Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2014 (Anul 26, nr. 5815-5852)

2014-11-25 / nr. 5838

Anul XXV. Nr. 5838 MARȚI, 25 NOIEMBRIE 2014* De la şedinţa Colegiului Prefectural: ■ Guvernul a aprobat plata pentru câteva cazuri sociale din judeţ ■ S-a rezolvat problema banilor pentru bugetari până la sfârşitul anului ■ Preşedintele CJ cere Protecţiei Consumatorilor , controale în zile diferite Şedinţa Colegiului Prefectural de ieri a avut pe ordinea de zi două subiecte care au stârnit interes foarte mare: problema urşilor din judeţul Harghita şi cea a vaccinurilor. (Continuare în pag. a 3-a) LIVIU CÂMPEAN Program informatic de spionaj sofisticat, identificat în cel puţin 10 ţări - în pagina a 8-a - NATO nu reprezintă o ameninţare pentru Rusia - în pagina a 8-a - Sondaj: A crescut încrederea românilor că ţara merge într-o direcţie bună România merge într-o direcţie bună după alegerile prezidenţiale, au declarat 55% dintre români, potrivit unui sondaj realizat de IRES. Comparativ, înainte de alegeri doar 24% dintre respondenţi considerau direcţia României drept una bună. în prezent, 34% dintre cei care au răspuns sondajului cred că România merge într-o direcţie greşită, faţă de 73%, înainte de alegeri. Cei mai optimişti sunt cei cu vârste cuprinse între 35 şi 49 de ani, 61% dintre cei intervievaţi care aveau această vârstă afirmând că direcţia României este bună. Cei mai pesimişti sunt cei tineri, 52,4% dintre cei până în 34 de ani fiind de părere că direcţia ţării noastre este una greşita. în plus, cei din mediul rural (58,2% dintre respondenţi) sunt mai optimişti din acest punct de (Continuare în pag. a 3-a) S-au făcut pârtii unde nu trebuiau făcute - si unde iarna e iarnă, nu • s-au făcut Pe meleagurile literare moldave în istoria umană, curiozitatea şi calea cunoaşterii au fost omniprezente, ele constituind izvorul descoperirilor şi progresului ştiinţific. Acesta a fost şi punctul de plecare al proiectului Liceului Tehnologic „Joannes Kájoni” legat de cunoaşterea culturii, a limbii şi a literaturii române de către elevii maghiari din judeţul nostru, conceput de profesorii (Continuare în pag. a 4-a) Preţ: 1 leu