Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 1973 (Anul 6, nr. 1740-1817)

1973-10-02 / nr. 1740

Fag. 2 S-a încheiat turulDIVIZIA FOTBAL DIVIZIAB . „Cupei României“ După şapte zile de întreceri, s-a încheiat turul „Cupei României“ la hochei. Competiţia a fost dominată de echipele bucureştene Steaua şi Dinamo, a căror intilnire directă a decis primul loc in favoarea steliştilor, care au înscris golul victoriei cu patru secunde înaintea terminării partidei. O comportare bună a avut Sport Club Miercurea.Ciuc, care a reuşit să obţină locul IV, la egalitate de puncte cu Agronomia Cluj, întrecînd cu două puncte pe Dunărea Galaţi, candidată, de asemenea, pentru grupa „A“ a campionatului republican de hochei. Celelalte două echipe din judeţul nostru, Tirnava Odorheiu Secuiesc şi Liceul Miercurea.Ciuc s-au clasat pe ultimele două locuri. Returul corn., petiţiei care se va disputa la Miercurea.Ciuc intre 6—14 octombrie, va stabili clasamentul final, hotărîtor pentru alcătuirea celor două grupe ale campionatului republican. Iată cronica partidelor din ultima ctapă: H O C H E I TÎRNAVA ODORHEIU SECUIESC — LICEUL MIERCUREA-CIUC 6—3 (2—3, 3—0, 1—0) Elevii din Miercurea.Ciuc au început foarte bine partida reușind să înscrie trei goluri consecutive in primele 12 minute. Mai rutinaţi, hocheiştii din Odorheiu Secuiesc au reuşit, insă, să tempereze elanul jucătorilor din Miercurea.Ciuc, reducind scorul in prima repriză la un singur gol diferenţă. Repriza a doua a aparţinut hocheiştilor de la Tirnava care au marcat încă trei goluri fără să primească nici unul. Ultima repriză a fost echilibrată, singurul gol din ultimele 20 de minute fiind înscris de hocheiştii din Odorheiu Secuiesc. Golurile au fost marcate de: Csiszer (2), Tarcsi (2), Albert şi Vass pentru Tirnava, respectiv Nagy, Töke şi Incze pentru Liceul Miercurea.Ciuc. AGRONOMIA CLUJ — IP.GG. BUCUREŞTI 6—3 (0—2, 3—1, 3—0) Studenţii bucureşteni au început surprinzător de bine partida, reuşind să înscrie două goluri in prima repriză. Hocheiştii de la Agronomia forţează jocul in repriza a doua şi reuşesc să egaleze, astfel că ultima repriză a fost decisivă in stabilirea învingătorului. Această repriză a aparţinutcategoric hocheiştilor clujeni, care, obţinînd cele două puncte, se clasează la sfirşitul turului pe locul III in clasament. Golurile au fost marcate de: Texe (2), Borbáth, Imreh, Făgăraş şi Tamás pentru Agronomia, respectiv Mihăilescu (2), şi Ştefanov pentru I.P.G.G. SPORT CLUB MIERCUREACIUC — DUNAREA GALAŢI 3—2 (1—0, 2—2, 0—0) Fără să se ridice la un bun nivel, partida a fost interesantă prin evoluţia scorului. In prima repriză, jucătorii de la Sport Club reuşesc să deschidă scorul şi termină cu avantaj minim. Repriza a doua este bogată în goluri, fiecare echipă punctează de câte două ori. Ultima parte a meciului s-a caracterizat printr-o luptă epuizantă. Gălăţenii au făcut eforturi deosebite pentru egalare, încercările lor au fost, însă, zădărnicite de apărarea foarte bine organizată a jucătorilor din Miercurea-Ciuc, care prin victoria în această partidă au luat o opţiune serioasă pentru promovarea in grupa ,,A“ a campionatului republican. STEAUA BUCUREŞTI — DINAMO BUCUREŞTI 3—2 (1—1, 0—0, 2—1) Rezultatul final, favorabil echipei Steaua Bucureşti, a fost stabilit in ultimul minut al partidei. După 50 de minute de joc, dinamoviştii conduceau cu scorul de 2—1. In ultimul minut Steaua a reuşit să egaleze şi să înscrie griul victorios, cu patru secunde înaintea terminării jocului (!). Golurile au fost marcate de: Herghelegiu, Bucur şi Gheorghiu pentru Steaua, respectiv Gheorghe Iluţanu şi rană pentru Dinamo. V. FilIRARU HANDBAL „CUPA DE TOAMNĂ" Voinţa Odorheiu Secuiesc — Mureşul Tîrgu Mureş 9 -6 Duminică a început, returul competiţiei de handbal „Cupa de toamnă“. Voinţa Odorheiu Secuiesc a susţinut prima partidă pe teren propriu, intilnind formaţia Mureşul Tîrgu Mureş. Odorheiencele au reuşit să se revanşeze, obţinînd o victorie comodă. Prima repriză a aparţinut localnicelor, care au atacat mai mult, au tras deseori la poartă şi au reuşit să fructifice patru din ocaziile avute. S.a remarcat în special coordonatoarea de joc Téglás Irina, omniprezentă atit în atac cit şi in apărare. încercările de atac ale oaspetelor s-au izbit de apărarea bine organizată a gazdelor care nu a cedat decit de două ori în prima repriză. Partea a doua a meciului a fost mai echilibrată. Ambele echipe greșesc destul de mult in construirea atacurilor. C4-2) In această repriză gazdele au marcat cinci goluri, iar jucătoarele de la Mureşul au înscris de patru ori. Principala realizatoare a echipei Voinţa Odorheiu Secuiesc a fost Téglás Irina care a marcat 5 din cele nouă goluri ale echipei. Dintre jucătoarele formaţiei Mureşul Tîrgu Mureş s-au remarcat Bartha şi Dudas care au înscris cite două goluri. In etapa a doua a returului, Voinţa Odorheiu Secuiesc se va deplasa la Braşov unde va intilni formaţia locală Rulmentul. In celelalte două partide ale ctapei s-au înregistrat următoarele rezultate: Constructorul Timişoara — Rulmentul Braşov 12—12 (5—5). C.S.M. Sibiu + Universitatea Timişoara 7—10 (5—7). E. CLUJEANU TELEX — TELEX - TELEX MOSCOVA — Intîlnirea internaţională de atletism desfăşurată la Kiev între selecţionatele masculine şi feminine de tineret ale R.S.S. Ucrainiene şi României, s-a încheiat cu scorul general de 176—167 puncte în favoarea gazdelor. La feminin, atletele românce au cîştigat cu 70—65 puncte, iar la masculin a terminat învingătoare cu 111—97 puncte echipa R.S.S. Ucrainiană. In cele două zile de întreceri au fost înregistrate o serie de rezultate remarcabile, în fruntea lor situîndu-se noul record european de juniori în proba de aruncarea suliţei (82,26 m), realizat de atletul român, Gheorghe Megelea. Dintre sportivii români s-a mai evidenţiat sprinterul Doreţ Cristudor, învingător în probele de 100 m — 10“ 5/10 şi 200 m — 21“ 6/10. In proba masculină de ştafetă 4x400 m echipa României a stabilit un nou record naţional cu timpul de ,T 114/10. Pentru gazde, cele mai bune rezultate au fost obţinute de Iuri Sedîh — 08,08 m la aruncarea ciocanului şi Nikolai Varlamov — 2,13 m la săritura în înălţime. BARCELONA — Din cauza linei ploi torenţiale, finalele turneului internaţional de tenis de la Barcelona nu s-au putut disputa, fiind amînate. După cum se ştie în finala probei de simplu bărbaţi urmau să se întîlnească jucătorul român Ion Ţiriac şi italianul Adriano Panatta. Deoarece tenismanul italian a fost nevoit să părăsească Barcelona, fiind angajat în alt turneu, organizatorii au hotărît să-i declare cîștigători pe ambii finaliști. informatic HARGHITEI nni omna Minion Indiscutabil, derbiul derbiurilor acestei toamne şi al turului, s-a disputat pe „Centralul“ din inima Olteniei, in faţa unei asistenţe impresionante. Constănţenii, care pînă acum au „răspopit“ multe echipe, erau pe punctul de a furniza o mare surpriză, timp de 85 minute păstrînd egalitatea, dar iureşul continuu al oltenilor a fost concretizat de omul de gol al acestora — Oblemeneo — şi astfel „Ajaxul Băniei" rămîne neînvins şi, în acelaşi timp, de neclintit din postura de lider. Scor 2—1. Reşiţenii nu şi-au revenit total după „şocul constănţean“ şi ca atare s-au chinuit pentru a întrece pe universitarii clujeni. Victoria lor cu 1-0 a fost contestată vehement de clujeni, golul fiind destul de dubios acordat de arbitrul Petrea. •Jiul s-a dezlănţuit după pauză, învolburînd în apele sale pe rapidişti. Răducanu aflind în timpul pauzei că este tatăl unui băieţel s-a relaxat prematur, făcând un deserviciu echipei sale. Scor 3-0. Mureşenii şi arădanii, vecini în clasament, cu acelaşi bagaj precar de puncte, tovarăşi de chin şi suferinţă în ediţia trecută, şi se pare că deocamdată şi in actualul stadiu al campionatului, au aceeaşi soartă, s-au angajat într-o dispută oarbă, de uzură,oferind prea puţin fotbal spectatorilor destul de numeroşi, pentru ca in final să cadă de acord asupra unei remize (0—0), care normal i-a bucurat pe oaspeţi, dar i-a îngîndurat profund pe militari care coboară, coboară mereu spre zonele neliniştii. In orice caz, numai de „Cupa balcanică“ nu le arde acum mureşenilor. Ceferiştilor ebeii, le prieşte, se pare, mai multarba mult bătătorită a gazonuui stadionului municipal, decit a a noului lor stadion, dovadă s-au mişcat mai in voie şi a închegat mai bine jocul în disita cu stegarii braşoveni, câştigul pe merit cu 1- 0 şi reuşind, stfel, să părăsească locul pemltim al clasamentului Cuspre braşoveni, aceştia vădesc o evidentă indispoziţie în joc. Ieşenii au întrant la un scor neaşteptat în „deliul Moldovei“, teamul băcăuan, obişnuit, deja cu înfrîngeri la ser în deplasare. Rezultat 3 0. Dinamoviştii au tratat cu multă uşurinţă formula studenţilor timişoreni şi acest fapt era să-i coste. Noroc cu maltiul de care au beneficiat ultimele minute şi astfel şcolii le-a fost favorabil cu 2—1. Piteştenii au ţinut prin mari emoţii pînă şi-au ăzut visul împlinit , acela de a cuceri cele două puncte în diputa cu tenacii studenţi bucireşteni. Scor 2— 1, dar dacă Tăssescu n-ar fi ratat, penaltiul de tare a beneficiat formaţia sa, dorul cu siguranţă că ar fi rămas egal. în fine, steliştii un evident reviriment, după ce şi-au încheiat perioada de prosperări şi de experimente, au câştigat mai uşor decit arată sequi (1—0) în dauna unei echipe modeste, fără prea mari pretenţii — Petrolul. Astfel ia sfîrşit (etapa a 8-a, modestă valoric și extrem de săracă la capitolul eficacitate doar 18 goluri. Nicola STANESCU DIVIZIA ( __ ni\/lzl A ( _ nIVIZIA ("Ml LSI W I tmm P 1 N %M* U\V IA.I A „V. L/IVIZIA „N ipav Foresta Bistriţa ~ Mureşul Topliţa 2-2 (2-1) După victoria de duminica trecută, în meciul de cupă, iată că a urmat smulgerea unui punct în deplasare de la un adversar care voia cu orice preţ să obţină victoria. Prin întoarcerea lui Muszka in echipă, apărarea a redevenit mai sigură, la mijlocul terenului Wachsman coordonează jocul ca un mijlocaş „de meserie“, în atac combinaţiile Hădăreanu — Jánosi sunt foarte greu de oprit, iar intreaga echipă stă foarte bine la capitolul condiţie fizică, lucru ce s-a văzut mai ales in repriza secundă, cind Mureşul a dominat tot timpul. Meciul a început în nota de dominare a localnicilor şi in minutul şapte ei au prima ocazie de a deschide scorul. Ciocan face o cursă pe extremă, centrează şi Dan, lăsat singur, trimite mingea pe lingă poartă. Atacurile Forestei continuă, şi in min. 11 o minge pasată in adîncime ii găseşte nemarcat pe Ciocan, care marchează. După golul primit, topliţenii echilibrează jocul. In minutul 21 Wachsman ia o acţiune pe cont propriu, trece de apărarea adversă şi şutează puternic in colţul lung al porţii lui Petri (1—1). Numai după trei minute la un atac bistriţean, Ci Han şutează la păianjen din interiorul careului, iar Girbu, mascat de apărători, nu poate interveni (2—1). Repriza secundă incepe printr-o uşoară superioritate a oaspeţilor, dar cel care se remarcă primul este portarul Sintion, (care la înlocuit pe Girbu), care blochează la picioarele lui Cilian (min. 17). Numai după un minut este marcat cel mai frumos gol al partidei. Hădăreanu trece de trei adversari şi mingea puternic şutată de el, ricoşează din mina portarului în plasă (2—2). Pină la fluierul final suntem martorii atacurilor susţinute ale Mureşului. Mulţumitor arbitrajul prestat de Aurel Horchef, Emil Lepcaliuc şi Mircea Avramciuc (toţi din Suceava). IVACSONY Iosif Carpaţi Covasna - Minerul Bălan 2-1 (2-1) Tentativa jucătorilor din Bălan de a obţine cel puţin un punct în intilnirea cu Carpaţi Covasna a eşuat. Două greşeli de apărare au fost de ajuns ca înaintaşii echipei locale să înscrie două goluri in primele 45 de minute, suficiente pentru obţinerea victoriei. Jucătorii de la Minerul Bălan au jucat destul de bine la mijlocul terenului, au creat citeva ocazii de gol insă s-a simţit lipsa unui atacant central percutant, care să fructifice aceste ocazii. Partida a început cu un joc de tatonare. Pînă în minutul 21 nu s-a întîmplat nimic deosebit. In acest minut fundaşul Szabó de la Minerul a pierdut o minge uşoară in favoarea lui Paltán, şi acesta dintr-un unghi aproape imposibil a înscris primul gol al partidei. In minutul 31 Minerul egalează. Szabó execută o lovitură liberă, mingea ajunge la Iojiban care din apropiere introduce mingea în plasă. Peste zece minute, localnicii înscriu din nou: Cătană scapă de apărătorii centrali ai echipei din Bălan, șutează puternic la poartă, Grigore respinge, mingea ajunge tot la Cătană, care împinge balonul în poarta goală. Repriza a doua este de slab nivel tehnic. Se joacă mai mult la mijlocul terenului, se trag puţine şuturi la poartă, astfel că gazdele reuşesc să menţină pină la fluierul final al arbitrului rezultatul din prima repriză. Brigada de arbitri Mihai Nicolae, Horea Nicolau şi Nagy Ernest — toţi din Braşov — au condus satisfăcător partida. KOVÁCS Ladislau Chimica Tîrnăveni — Unirea Cristuru Secuiesc 4-0 (2-0) Oaspeţii, cu toate că au pus accentul pe organizarea apărării, n-au reuşit să stăvilească atacurile gazdelor. Localnicii deschid scorul în minutul 17, când centrarea lui Popănică este reluată direct în plasă de către Cirnat, cel mai în formă atacant al echipei locale. Cu cinci minute înainte de terminarea primei reprize, Popănică trece de fundaşii echipei din Cristuru Secuiesc şi înscrie al doilea gol. Repriza a doua este dominată in întregime de formaţia din Tîrnăveni. După mai multe ocazii ratate, în minutul 55, Cirnaţ profită de greşeala apărării oaspeţilor, şi înscrie pe lingă portarul Burnete al treilea gol. Nu trec decit zece minute şi acelaşi Cirnaţ înscrie din nou cu un şut puternic tras de la 18 metri. Brigada de arbitri, : A. Predoiu, Gh. Jucan (ambii din Mediaş), Gh. Ene (Ocna Sibiului) au condus bine partida. BETEZY Iosif AMUL VI nr 1740 U. M. Timişoara — Textila Odorheiu Secuiesc 2-1 (T1) Se pune întrebarea: care este secretul că Textila obţine un mare succes la public in toate meciurile susţinute in deplasare ? Răspunsul pare simplu: jocul lor spectaculos atrage aprecierea spectatorilor. Fotbaliştii din Odorheiu Secuiesc reuşesc în fiecare partidă să deschidă scorul, insă nu mai au puterea să menţină avantajul obţinut in primele minute ale intilnirilor, aşa cum s-a întâmplat la Cugir, Arad şi acum la Timişoara. Trebuie specificat, insă, că insuccesul echipei odorheiene de laTimişoara se datoreşte in cea mai mare parte erorilor de arbitraj comise de trioul de arbitri: Hajdú Ioan (Caransebeş), Dumitru Munteanu (Reşiţa), şi Miron Nicolattou (Caransebeş), care au influenţat in mod decisiv scorul final al intilnirii. In minutul 31 arbitrul nu vede „cosirea“ lui László în faţa careului de 16 m neacordând nici măcar lovitura indirectă împotriva echipei locale. în schimb, in minutul 44, la un atac al gazdelor in careul de pedeapsă, unul dintre atacanţii timişoreni alunecă şi cade, arbitrul iniţial acordă lovitură liberă, după care îşi schimbă decizia, dictîind lovitură de la 11 m, spre stupoarea nu numai a jucătorilor, dar și a spectatorilor. Lovitura de pedeapsă a fost transformată de Regep. Primul gol al odorheienilor a fost înscris de către László I în minutul 20 al partidei, cind extrema dreaptă a echipei din Odorheiu Secuiesc dintr-o acţiune individuală a depăşit trei adversari şi a marcat pe lingă portar. Partea a doua a partidei a fost mai anostă. Se joacă dur de ambele părţi. Odorheienii cedează mijlocul terenului şi în minutul 55, la o greşeală a apărării, Grozăvescu înscrie al doilea gol al gazdelor. In ultimele 20 de minute jocul devine şi mai slab, cu puţine faze de gol la ambele porţi. M.ZOLTÁN Alte rezultate : F.C. Bihor — Vulturii Textila Lugoj 2—0 (0—0), C.F.R. Arad — Gloria Bistriţa 2—0 (1—0), IndustriaSirmei Cîmpia Turzii — Metalurgistul Cugir 3—1 (1—1), Corvinul Hunedoara — Minerul Cavnic 1—0 (0—0), Minerul Anina — C.F.R. Timişoara 2—0 (0—0), Arieşul Turda — Olimpia Oradea 4 1 (3-1), Olimpia Satu Mare — Minerul Baia Mare 1 —0 (0—0), Victoria Cărei — Mureşul Deva 0—0. Etapa viitoare : Olimpia Oradea Olimpia __________Metalurgistul Cugir, Industria Sirmei Cîmpia Turzii — Minerul Cavnic, Minerul Anina — Vulturii Textila Lugoj, Gloria Bistriţa — Textila. Odorheiu Seniese, C.F.R. Timişoara — C.F.R. Arad, Victoria Cărei — U M. Timişoara, Arieşul Turda — Corvinul Hunedoara, Mureşul Deva —F.C. Bihor. 7. Vulturii T. Lugoj CLASAMENTUL 1. Victoria Cărei 7 4 2 111— 510 2. Olimpia Satu Mare 7 4 2 1 6— 210 3. F.C. Bihor 7 4 12 10— 49 4. Ind. S. Cîmpia Turzii 7 3 2 2 9— 58 5. Corvinul Hunedoara 7 3 2 2 10— 48 0. U.M. Timișoara IIII 3 8— 88 7 3 2 2 11— 88 8. Minerul Anina 7 3 1310—107 9—X0. Minerul Cavnic 731310—117 9—10. Arieşul Turda 7313 8— 97 11 C.F.R. Arad 731312—147 12. Minerul Baia Mare 7304 9— 8 fi 13. Mureşul Deva7223 7— 7 fi 14. Textila Odorheiu Sec. 7304 8— 95 15. Olimpia Oradea7223 8—10 fi Ifi. Gloria Bistriţa 7214 8— 95 17. C.F.R. Timişoara7214 fi—105 18. Metalurgistul Cugir 7115 5—143 Forestierul Tîrgu Secuiesc — A. S. Miercurea-Ciuc 1-0 (0-0) Nici cei mai optimişti suporteri ai echipei locale nu sperau că favorita lor va ciştiga această partidă. Dar, cind mai erau citeva secunde pină la fluierul final, Kopacz, comiterenţin careul de 16 m şi arbitrul Ioan Crişan din Braşov, care a condus satisfăcător, acordă fără ezitare lovitură de pedeapsă transformată de Molnár. Dar ce s-a întîmplat pină în acest minut: Meciul a început foarte rapid, trădind din start intenţiile ofensive ale echipei gazdă, care in min. ID are o bună ocazie prin Molnár. Insă Nae este la post. Treptat jocul se echilibrează, acţiunile de atac succedindu-se la ambele porţi. Insă, în timp ce forestierii joacă cu multă ambiţie, cu deschideri lungi, ru şuturi la poartă din toate poziţiile, oaspeţii — e adevărat mult mai tehnici decit adversarii lor — răspund printr-un joc static, combativ, cu multe driblinguri inutile, cu foarte puţine şuturi la poartă. Prima acţiune mai periculoasă a oaspeţilor — in această parte a jocului — s-a produs in min. 30, cind Moldovan se pripeşte şi şutează la poartă dintr-un unghi imposibil, în loc să paseze lui Suciu, singur-singurel în careul mic. După pauză, Damsa ia locul lui Iluszi. Jucătorii din Miercurea- Ciuc domină autoritar circa 25 de minute, îşi creează numeroase situaţii de gol, fiind rindul lui Páll să intervină inspirat la citeva faze periculoase create de Suciu, Lukács şi Crişan. In min. 48 Suciu are din nou ocazia să deschidă scorul, dar mingea şutată de el întâlneşte bara porţii gazelelor, ca, numai după două minute, şutul bombă al aceluiaşi jucător să fie respins cu multă dificultate in corner de Păli. Gazdele îşi revin, controlează jocul majoritatea timpului Şi in min. 66 ratează cea mai mare ocazie a meciului. Molnár trimite cjir" capul balonul in gol peste portarul Nae şi Szelmesi, dorind să fie el autorul golului şutează extrem de puternic de la cea. doi metri peste poarta goală. Din min. 75 oaspeţii joacă din ce in ce maislab, greşesc foarte mult prin degajarea mingilor la intimplare, se lasă dominaţi şi inevitabilul se produce in ultimul minut de joc. Cu toate acestea — faţă de aspectul general al întilnirii — un rezultat de egalitate era mult mai echitabil.  V. FASCANU Hebe Sîngeorz-Băi — Viitorul Gheorgheni 0-2 (0-1) Intr-un meci viu disputat, Viitorul Gheorgheni a reuşit să-şi adjudece cele două puncte. Desigur, cunoscind situaţia in clasament a celor două echipe, Viitorul a fost favorită. Exceptînd o perioadă de 20 de minute, ostilităţile, au fost conduse de jucătorii din Gheorgheni. Oaspeţii pun stăpinire pe joc încă din primele minute. In min. 8 fundaşul Ciucă de la Hebe, prinde mingea cu mina în careu, dar — stupoare — arbitrul dictează lovitură liberă de la ... 10 metri. (!) Şutul este apărat de Ţăranu. In continuare, Viitorul iniţiază citeva acţiuni periculoase şi în min. 35 reuşeşte să deschidă scorul, după o cursă solitară a lui Galaczi, care centrează în faţa porţii. Kovács ţişnind dintre apărători marchează imparabil (0—1). Repriza a doua incepe tot cu acţiunile Viitorului. Chiar în primele minute, două ocazii mari rămin nefructificate: intîi şutul de la distanţă a lui Bartha este apărat cu dificultate de portarul Ţăranu, apoi, o centrare milimetrică a lui Galaczi care îl găseşte demarcat pe Mathe la 3 metri de poartă rămine şi ea neconcretizată datorită fundaşului Brindea, care scoate mingea de pe linia porţii, a fost cea mai mare ocazie a intîlnirii. După aceste ralări Hebe continuă presingul la poarta lui Biris, dar apărarea în frunte cu „măturătorul“ Katay s-a descurcat bine. In acest interval Viitorul reuşeşte să înscrie încă un gol prin acelaşi Kovács, care a trecut de apărători, a driblat şi portarul, şi a trimis mingea in gol (0-2). In următoarele minute oaspeţii echilibrează partida şi, la un atac, Floaşiu este trîntit în careu, dar arbitrul in loc de penalti acordă doar lovitură indirectă de la 14 metri. Mingea trece pe lingă poartă. (întrebat de ce n-a acordat o lovitură de penalti, arbitrul Popovici a răspuns sincer: nu am avut curaj). Oarecum găsim justificat răspunsul, pentru că unii spectatori începuseră să arunce cu pietre în teren. JUHÁSZ Ladislau Alte rezultate: Unirea Sfîntu Gheorghe — Viitorul Tg. Mureș 4—1 (1—1), Minerul Rodna — Oltul Sfintu Gheorghe 2—2 (0—1), Lacu Ursu Sovata — Avîntul Reghin 2—1 (1—0). CLASAMENTUL 8.Unirea Sf. Gheorghe fio1311 —7 5 9.A.S. Miercurea-Ciuc62X3 6—5 5 Etapa următoare : Chimica Tîrnăveni — Minerul Bălan, Carpaţi Covasna — Lacu Ursu Sovata, Viitorul Tg. Mureş — Hebe Singeorz,Băi, Unirea Sf. Gheorghe — Oltul Sf. Gheorghe, Avintul Reghin — Forestierul Tg. Secuiesc, Viitorul Gheorgheni — Minerul Rodna, Mureşul Topliţa — Unirea Cristuru Secuiesc, A .Sf. Miercurea-Ciuc — Foresta Bistrița. 1.Chimica Tîrnăveni 651015—511 2.Oltul Sf. Gheorghe fi4201 fi410 3.Forestierul Tg. Secuiesc fi402i1—fi8 4.Viitorul Gheorgheni fi32Nl8 8 5.Avîntul Reghin 6312ii—8 7 6.Lacu Ursu Sovata 630312—10 fi 7.Viitorul Tg. Mureș 63037—15 fi 10.Minerul Rodna fi2 1 311—125 1.Unirea Cristuru Secuiesc 62 1 310—125 12.Carpaţi Covasna fi2 1 3 6— 95 13.Minerul Bălan 62 0 4 5— 64 14.Foresta Bistriţa 61 2 310—144 15.Mureşul Topliţa fi1 2 3 8—174 Ifj.Hebe Sîngeorz-Băi fi1 0 5 2—192