Hidrotehnica 1962 (Anul 7, nr. 1-12)

Index alfabetic al revistei „Hidrotehnica“ pe anul Adler, I. : Hidrocentrala de la Volgograd, nr. 9, p. 308. Andrei, S., Culifa, C. şi Sbenghe, R. : Cercetări privitoare la sensibilitatea la Înmuiere a boessuiilor, nr. 6 , p. 173. Antonescu, Bally, J. R. şi Perlea, V. : Cu privire la o condiţie determinantă pentru apariţia tasării prin Înmuiere a pământurilor loessoide, nr. 12, p. 444. Bally, J. R. : Utilizarea metodelor statistice pentru prelucrarea datelor geotehnice, nr. 6, p. 188. Bally, J. R., Aritonesci, I. şi Perlea, V. : Cu privire la o condiţie determinantă pentru apariţia tasării prin înmuiere a păminturilor loessoide, nr. 12, p. 444. Bally, .. R. : îndesarea mecanizată a pămintului în construcţii, nr. 10, p. 363. Bărbulescu, Şt., Cuţea, Ch., Pricop, Gh. şi Rusu, E. : Metode şi aparatură pentru determinarea umidităţii solului, nr. 4, p. 119. Belecciu, S. şi Ionescu Siseşli, D. : Regularizarea râului Siret pe sectorul Cosmeşti-Ionăşeşti, nr. 12, p. 423. Bica, C. : Unele aspecte privind aplicarea irigaţiilor în Câmpia Brăilei, nr. 6, p. 201. Blidaru, A. : Aspecte din dezvoltarea staţiilor de pompare pentru hidroamelioraţii în R.P.R., nr. 8, p. 249. Beaha, M. : Consideraţii privind regimul de oxigen al cursurilor naturale de apă, nr. 4, p. 109. Bruha, Al. : Determinarea vitezei de reaerare a cursurilor naturale de apă, nr. 8, p. 274. Bratu, Miteescu ,C., Trafin, E. şi Vladimirescu, I. : Contribuţie la studiul drenării apelor de infiltraţie in lunca Dunării în regim de barare a fluviului, nr. 12, p. 409. Ceauşescu, D. : Observaţii asupra metodelor de analiză chimică privind controlul calităţii apei în uzinele de aprovizionare centrală, nr. 7, p. 225. Cioclidel, El., Pricop, Gh. şi Tudor, C. : Consideraţii asupra filtrelor pentru puţuri de apă forate, nr. 3, p. 85. Cutia, Gh., Bărbulescu, Şt., Pricop, Gh. şi Rusu, E. : Metode şi aparatură pentru determinarea umidităţii solului, nr. 4, p. 119. Culifa, C., Andrei, S. şi Sbenghe, R. : Cercetări privitoare la sensibilitatea la înmuiere a loessuiilor, nr. 6, p. 173. Ban, E. : Introducere in metodica de calcul hidraulic al ecluzelor, nr. 7, p. 213. Dan, E. : Determinarea principalelor elemente ale schemei de alimentare, la ecluzele cu umplere concentrată pe sub porţi, din condiţia de staţionare a vasului în sas (I), nr. 10, p. 339. Dan, E. : Determinarea principalelor elemente ale schemei de alimentare, la ecluzele cu umplere concentrată pe sub porţi, din condiţia de staţionare a vasului în sas (II), nr. 11, p. 387. Denisov, I. N. : Unele probleme privind construirea pe păminturi loessoide, nr. 9, p. 289. Drăgulescu, A. şi Magdi, L. : Canalul navigabil Bega, nr. 12, p. 446. Jron, A. şi Stoica, R. : Proprietăţile de compactare ale păminturilor loessoide din zona Botoşani — Iaşi — Bacău, nr. 4, p. 121. liftimie, A., Militarii, Al. şi Stânescu, E. : Folosirea izotopilor radioactivi pentru controlul compactării barajelor de pământ, nr. 3, p. 82. Filotli, A., Zamfirescu, D., Hossu, I.. şi Sava, M. : Calculul necesarului de apă pentru irigaţii cu maşinile electronice numerice CIFA, nr. 9, p. 303. Gáspár, E. şi Oncescu, M. : Metoda cu trasori radioactivi pentru determinarea sufoziei la un baraj, nr. 11, p. 379. Hossu, L., Filotli, A., Zamfirescu, D. şi Sava, M. : Calculul necesarului de apă pentru irigaţii cu maşinile electronice numerice CIFA, nr. 9, p. 303. Ionescu Siseşti, D. şi Belecciu, S. : Regularizarea râului Siret pe sectorul Cosmeşti — Ionăşeşti, nr. 12, p. 423. Ionifoaia, H., Leu, D. şi Pricop, Gh. : Consideraţii privind apele subterane potabile şi de irigaţii în lunca Dunării între Călăraşi şi Brăila, nr. 5, p. 158. Ionifoaia, H. : Schiţă de raionare ameliorativă a apelor freatice de pe teritoriul R.P.R., cu privire specială asupra terenurilor interesate la lucrări de îmbunătăţiri funciare, nr. 11, p. 394. Bateş, M., Trofin, E. şi Vladimirescu, I. : Cercetări experimentale asupra filtraţiei în regim nepermanent, cu aplicare la diguri şi baraje de pămînt, nr. 1, p. 1. Lateş, M. şi Spătaru, A. : Furtuna din 29 ianuarie — 3 februarie 1962 şi aspectele ei în zona Constanţa, nr. 6, p. 196. Lateş, M.: Cercetări hidrologice în R.P.U., nr. 10, p. 364. Lateş, M., Măruţă, Al. : Caracteristicile hidraulice ale unui nou stand de încercare a pompelor mari fabricate In R.P.R., pentru staţiile de pompare din sistemele de irigaţii, nr. 7, p. 219. Leu, D., Ionifoaia, H. şi Pricop, Gh. : Consideraţii privind apele subterane potabile şi de irigaţii în lunca Dunării între Călăraşi şi Brăila, nr. 5, p. 158. Magdi, L. şi Drăgulescu, A. : Canalul navigabil Bega, nr. 12, p. 446. Marcu, A. şi Stoica, R. : Cu privire la caracteristicile de compactare a păminturilor, nr. 7, p. 233. Măruţă, Al. şi Lateş, M. : Caracteristicile hidraulice ale unui nou stand de încercare a pompelor mari fabricate in R.P.R., pentru staţiile de pompare din sistemele de irigaţii, nr. 7, p. 219. Mateescu, C., Bratu, C., Trdin, E. şi Vladimirescu, I. : Contribuţie la studiul drenării apelor de infiltraţie în lunca Dunării în regim de barare a fluviului, nr. 12, p. 409. Militaru, AL, Eftimie, A. și Stănescu, E. : Folosirea izotopilor radioactivi pentru controlul compactării barajelor de pământ, nr. 3, p. 82, 7 (1962) 12