin Actul constitutiv și Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Zalău. Potrivit Statutului, Asociația are ca scop dezvoltarea durabilă a unităților administrativ-teritoriale care alcătuiesc asociația și a întegii zone limitrofe acestora, prin realizarea în comun a unor proiecte de dezvoltare de interes local sau regional și prin furnizarea în comun a unor servicii de utilități publice. Asociația are, ca organe de conducere și control, Adunarea Generală, care alege dintre membrii săi președintele Asociației, Consiliul Director și un cenzor. Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Zona Metropolitană Zalău” s-a constituit în luna martie 2015, din ea făcând parte cele patru orașe din Sălaj -Zalău, Șimleu Silvaniei, Jibou, Cehu Silvaniei- și 15 comune: Agrij, Bocșa, Crasna, Creaca, Crișeni, Dobrin, Hereclean, Hida, Horoatu Crasnei, Meseșenii de Jos, Mirșid, Pericei, Sălățig, Șamșud și Vârșolț. Președinte al Asociației este primarul municipiului Zalău, Ionel Ciunt, iar postul de director executiv a fost deținut, din 2016 încoace, de Marius Matei. TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. Vinde o proprietate situată în Cehu Silvaniei, str. Libertății, nr. 4, jud. Sălaj, compusă din: • Teren ln suprafață de 1.776 mp din acte/intabulare; • Construcție-C1 având regimul de înălțime S+P+IcH1 E, în suprafață construită la sol de 356 mp și suprafață utilă de 1.011 mp; • Construcție-C2 (construcții anexă), in suprafață construită la sol de 28 mp; ■ Construcție-C3 (construcții anexă), în suprafață construită la sol de 11 mp; • Construcție-C4 (centrală termică), în suprafață construită la sol de 28 mp; • Construcție-C5 (garaj), în suprafață construită la sol de 64 mp. Pentru vânzarea acestui imobil, Telekom organizează licitație cu ofertă în plic închis. Data limită de depunere a documentelor de eligibilitate și a ofertelor este 17 decembrie 2021, iar perioada de desfășurare a licitației are loc în intervalul 15 noiembrie 2021 - 17 martie 2022. Prețul de pornire la licitație: 100.000 Euro (scutit TVA). Pentru mai multe detalii despre imobil și regulamentul licitației, vizitează-ne pe www.realestate.telekom.ro sau ne puteți contacta la telefon: 0766.686.668. Persoanele interesate să participe la licitație pot solicita Caietul de Sarcini și pe adresa de e-mail imobiliare@telekom.ro Alina Rad GRAIUL SĂLAJULUI îs. Andreea Mureșan Agenția Națională a Funcționarilor Publici a aprobat organizarea concursurilor pentru ocuparea a 17 posturi vacante în instituțiile sălăjene. Cele mai bine cotate dintre posturi sunt cele de manager la Spitalul de Boli Cronice Crasna, administrator financiar la Școala Gimnazială Plopiș sau medic la Direcția de Asistență Socială Zalău. E nevoie de manager la Spitalul de Boli Cronice din Crasna Funcția de manager - persoană fizică pentru Spitalul de Boli Cronice din Crasna a fost declarată vacantă de către Consiliul de Administrație al unității spitalicești. Concursul se va desfășura la sediul Primăriei Crasna și va avea două etape. O etapă de verificare a îndeplinirii condițiilor stabilite - etapă eliminatorie care va avea loc în 17 decembrie, iar a doua etapă este cea de susținere și evaluare a proiectului de management, stabilită pentru data de 28 decembrie, la ora 10.00, înscrierile la concurs se fac până în 15 decembrie, prin depunerea dosarului la serviciul Resurse umane al Spitalului. Condițiile cumulative pe care candidații trebuie să le îndeplinească sunt: cunosc limba română, scris și vorbit; sunt absolvenți ai unei instituții de învățământ superior medical, economico-financiar sau juridic; sunt absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății și stabilite prin ordin al ministrului sănătății, ori sunt absolvenți ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, potrivit legii; au cel puțin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată conform legii; nu au fost condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea; sunt apte din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic); nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii. Pe lângă documentele doveditoare studiilor și respectării condițiilor cumulative, candidații trebuie să depună la dosar și proiectul de management. Iar candidații interesați să viziteze unitatea medicală astfel încât să cunoască mai bine spitalul o pot face numai în data 7 decembrie 2021, la ora 12.00, însoțiți de directorul medical al spitalului. Detalii privind condițiile specifice și bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului de Boli Cronice Crasna, nr. 363, Județul Sălaj, telefon 0260/636.018, 0260/636.524, mobil. 0733/672.110. Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată (03.01.2022- 04.09.2023), a funcției contractuale de execuție de administrator financiar. Nivelul studiilor necesare - studii superioare economice, absolvite cu examen de licență; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului nu se solicit, dar sunt necesare competențe de operare pe calculator. Dosarele de candidatură se pot depune până la 24 noiembrie 2021, ora 16.00, iar proba scrisă și proba practică vor avea loc la data de 7 decembrie ora 10.00, respectiv ora 13.00. Interviul va avea loc la 9 decembrie, ora 10.00. Relații suplimentare se pot obține la sediul Școlii Gimnaziale nr. 1 din localitatea Plopiș nr. 132, județul Sălaj, telefon 0763.694.785. Direcția de Asistență Socială Zalău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante de medic (S). Candidații trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licență în specializarea medicină, aviz anual privind exercitarea profesiei de medic eliberat de Colegiul Medicilor din România și certificat de membru eliberat de Colegiul Medicilor din România. Dosarele de candidatură se pot depune până la data de 26 noiembrie, ora 13.00. Proba scrisă va avea loc la data de 8 decembrie, iar interviul la o dată ce va fi comunicată ulterior susținerii probei scrise. Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sălaj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere, vacante de șef serviciu la Serviciul administrativ, secretariat, aprovizionare, protocol, transport, PSI și protecția muncii. Sunt necesare studii universitare cu diploma de licență în inginerie sau științe juridice și o vechime de cinci ani în specialitatea studiilor absolvite. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 3 decembrie ora 12.00, iar proba scrisă și interviul sunt programate pentru datele de 13, respectiv 15 decembrie. Direcția Județeană de Statistică Sălaj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată (până la data de 31 octombrie 2022) a funcției contractuale de execuție, vacante, de expert ,i în vederea efectuării activităților privind organizarea Recensământului Populației și Locuințelor 2021. Sunt necesare studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalență în domeniul științe inginerești; vechime de 6 luni în specialitatea studiilor necesare ocupării postului; cunoașterea reglementărilor naționale și internaționale privind recensământul populației și locuințelor, abilități în operarea pe PC desktop și tablet și disponibilitate de a se deplasa pe teren. Data limită pentru depunerea candidaturilor este 2 decembrie, proba scrisă va avea loc pe 13 decembrie. Data interviului va fi comunicată ulterior. Alte posturi disponibile sunt la Serviciul de Salubrizare Jibou, Primăria Șimleu Silvaniei și Agenția Națională de îmbunătățiri Funciare -Filiala Teritorială Sălaj - câte un post în fiecare instituție de muncitori calificați. Alte două posturi vacantate sunt de îngrijitor și muncitor la Școala Gimnazială Bălan și două posturi de asistenți medicali la Spitalul Județean de Urgență Zalău. Și Inspectoratul de Poliție Județean Sălaj recrutează referenți, mecanici auto și finisori în construcții, fiind scoase la concurs șase posturi. Lista completă a locurilor de muncă vacante în instituțiile sălăjene, criteriile de participare la concurs și toate detaliile necesare pot fi accesate pe posturi.gov.ro. ANMCS Spitalul de Boli Cronice M Crasna unitate aflată un PROCES DE ACREDITARE