Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2019 (Anul 31, nr. 6476-6510)

2019-06-25 / nr. 6508

Miercurea Ciuc: Ceremonialul militar de înălţare a a Drapelului României la catarg Ziua de 26 iunie este proclamată „Ziua Drapelului Naţional”, în conformitate cu Legea nr. 96/1998. Cu această ocazie, în municipiul reşedinţă de judeţ, mâine, la Monumentul Ostaşului Necunoscut, începând cu ora 10:00, are loc Ceremonialul militar de înălţare a Drapelului României la catarg, eveniment care se va desfăşura după următorul program: Ora 09:15 - Oficierea slujbei de sfinţire a Drapelului României în Catedrala Episcopală Ortodoxă; Ora 10:00 - întâmpinarea persoanelor oficiale, prezentarea onorului, salutarea Drapelului de Luptă, intonarea Imnului Naţional al României; Ora 10:10 - Rostirea alocuţiunilor referitoare la sărbătorirea Zilei Drapelului Naţional; Ora 10:20 - Primirea Drapelului Naţional, binecuvântarea preotului şi sărutarea pânzei Drapelului Naţional de către oficialităţile prezente; Ora 10:35 - înălţarea pe catarg a Drapelului Naţional, cu intonarea vocală şi instrumentală a Imnului României; Ora 10:45 - Defilarea Gărzii de Onoare şi a muzicii militare, cu prezentarea onorului la Drapelul înălţat pe catarg. Cetăţenii municipiului şi toţi cei doritori sunt invitaţi să participe la acest eveniment. Jean-Adrian ANDREI, prefect Matura, Tebumrid£fnut£ I Ministerul Afacerilor Externe, despre decizia Ungariei de a declara anul 2020 An al Coeziunii Naţionale şi de a marca 100 de ani de la semnarea Tratatului de la Trianon: Aducerea în discuţie a unor poziţii revizioniste este inacceptabilă □ MAE răspunde deciziei Ungariei de a marca 100 de ani de la semnarea Tratatului de la Trianon, anunţată într-un document care denumeşte tratatul o tragedie generatoare a unor probleme încă nerezolvate, spunând că orice încercare de rescriere a istoriei şi de aducere în discuţie a unor poziţii revizioniste este inacceptabilă şi nu se potriveşte realităţii Europei secolului XXI în pag. a 3-a 31 BUOTECA JUUIERNA ^107 ? fiLÁJONI JÁNOS Voluntari în Valea Ghimeşului a □ Este a şasea zi de când a început tabăra de lucru a voluntarilor Caritas. Ieri dimineaţă, aproape 90 de persoane au început munca în opt puncte de lucru: curăţă şi fac harta cimitirului din Lunca de Sus, văruiesc săli de clasă, renovează gardul liceului, curăţă pârtia de schi, pregătesc diverse activităţi pentru mici şcolari şi revopsesc gardul, poarta bisericii www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate. infohrpub@gmail.com Anul XXXI, Nr. 6508 • MARŢI, 25 IUNIE 2019 • Preţ: 1,50 lei la vânzare liberă Maritsm :■* ... . . ■■ .. .... ". O casă distrusă, alte 25 avariate, zeci de anexe, o sută de grădini şi drumuri avariate în zona Valea Rece □ în urma avertizării prin sistemul Ro-Alert peste 100 de persoane s-au auto-evacuat □ în cadrul şedinţei extraordinare a Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă de ieri a fost aprobată evaluarea pagubelor produse de către inundaţiile din luna mai, totalul acestora depăşind 900.000 de lei în pag. 4 şi 5