Informatia Bucureştiului, octombrie 1963 (Anul 11, nr. 3158-3184)

1963-10-14 / nr. 3169

PROLETARI DIN TOATE ŢĂRILE, UNITI-VAl INFORMATI A Ziar al Comitetului Orăşenesc Bucureşti al P.M.R. şi al Sfatului Popular al Oraşului Bucureşti Anul XI—Nr. 31694 PAGINI 20 BANI Luni 14 octombrie 1963 898 DE APARTAMENTE Şantierele nr. 1 şi 2 din noul complex de locuinţe sergent Niţu Vasile, şantierul nr. 3 Toporaşi sunt cele trei puncte de lucru unde constructorii I.C.M. nr. 4 au predat in cursul lunii trecute sau mai predau beneficiarilor apartamentele construite in acest an. Din septembrie ptnă In prezent, pe şantierele nr. 1 şi 2, comisiile de recepţionare au luat deja în primire 712 apartamente. 186 de apartamente au fost predate sau sunt in predare pe şantierul din şoseaua Giurgiului, 75 la blocul turn nr. 13 şi 111 la blocul nr. 11. Numeroase lucrări au fost recepţionate Înaintea termenului stabilit prin plan. Astfel, primele 40 de apartamente de la blocul nr. 24 — sergent Nițu Vasile, au fost luate în primire In luna septembrie In loc de octombrie, cum se stabilise prin plan. Se cuvine reţinut finantul că In luna octombrie pe cele Vei şantiere ale I.C.M. nr. 4 vor mai fi recepționate alte 118 de apartamente. Primul spectacol al Teatrului,Maxim Gorki“ din Leningrad Duminică seara a avut loc la Teatrul de operă şi balet al R.P. Romîne primul spectacol dat în Capitală de Teatrul Mare de dramă „Maxim Gorki“ din Leningrad. Oaspeţii sovietici au prezentat piesa „Oceanul“ de A. Stein. Regia spectacolului aparţine lui G.A. Tovstonogov, artist al poporului al U.R.S.S., iar scenografia este semnată de S .S. Mandel, laureat al Premiului de Stat. în rolurile principale au apărut K.L Lavrov, artist emerit al R.S.F.S. Ruse, S. I. Iurski, D. V. Basilaşvili, L. I. Makarova, artistă a poporului a R.S.F.S. Ruse. Spectacolul s-a bucurat de un frumos, succes. Artiștilor le-au fost oferite flori. In fotografie: O scenă din spectacolul prezentat aseară.  • - (Agerpres) Festivalul bienal de teatru „Bucureşti" în raionul Tudor Vladimirescu faza interntreprinderi, intercomunală şi intercooperative a Festivalului bienal de teatru de amatori „Bucureşti“ continuă. Miercuri la ora 19, în sala Şcolii medii „Matei Basarab“ vor fi prezente trei formaţii şi anume: echipa de la cooperativa „Igiena“ cu piesa „Maşina de calculat" de Paul Everac; artiştii de la cooperativa „întreţinerea“ cu spectacolul „Munte cu munte se întîlneşte" de Vasile Porumbescu şi formaţia de la cooperativa „Radio—Progres“ care a pus în scenă piesa „Noapte bună mister Dollar“ de Victor Bîrlădeanu. Joi, la ora 10, în sala Clubului comerţ-cooperaţie se va prezenta la faza de concurs formaţia gazdă, cu piesa „Ecoul îndepărtat“ de Sava Golovanivski. BULETIN METEOROLOGIC INSTITUTUL METEOROLOGIC COMUNICA : Azi, la ora 8, în Bucureşti, temperatura aerului a fost de 8 grade. Maxima, de ieri în aer a fost de 21 grade, iar minima din cursul nopţii de 7 grade. Timpul probabil de mîine. Vremea se menţine frumoasă, cu cerul mai mult senin. Vînt în general slab. Temperatura aerului în creştere uşoară, minima va fi cuprinsă intre 7 şi 9 grade, iar maxim,a între 22 şi 24 grade. Pentru zilele de 16, 17 şi 18 octombrie. Vremea se menţine frumoasă. NOUTĂŢI Excursie pe Dunăre cu motonava „Carpaţi" Azi dimineaţă, la agenţia O.N.T. „Carpaţi“ din calea Victoriei 100, s-au pus în vînzare locuri pentru excursia de 3 zilei pe Dunăre, cu plecarea in ziua de 18 octombrie. Se vizitează Porţile de Fier, Cazane, insula Ada Kaleh şi oraşul Tr. Severin. Excursia se face cu motonava „Carpaţi“. La sfîrşit de săptămînă La sfîrşitul acestei săptămîni O.N.T. „Carpaţi" organizează excursii cu autocarele pe Valea Prahovei, Valea Oltului, la Curtea de Argeş şi la Ostrov. Cu trenul se organizează excursii pe Valea Prahovei, Valea Timişului şi in Munţii Bucegi. Excursie la Ploieşti Pentru duminică, 20 octombrie, se organizează o excursie, cu trenul, la Ploieşti, pentru vizionarea meciului de fotbal dintre echipele din categoria A Petrolul - Steaua. Participanţilor li se asigură biletele de intrare pe stadion, înscrierile pentru excursiile de mai sus se primesc la agenţia din calea Victoriei 100. TURISTICE Gală de filme turistice Azi s-au pus în vînzare şi bilete pentru gala de filme turistice ce va avea loc în ziua de joi, 17 octombrie, orele 16 şi 18,30 la cinematograful Tineretului. Se prezintă următoarele filme: „Lacuri glaciare", „Cel mai înalt pisc din Himalaia" şi „Am fost in Africa". Bilete se găsesc de vînzare şi la responsabilii cu turismul din întreprinderi şi instituţii. Un nou concurs de admitere In invăţămintul de cultură generală (fără frecvenţă) In ziua de 18 oct. va avea loc un concurs de admitere pentru clasa a VIII-a la invăţămintul fără frecvenţă. Înscrierile se fac pină la 17 oct. la următoarele scoli medii: nr. 2, 4, 5, 11 13, 17, 18, 22, EXPOZIŢIE DE GRAFICĂ Mîine la ora 12 se va deschide, în sala Galeriilor de artă din calea Victoriei nr. 132, expoziţia graficianului Fodor Kalman. Expoziţia va cuprinde 31 de lucrări de grafică reprezentînd, în majoritate, aspecte de muncă din industrie. - • — De la cenaclul „Nicolae Labiş“ la şedinţa de marţi 15 octombrie, ora 19, a cenaclului „Nicola© Labiş", care va avea loc la Casa scriitorilor „Mihail Sadoveaou" din calea Victoriei nr. 115, vor citi: Adrian Poiunescu (versuri) şi C. Turturică (proză). ULTIMELE ȘTIRI SPORTIVE * Intîlniri Internaţionale de fotbal: la Sofia, U.R.S.S. R.P. Bulgaria (meci amical între echipele olimpice) 1—și la Cardif, Anglia — Ţara Galilor 4—0; la Genova, In „Cupa Rappan“, Polonia Bytom — Sampdoria 2—0 ; la Bratislava, Ruda Hvezda — L-A-K. Viena 8-1. • Rezultatele înregistrate în campionatul unional de hochei pe gheaţă Spartak Moscova — Torpedo Gorki 5—0; Aripile Sovietelor — Traktor Celiabinsk 12—6. ® Maratonul internaţional de la Kosice a fost ciştigat de atletul american Leonard Edelen, în 2h 15'09“6. ® La Zürich s-a desfăşurat întîlnirea dintre echipele de box ale R.A.U. şi Elveţiei. Formaţia R.A.U. a ciştigat cu 7—3. • In turneu în Spania, selecţionata de hochei pe iarbă a Pakistanului a evoluat la Barcelona în compania unei selecţionate locale, de care a dispus cu 6—0. Timp de două zile, pe stadionul Republicii, s-au desfăşurat cu deosebit succes Campionatele internationale de atletism ale R.P.R. In fotografie, unul dintre atlefii care ne-au adus o mare satisfacţie: GHEORGHE ZAMFIRESCU, pe podiumul învingătorilor la proba de 200 m, secundat de învinşii săi, Wallach (R.D.G.) și Savciuk (U.R.S.S.). (Chiti comentariul nostru, In pag. a IV-a) ACTUALTAJI îmbunătăţiri tehnice la laminorul, DE 6 ŢOLI In vasta hală a laminorului de 6 ţoli a Uzinei „Republica“, se petrec neîntrerupt înnoiri tehnice importante. Aşa, de pildă, dorstangele confecţionate din oţel carbon, care aveau o viaţă relativ scurtă în procesul de producţie, au fost înlocuite în prezent prin dorstange la confecţionarea cărora se utilizează oţelul aliat. In felul acesta, durata lor de funcţionare este simţitor sporită, ceea ce determină o mai raţională folosire a agregatului. Modificarea profilului rolelor elicoidale de la netezitoare contribuie nemijlocit la ridicarea calitativă a procesului de fabricaţie; montarea unor izolatori de căldură sub cabinele de comandă are ca urmare o îmbunătăţire a condiţiilor de muncă. Printre obiectivele tehnice în studiu se află şi modificarea fixării rolelor de întoarcere la laminorul duo, prin care va creşte indicele de funcţionare a agregatului. DISPOZITIV DE TAIERE CU FLACĂRA OXIACETILENICA Nevoile curente ale producţiei Uzinelor „Griviţa Roşie“ cer ca diferite piese din foi de tablă — cu profil oricît de complicat — să poată fi tăiate repede şi lesnicios. In acest scop, un colectiv din întreprindere a conceput un dispozitiv cu flacăra oxiacetilenică, cu bune rezultate practice. PE SCURT • Un colectiv de muncitori şi ingineri de la Uzina„Vulcan“ a realizat INDUSTRIALE înlocuirea operaţiei de găurire cu operaţia de ştanţare la coloanele de rectificare pentru rafinării. In acest fel se obţine o creştere însemnată a productivităţii muncii şi se realizează economii de manoperă antecalculate estimate la peste 30000 lei anual. La matriţeria Uzinei „Electronica" au fost realizate noi scule cu grad sporit de tehnicitate. Printre acestea cităm matriţa pentru injectat masca televizorului „Tonitza" şi cea pentru injectat masca-ornament a radioreceptorului „Delta". „ Dispozitivul pentru rodat roţile dinţate de la pompele DL, realizat la Uzina de pompe de apă şi maşini agricole determină reducerea manoperei de probare in banc a pompei cu 280 de minute şi înlătură posibilităţile de blocare şi de gripare a acesteia. ...Şi muncitorii, inginerii şi tehnicienii de la întreprinderea „Progresul" sunt consideraţi constructori, chiar dacă nu au satisfacţia de a urca spre înălţimi cu fiecare nivel al unei clădiri. Ei „construiesc" la sol. Pregătesc prefabricate , componente ale apartamentelor sau ale halelor industriale. Dacă pereţii blocurilor din prefabricate n-ar fi tencuiţi, orice vizitator ar putea să vadă imprimat pe unele panouri iniţiale ca: D.I. sau S.B. Sunt iniţialele muncitorilor Diniţă Ilie şi Stelian Bistiriţă, conducători ai echipelor care au executat zeci de mii de metri pătraţi de prefabricate din beton. Incrustarea iniţialelor nu se datorează vreunei metehne a celor doi muncitori. Este una din măsurile luate in vederea stimulării spiritului de răspundere pentru calitatea prefabricatelor turnate. Cu asemenea panouri, purtind ştampila de garanţie a conducătorului echipei care le-a turnat, s-au construit in Capitală, in ultimii ani peste 20 000 de apartamente (blocurile din Piaţa Palatului R.P.R.., Drumul Taberei, Serg. Niţu Vasile). Dar pe care şantier de locuinţe din Bucureşti „constructorii anonimi" de la întreprinderea de prefabricate „Progresul" nu sunt prezenţi ? Pe porţile întreprinderii, zilnic ies zeci de tractoare care transportă spre şantiere părţi de apartamente, de blocuri şi de alte construcţii. Cu ajutorul lor, constructorii au ieşit victorioşi in lupta cu reducerea timpului de dare in folosinţă a construcţiilor. Blocuri ca cel din (Continuare în pag. a III-a) V. PATROLEA Aspect dintr-una din secțiile moderne ale Uzinelor „9 Mai“ Pregătirilor pentru iarnă— toată atenţia Ne apropiem cu paşi repezi de lunile cu temperatură scăzută, luni în care, cu toate greutăţile determinate de intemperii, activitatea de producţie nu numai că trebuie să se menţină la ritmul actual, ci este necesar să fie ridicată la un nivel superior, corespunzător sarcinilor sporite din anul 1964. Atingerea unui asemenea obiectiv presupune ca paralel cu aplicarea măsurilor stabilite cu prilejul dezbaterii cifrelor de plan pe 1964 — măsuri menite să asigure creşterea producţiei şi productivităţii muncii, îmbunătăţirea calităţii produselor, reducerea preţului de cost — să se desfăşoare o activitate susţinută pentru crearea condiţiilor necesare de muncă în ateliere, sectoare, secţii, astfel ca activitatea de zi cu zi a muncitorilor, maiştrilor şi inginerilor să nu fie în nici un fel stînjenită de ploaie, zăpadă, frig. Pornind de la aceste cerinţe, în majoritatea uzinelor şi fabricilor din Bucureşti au fost alcătuite colective care au primit sarcina de a stabili lucrările ce urmează a fi executate în vederea punerii la punct a instalaţiilor de încălzire, a clădirilor şi halelor de fabricaţie etc. îndată după întocmirea planurilor de acţiune pentru pregătirile de iarnă, s-a trecut la executarea lucrărilor prevăzute. In centrul atenţiei se află repararea atelierelor, secţiilor şi sectoarelor. Se înlocuiesc geamurile sparte, se verifică acoperişurile, se construiesc uşi sau marchize la intrările în halele de fabricaţie. Asemenea lucrări se află într-un stadiu destul de avansat la Uzinele „Griviţa Roşie“, Atelierele Centrale I.T.B., întreprinderea de materiale de construcţii „7 Noiembrie“, întreprinderile de panificaţie „Spicul“ şi „Herăstrău“ etc. La acestea din urmă — unde problema aprovizionării locurilor de muncă cu apă şi abur îmbracă un aspect deosebit — au fost revizuite şi instalaţiile respective, iar la reţelele exterioare s-au executat lucrări de protecţie. Ţinînd însă seama de perioada la care ne aflăm, se poate considera că în multe fabrici şi uzine pregătirile pentru iarnă stat rămase în urmă. La Uzina „Vulcan“ de pildă, acum cîteva luni a fost semnalat faptul că în unele ateliere, acoperişurile fiind stricate, plouă. Serviciul mecanic-şef, căruia îi reţine sarcina înlăturării stricăciunilor, a început revizuirea şi repararea acoperişurilor, dar, în raport cu volumul mare de lucrări, activitatea nu se desfăşoară la nivelul cerinţelor. De altfel, tot la această uzină există unele spaţii , cum este cel dintre forjă şi ţevărie _ care necesită unele amenajări speciale. Pentru cazul menţionat a fost nevoie de întocmirea unei documentaţii aparte şi unele aprobări obţinute însă cu destulă întârziere. Cum munca în acest sector nici nu a început, conducerea uzinei trebuie să intensifice eforturile pentru ca acoperirea spaţiului dintre forjă şi ţevărie şi montarea instalaţiilor aferente să fie terminate în timp util. Problema pregătirilor pentru iarnă nu trebuie privită numai sub aspectul revizuirii şi reparării clădirilor şi instalaţiilor. Aceste lucrări îşi au importanţa lor în ce priveşte protecţia muncitorilor, tehnicienilor şi inginerilor împotriva intemperiilor. Dar, nu trebuie uitat că peacelaşi plan se înscriu şi acele lucrări menite să asigure aprovizionarea normală a locurilor de muncă, buna funcţionare a utilajelor. Fără îndoială, colectivele întreprinderilor acordă atenţia cuvenită acestui aspect al problemei, dar acest fapt nu se manifestă pretutindeni cu aceeaşi intensitate. Să ne referim numai la cîteva exemple. La secţia nouă a întreprinderii „Filatura romînească de bumbac“ o însemnată cantitate de materii prime, se afla, acum cîteva zile. (Continuare in pag. a Il-a) Creşte numărul depunătorilor la C.E.C. In trimestrul îîî al acestui an soldul depunerilor populaţiei la unităţile C.E.C. din Capitală este cu mult mai mare decit cel din aceeaşi perioadă a anului trecut.* O largă extindere a luat acţiunea de economisire la locurile de muncă. Astăsi, majoritatea salariaţilor de la Uzina de pompe de apă şi maşini agricole, Uzina textilă „7 Noiembrie", G.A.S. Popeşti — sere şi altele işi depun cu regularitate prin ghişeele C.E.C. care funcţionează în aceste întreprinderi, economiile băneşti. Ca urmare a muncii educaliv© desfâşurata de cadrele didactice, elevii şcolilor din Capitală şi-au însuşit deprinderea de a economisi la C.E.C. diferite sume de bani pentru atingerea unor obiective cum ar fi : excursiile pentru cunoaşterea frumuseţilor patriei şi a realizărilor regimului democrat popular. Astfel, în acest an, numeroşi elevi de la şcolile de 8 ani nr. 8, raionul 23 August, nr. 103, raionul N. Bâlcescu şi nr. 181, raionul Griviţa Roşie, au organizat excursii instructive de cite 3—7 zile. De o mare solicitudine se bucură libretul de economii cu dobîndă şi ciştiguri în autoturisme. Numai în Bucureşti sunt în prezent 17 000 de titulari ai acestui libret de economii. La tragerea la sorţi pentru trimestrul III care va avea loc la 26 octombrie la Braşov se vor acorda 30 de cîştiguri în autoturism© de diferite mărci. Ivest, CANADA: Revendicările docherilor grevişti satisfăcute in bună parte OTTAWA 13 (Agerpres). Preşedintele sindicatului docherilor canadieni, Thomas Gleason, a anunţat în seara de 12 octombrie că în urma tratativelor purtate cu reprezentanţii armatorilor, în prezenţa unui mediator federal, s-a ajuns la un acord astfel incit greva docherilor din porturile de pe fluviul St. Lawrence a luat sfîrşit. După o grevă de nouă zile, greviştii au obţinut în mare parte satisfacerea revendicărilor lor cu privire la mărirea salariilor. Docherii din porturile Montreal, Quebec și Trois Rivieres vor relua luni lucrul. Complot antiguvernamental descoperit în Costa Rica MANAGUA 13 (Agerpres). Ziarul „Novedades“ din Managua a anunţat la 12 octombrie că preşedintele Republicii Costa Rica, Francisco Orlich, a descoperit existenţa unui complot antiguvernamental. După cum scrie ziarul, preşedintele a ordonat arestarea imediată a doi înalţi funcţionari şi a mai multor altor persoane. Intr-o cuvîntare radiodifuzată, Carlos Luiz Falias, unul din conducătorii partidului Avangarda populară din Costa Rica, a declarat că „pericolul unei lovituri de stat este real“. El a arătat că organizaţia fascistă cunoscută sub denumirea de „Costa Rica liberă“ desfăşoară pregătiri în acest scop şi a sustras arme din arsenalul statului. „Reacţiunea, a spus Falias, încearcă să folosească situaţia economică grea a ţării pentru a motiva o asemenea acţiune. Dar instabilitatea bugetului de stat, decăderea economiei, sporirea impozitelor, creşterea costului vieţii şi încălcarea drepturilor oamenilor muncii sunt o consecinţă a aplicării programului „Alianţa pentru progres", care se bucură de sprijinul conducătorilor partidelor burgheze“. minim 20 AUDIENŢA La sfaturile populare raionale, la unităţile din subordinea lor vin în audienţă, cu diferite treburi obşteşti şi personale, numeroşi cetăţeni. Am urmărit zilele trecute cum se desfăşoară orele de audienţă la sfaturile populare ale raioanelor 23 August şi 1 Mai, la Întreprinderea de administraţie locativă a Sfatului popular al raionului 16 Februarie şi la serviciul de reglementare a spaţiului locativ al raionului T. Vladimirescu. In primul rînd , operativitate La Sfatul popular al raionului 23 August cetăţenii sint primiţi la comitetul executiv de două ori pe săptămînă. Luni primeşte preşedintele şi secretarul — pentru toate problemele — joi cei doi vicepreşedinţi. Lista pentru audienţe începe să fie întocmită nu cu mult înainte de ora de primire a cetăţenilor. Cum sunt primiţi cetăţenii la preşedintele comitetului executiv şi mai ales cum sunt rezolvate variatele probleme pe care le ridică oamenii ? Faptul că sunt rare cazurile cînd cetăţenii sunt nevoiţi să revină cu una şi aceeaşi chestiune are explicaţia sa. Unele dintre cazurile mai grele sunt cercetate chiar de către preşedinte. Apoi în timpul audienţei se stabileşte termenul pină la care sesizarea va fi rezolvată. (Termenul este înscris de altfel, şi în registrul de audienţe). Problemele pentru a căror rezolvare vin cetăţenii în audienţă sunt din cele mai variate. Un locuitor din strada Delea Veche nr. 14 vrea să-şi construiască o marchiză. Este îndrumat să asculte mai întîi părerea arhitectului şef al raionului. A. Gheorghe din şoseaua Pantelimon nr. 61 a întîrziat în mod nejustificat cu plata chiriei şi acum suportă consecinţele propriei sale lipse de spirit gospodăresc. Aici nu-l mai poate ajuta preşedintele. In casa cetăţeanului Gh. Budan, muncitor la „Solex“ — o locuinţă din secolul trecut, situată în strada Cpt. Vasiescu — s-au şubrezit cîteva elemente de construcţie. Se cerea o soluţie urgentă. Deplasîndu-se la faţa locului, preşedintele a hotărît mutarea imediată a familiei într-o altă locuinţă. Alt cetăţean, M. Gabriel, deoarece a pierdut termenul de înscriere la şcoală, cerea aprobare pentru reînscriere la cursurile serale ale şcolii medii. Şi cite asemenea probleme se ridică într-o zi de audienţă. Ele se cer rezolvate cu răspundere, competenţă şi spirit gospodăresc. Ore de primire în fiecare zi... La această concluzie a ajuns medicul şef al raionului 23 August, tovarăşa dr. Maria Foglu, membru în comitetul executiv al sfatului popular raional." Dacă s-ar limita la primirea cetăţenilor numai în anumite zile. — ne spune dr. Foglu s-ar produce poate aglomerări, oamenii şi-ar pierde vremea. Şi apoi cind e vorba de sănătate trebuie în primul rînd maximă operativitate în intervenţie. De aceea, medicul-şef primeşte pe cetăţeni zilnic de la orele 12 în sus. Unele chestiuni — şi ele nu sunt puţine — pot fi rezolvate chiar pe loc, în urma unei simple convorbiri telefonice sau a unei dispoziţii concise, aşternute pe hîrtie. „Ne-a chemat ferul tutelar"... Acum, in pragul iernii, mai ales întreprinderilor raionale de administraţie locativă li se adresează un număr mult mai mare de cetăţeni. Nu ne-am mirat deci că la I.A.L. al raionului 16 Februarie, in orele de audienţă la inginerul şef St. Damian am găsit o listă destul de lungă. Inginerul şef a stat insă de vorbă doar cu primii cetăţeni şi a plecat apoi la alte treburi, pe teren. L-a lăsat un loc pe şeful serviciului tehnic. Cu prilejul anchetei noastre am intilnit şi alte cazuri asemănătoare. Cetăţenii care s-au Înscris să fie primiţi tot luni 7 octombrie de către tov. I. Drăghici, vicepreşedinte al comitetului executiv al Sfatului popular al raionului 1 Mai, au găsit in biroul acestuia un alt membru al comitetului executiv. Această practică poate fi intinită şi in alte locuri. De obicei tovarăşii in cauză prezintă justificarea: „Ne-a chemat forul tutelar..." — Aveam de discutat cu tovarăşii de la Direcţia generală de construcţiimontaj a S.P.C. o chestiune cu privire la blocurile din jurul Pieţei Palatului R.P.R., s-a justificat tov. ing. St. Damian. — Tov. I. Drăghici a primit sarcina să conducă o şedinţă, ni s-a spus la Sfatul popular al raionului 1 Mai. Mai este nevoie de precizat că orele de audienţă trebuie întocmai respectate şi că in acest scop trebuie create condiţii optime ? „Să mai revin ?" Asistăm la desfăşurarea audienţelor la I.A.L. a raionului 16 Februarie. Cetăţenii sunt primiţi cu amabilitate. Unele cazuri se rezolvă pe Ioc. Pe strada Cameliei nr. 24 lucrările de reparaţii decurg greoi — a venit să sesizeze un locatar. Dirigintele de şantier a primit sarcina să verifice atent această stare de fapt şi să ia măsuri. Un alt locatar depusese o cerere pentru refacerea unei sobe. Lucrarea a şi fost trecută în plan. Totuşi la această unitate operativitatea nu caracterizează stilul de muncă în rezolvarea unor probleme juste pe care le ridică cetăţenii în orele de audienţă. Foarte mulţi cetăţeni veniţi luni 7 octombrie la I.A.L. au mai trecut pe aici şi altădată , unii dintre ei care aveau necazuri a căror rezolvare necesita urgenţă s-au învoit de la lucru. In strada Cameliei nr. 13 lucrătorii I.R.C.R. au spart din neatenţie o conductă. Intr-un termen scurt s-au pierdut 186 mc de apă. Constatind neajunsul cu ajutorul I.C.A.R -ului, cetăţeanul D.B. a făcut o sesizare urgentă pe care a depus-o l? I.A.L. la 24 septembrie. Iată-l făcînd din nou aceeași sesizare. (Continuare in pag. a IlI-a) I. BĂLAN " IL IRIMESCU / & VA