Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2018 (Anul 30, nr. 6334-6366)

2018-05-04 / nr. 6344

Până în prezent, foarte puţini operatori aflaţi în sistemul de agricultură ecologică au depus actele necesare înregistrării la DAJ Harghita Agricultorii ecologici care nu depun fişa de înregistrare a activităţii riscă să piardă subvenţiile de la APIA, atrag atenţia reprezentanţii Direcţiei pentru Agricultură Harghita □ Probleme mari sunt la producătorii ecologici (crescătorii de animale) din Bilbor Operatorii aflaţi în sistemul de agricultură ecologică din judeţ, majoritatea producători, au obligaţia să se înregistreze la Direcţia pentru Agricultură Judeţeană (DAJ) Harghita până cel târziu la 16 mai (inclusiv). Până în prezent, doar 43 de agricultori ecologici din judeţ au depus actele necesare la DAJ Harghita, deşi mai este foarte puţin timp până când expiră termenul. continuare în pag. a 3-a Deşi la 16 mai este ultimul termen "Titul „Termoficare 2006-2020 căldură şi confort" în pagina a 2-a Sunteţi invitaţi la PICNICICSIKI MAJALIS în Parcul central din Miercurea Ciuc www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Urmează Săptămâna :mereuuul Harghita □ Peste 50 de evenimente destinate tinerilor vor fi organizate în perioada 7-11 mai, în mai multe localităţi ale judeţului, cu prilejul „Zilelor Tineretului în Harghita” Vicepreşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Harghita, Bíró Barna Botond, a declarat, într-o conferinţă de presă, că săptămâna viitoare va fi „plină cu programe dintre cele mai diverse, de la divertisment şi sport, până la activităţi culturale, sociale şi artistice, în care să fie implicaţi cât mai mulţi tineri”, având în vedere că 2018 a fost declarat „Anul Tineretului la Consiliul Judeţean Harghita”, continuare în pag. a 7-a Voşlăbeni: Lansarea volumului „Profesioniştii noştri 21. Mihai Suciu - om de cultură şi om de a omenie" Al 21-lea volum din colecţia Profesioniştii noştri, apărut recent la Editura Eurocarpatica a Centrului European de Studii Covasna-Harghita din Sfântu Gheorghe, în colaborare cu Editura Brăduţ din Târgu Mureş, este dedicat profesorului, omului de radio, scriitorului, editorului şi publicistului Mihai Suciu, doctor în filologie, fiu al Voşlăbeniului, continuare în pag. a 6-a VI Şedinţa ordinară a Consiliului local municipal Miercurea Ciuc în pagina a 7-a Acţiune de ecologizare a Văii Topliţei în pagina a 7-a Anul XXX. Nr. 6344 • VINERI, 4 MAI 2018 • Preţ: 1 leu la abonament, 1,50 lei la vânzare liberă Amendă de 40.000 de lei pentru o firmă care a abandonat deşeuri din construcţii pe un câmp, în intravilanul oraşului . Imagini cu mormane de deşeuri provenite în urma renovării sucursalei unei bănci din Miercurea Ciuc, abandonate în zona străzii Câmpul Mare, au fost postate pe o reţea de socializare. Directorul Fundaţiei pentru Parteneriat din Miercurea Ciuc, László Potozky, a sesizat Garda de Mediu şi municipalitatea, solicitând să se ia măsurile legale în vigoare „Am fost sunat (...) de nişte cunoştinţe revoltate, care mi-au trimis imaginile alăturate. Au descoperit mormane întregi de deşeuri în zona străzii Câmpul Mare, provenite de la Banca Transilvania, a cărei filială se află momentan în renovare, continuare în pag. a 3-a GUESS ! .... 7