Informatia Bucureştiului, iunie 1971 (Anul 18, nr. 5525-5550)

1971-06-10 / nr. 5533

Rezultate Politehnica—U.T.A. 4—1 (3—1) Dinamo—Rapid 1—1 (0—0) Univ. Cv.—C.F.R. Cluj 1—1 (1—0) Steagul r.—Sport Club Bc. 0—0 Steaua—Progresul 2—2 (2—1)U. Cluj—Farul 3—2 (1—1) F.C. Argeș—C.F.R. Tim. 3—1 (1—0) Jiul—Petrolul 2—0 (0—0) ....... Sil Dinamo—Univ. Craiova (0—1) C.F.R. Cluj—Steagul roșu (0—1) Petrolul—Steaua (0—0) Farul—U.T.A. (0—3) Progresul—Jiul (1—3) C.F.R. Tim —„U“ Cluj (0—2) F.C. Argeș—Rapid (1—1) Sport Club Bc.—Poli. (1—3) 1. DINAMO 27 13 8 6 42—23 34 2. Rapid 27 11 11 5 31—21 33 3. steagul f. 27 12 6 9 24—22 30 4. Farul 27 11 8 8 38—37 30 5. Steaua 27 10 9 8 39—30 29 6. Petrolul 27 10 9 8 31—31 29 7. „U“ Craiova 27 11 7 9 23—25 29 8. Politehnica 27 12 4 11 44—36 28 9. U.T.A. 27 12 4 11 39—32 28 10. „U“ Cluj 27 10 8 9 32—28 28 11. F.C. Arge? 27 9 8 10 36—38 26 12. Jiul 27 11 3 13 23—29 25 13. S.C. Bacău 27 10 4 13 31—40 24 14. C.F.R. ClUj 27 8 7 12 32—42 23 15. Progresul 27 7 7 13 27—35 21 16. C.F.R. Tim. 27 6 3 18 18—44 15 *red Mirate*eo Mentanit In divizia A s-a aminat rezolvarea dilemelor Marile dileme ale campionatului şi-au aminat din nou rezolvarea ! Cuplajul inter-bucureştean n-a reuşit să arunce nici o rază de lumină asupra aprigelor bătălii ce au loc la polii clasamentului. Progresul a obţinut un punct în faţa Stelei, menţinîndu-şi şansele de a scăpa de locul al 15-lea, dar n-a putut să-şi aproprie o victorie care îi era extrem de necesară, mai ales că rezultatele celorlalte meciuri în care erau angajate rivalele sale nu i-au adus nici un motiv de satisfacţie. La rîndul lor, Dinamo şi Rapid nu au putut tranşa marea lor dispută, care rămîne încă deschisă în următoarele trei etape. Bineînţeles că acest 1—1 avantajează pe dinamovişti. Ei rămîn în continuare în fruntea clasamentului avînd pe lîngă avantajul punctului şi pe cel al golaverajului şi al programului mai favorabil... In provincie, în general, scoruri normale. Surprizele etapei ni se par a fi incontestabil cele de la Craiova şi de la Braşov, unde două dintre candidatele la retrogradare au smuls puncte preţioase. Credem că ieri Jiul şi Sport Club Bacău au obţinut o scutire de emoţii (în eventualitatea absenţei unor surprize de proporţii !) pentru ultimele trei etape. Pentru medaliile de bronz ale campionatului, care implicit dau dreptul la participarea la „Cupa U.E.F.A.", Farul a pierdut o bună ocazie de a acumula un punct în deplasare, iar Steagul roşu a imitat-o... la poalele impei ! Lupta rămîne deschisă pâstrînd intact încă un element de atractivitate al campionatului. în clasamentul golgeterilor, Tataru şi-a consolidat poziţia de lider, nici unul dintre urmăritorii săi nemarcînd ieri... Interesant de menţionat că ieşeanul Marica a realizat un hat-trick în meciul cu U.T.A., că Naidin a marcat două golurişi singurele ale echipei sale reeditînd performanţa din etapa trecută şi că Dobrin s-a revanşat pentru comportarea slabă din Bucureşti făcînd primul pas către revirimentul ce ni-l promitea într-o declarație... O imagine elocventă a presiunii Progresului : Haidu boxează balonul în duel direct cu Viorel Popescu (!), Cassal, Raksi și, indirect, cu Năstase. Pentru orice evemuant au., Cigmir Ivirtache au luat locul portarului stelist... • Iată cum arată clasamentul final al confruntărilor inter-bucureştene : 1. Rapid 2. Dinamo 3. Progresul 4. Steaua Interesant de menţionat că, după cum se vede, Steaua n-a reuşit nici o victorie în toate cele şase partide susţinute ! • Sosit în ţară marţi seară, exdinamovistul Ghergheli se afla printre cei care în cabină îi felicitau pentru jocul prestat pe foştii săi colegi de echipă. • In timpul disputării derbiului campionatului, Deleanu a devenit tată, soţia i-a născut o fetiţă... • Ce declară Pop : „Nelu Nunweiller a căutat să degajeze mingea prin alunecare. M-am ferit, sărind 6 2 4 0 6—3 6 2 3 1 7—4 6 1 3 2 5—7 6 0 4 2 4—8 indiscreţii,MMCte • Liviu Colceriu, antrenorul secund al Progresului : „Deşi C.F.R. Cluj a reuşit un punct peste planificări în deplasare, nu ne-am pierdut speranţele pentru evitarea retrogradării !“ • Sătmăreanu a suferit ieri o însendere musculară şi se află sub observaţia medicului clubului Steaua, care urmează să-şi dea avizul asupra posibilităţii folosirii lui în etapa de duminică. • Marin Bărbulescu, antrenorul Rapidului : „Cred că am fost nedreptăţiţi de arbitraj! Ni s-a refuzat cel puţin un penalti, deoarece consider că atît Năsturescu, cît şi Dumitru au fost faultaţi în careu!“ • Traian Ionescu, antrenorul Dinamo-ului : „Cred că puteam învinge la o diferenţă de două goluri. Anularea nejustificată a golului marcat de Sălceanu, precum şi faptul căjucătorii mei au fost impresionaţi de accidentarea lui Nelu Nunweiller ne-au privat de o victorie pe care o meritam !“ • Nelu Nunweiller nu are fractură ! El prezinta o plagă musculară, care însă îl va ţine departe da terenul de joc cîteva săptămîni. • Victor Vlase, balerin la Teatrul de operetă ■ „Deşi sînt dinamovist şi cred în cucerirea campionatului, trebuie să recunosc că în faza marcării golului de către Sălceanu, în minutul 53, Dumitrache se afla intr-adevăr în ofsaid !“ • Dumitrache a suferit o contuzie în duelul aerian care a precedat înscrierea golului egalizator. Dar „nouarul“ dinamovist va fi prezent la meciul cu Universitatea Craiova în sus, dar — din păcate — in cădere l-am lovit cu piciorul drept îmi pare nespus de rău și sînt primul care m-am bucurat atunci cînd am aflat ca Nunweiller III, pe care îl stimez ca sportiv, nu are fractură. Vreau ca prin intermediul ziarului dv. să-i urez o cît mai grabnică revenire în rîndurile echipei sale ! Lipsind însă elementul intențional, am fost surprins de eliminarea hotărîtă de arbitru, mai ales că a survenit tîrziu, cu mult după consumarea ta- „Bucureștenele" văzute de NEAGU RĂDULESCU Ca ... frafii ! Cei mai buni fotbalişti ai cuplajului DUPĂ PĂREREA SPECTATORILOR■ ■■ Numeroşi spectatori ai cuplajului fotbalistic de ieri au ţinut să răspundă la ancheta expres întreprinsă de ziarul nostru. După trierea buletinelor depuse în urnele special instalate la stadionul 23 August ca şi a celor care ne-au parvenit aseară, pînă la ora 23, la sediul redacţiei, sîntem în măsură să comunicăm următoarele rezultate ale anchetei, care exprimă aprecierile. .. Măriei sale SPECTATORULUI. Astfel : Cel mai bun portar al cuplajului a fost desemnat RADUCANU. Cel mai bun fundaş — NUNWEILLER III. Cel mai bun mijlocaş — DUMITRU. Cel mai bun atacant — TATARU. In privinţa „fotbalistului cuplajului“ — aici am înregistrat o egalitate de sufragii pentru NUNWEILLER III şi DUMITRU. Răspunzînd celei de a 6-a întrebări a anchetei VIGU Contracandidaţi — cu un număr apropiat de voturi — ai acestor „titulari“ au fost desemnaţi Sătmăreanu (ca fundaş dreapta), Ileleanu (ca fundaş stînga), Cornel Dinu (ca mijlocaş dreapta), Năsturescu (ca spectatorii au desemnat şi mn .,11“ al cuplajului, care ar putea servi ca bază de discuţie pentru alcătuirea unei reprezentative a Capitalei în vederea unor eventuale întîlniri între selecţionate de oraşe. Această formaţie arată astfel : DUMITRU DUMITRACHE NASTASE extremă dreaptă) şi Iordănescu (ca extremă stînga). Mulţumim, cu acest prilej, spectatorilor care ne-au răspuns la anchetă, ca şi administraţiei stadionului 23 August, care ne-a sprijinit In organizarea acţiunii. CHERAN LUCESCU noastre, TATARU RADUCANU LUPESCU NUNWEILLER IN CRISTACNE RADUCANU NUNWEILLER IN DUMITRU TATARU Patru ore fierbinţi pe „23 August" Aşa cum s-au desfăşurat partidele ieri la Stadionul „23 August“ credem că rezultatele reflectă, în bună măsură, echilibrul de forţe existent pe teren. Progresul a contrabalansat orientarea tactică superioară a Stelei şi omogenitatea şi fantezia cuplului de atacanţi centrali Tătaru-Iordănescu printr-o mai mare dorinţă de victorie, printr-o risipă de energie apreciabilă. Jucătorii ameninţaţi cu retrogradarea au fost în general mai decişi în acţiuni, au dovedit chiar un plus de condiţie fizică, ceea ce le-a permis o mai mare mobilitate în deplasarea forţelor din apărare în atac. Carenţele Progresului, după părerea noastră, s-au făcut simţite în special în ofensivă, unde în afara lui Năstase (foarte percutant şi aflat într-o bună dispoziţie de joc), ceilalţi jucători nu s-au dovedit inspiraţi în acţiunile întreprinse, abuzînd de centrări înalte în interiorul careului de 6 m, care au constituit o pradă uşoară pentru Haidu. Ne miră de asemenea lipsa de curaj a lui Sandu Ion, care în cîteva rînduri a ezitat pur şi simplu să tragă la poartă deşi se afla in poziţii excelente ! Pe de altă parte, Steaua a avut avantajul clarităţii activităţii cvartetului său de şoc, care a surprins deseori ariergarda bancarilor. Aşa se explică faptul că militarii, cu toate că au fost dominaţi mai mult în decursul jocului (raportul de cornere le-a fost defavorabil : 3—8), au beneficiat de un număr mai mare de ocazii de gol Credem însă că în general compartimentele defensive ale Stelei n-au sprijinit intenţiile lui Tătaru şi Iordănescu (cu atît mai mult cu cît Sătmăreanu, accidentat, a însemnat o pierdere mai serioasă pentru înaintare decit pentru apărare, unde a fost suplinit bine de Negrea), neluînd pilda unor Dudu Georgescu, Tănăsescu, Viorel Popescu şi Dumitru!... Marele derbi Dinamo — Rapid a avut valenţele unui joc foarte frumos, cu faze de fotbal autentic, cu viteză imprimată acţiunilor, cu şuturi spre poartă, cu combinaţii reuşite ale celor două linii de atac, cu elemente de surpriză şi — din păcate — chiar cu o accidentare şi o eliminare... Pînă la acel minut 60 echipa care ne-a impresionat mai mult a fost Rapidul. Şi cu atît mai mult am apreciat jocul bine închegat, curajos al feroviarilor Stadion : „23 August". Spectatori : circa 65 000. STEAUA — PROGRESUL 2-2 (2—1). A arbitrat : T. Becirov (Bulgaria). Au înscris : Cristache (minutul 3), Năstase (minutul 10), Tătaru (minutul 23) și Cassai (minutul 71). DINAMO — RAPID 1—1 (0—0). A arbitrat : Țvetan stanev (Bulgaria). Au înscris : Neagu (minutul 80) şi Lucescu (minutul 61), cu cît giuleştenilor li se atribuia şansa a doua ! Semnificativ este şi raportul de cornere, 9—7 (în minutul 60 : 9—4), care atestă că ofensiva rapidistă s-a dovedit mult mai periculoasă decît se aştepta... Reintrarea lui Neagu, mai proaspăt şi mai combinativ decît în ultimele meciuri, a însemnat declanşarea unui reviriment în ofensiva elevilor lui Marin Bărbulescu faţă de partidele cu C.F.R. Cluj şi cu Steagul roşu Bineînţeles că nu se poate omite nici marele merit al lui Angelescu, a cărui activitate laborioasă a impulsionat indiscutabil formaţia sa. Menţionăm de asemenea puterea de luptă a Rapidului după ce a rămas în zece oameni, care (datorită şi schimbărilor inspirate operate de antrenor !) a continuat să-şi apere şansele cu ardoare şi a reuşit să fie chiar la un pas de a învinge lidera ! La rîndul său, Dinamo ne-a adus satisfacţia aceleiaşi „regăsiri” ca şi Rapid în comparaţie cu evoluţiile anterioare, mai ales în apărare dovedindu-se de temut prin aplicarea marcajului la om. In egală măsură cu rapidiştii, dinamoviştii şi-au adus contribuţia la acest frumos spectacol sportiv, fiind, după opinia noastră, creatorii fazelor de mare fineţe ale cuplajului. Totodată, menţionăm modul exemplar în care au continuat lupta deşi au avut de suportat handicapul anulării unui gol, al accidentării lui Nelu Nunweiller şi al primirii unui gol în condiţiile superiorităţii numerice. Credem de altfel că şocul produs (mărturie lacrimile lui Dinu, Sandu Gabriel, Cheran, Radu Nunweiller...) la accidentarea lui Nunweiller III a estompat luciditatea ofensivei dinamoviştilor după minutul 60, deşi pînă atunci — de la reluare — se dovediseră mult mai periculoşi decît în prima repriză.. Referitor la faza accidentării lui Nelu Nunweiller excludem fără discuţie elementul intenţional şi de aceea credem că eliminarea lui Pop este nejustificată, cu atît mai mult cu cît arbitrul bulgar Tvetan Stanev a luat această decizie pripită numai după ce a fost impresionat de rana dinamovistului. Remarcaţii cuplajului : Dudu Georgescu, Năstase, Viorel Popescu, Dumitriu (Progresul), Tătaru, Naom, Vigu, Cristache (Steaua), Nunweiller XII, Dinu, Sandu Gabriel, Dumitrache, Lucescu (Dinamo), Dumitru, Răducanu, Angelescu, Dinu şi Lupescu (Rapid). Dan Pătraşcu Marele derbi, Dinamo—Rapid, a avut şi un element de senzaţional : Lucescu a egalat In primul minut al mini-reprizei de prelungiri acordată de arbitru ! Bucuria lui Lucescu care scoate mingea din plasă, este explicabilă. (Urmare din pag. 1) Ecaterina Rădulescu, din Inspectoratul comercial de stat al municipiului, şi cpt. Mihai Luca, din miliţia sectorului 4. ... „PIAŢA MOŞILOR”. Recent dată în folosinţă, piaţa a devenit repede cunoscută. Mărturie — afluenţa clienţilor. Tonetele etalează o bogăţie de produse. Dar şi, uneori, mai vechi practici ce... pătează firma. De pildă, pe aceea a unităţii I.P.U.I.L.F. nr. 202. Pe tonete, ocolite de nu puţini cumpărători, varza („calitatea I”) era veştedă şi chiar alterată. Acelaşi aspect precar îl aveau şi alte produse oferite spre vînzare. Ca un „corolar“ nedorit se asocia acestei situaţii şi atitudinea ireverenţioasă — eufemistic vorbind — a unor vînzători. Ce să mai spunem că şi corectitudinea era... în suferinţă. Vînzătorul Constantin Pîrvu folosea un cîntar dereglat (evident, în favoarea lui), iar la tometa alăturată, Marin Buciugă fura pur şî simplu cite 20 de bani la fiecare kilogram de ceapă vîndută: afişase —şi percepea — un preţ mai mare decit cel stabilit. Culmea ironiei este că aceste abateri flagrante se petreceau nu numai sub ochii şefului unităţii. Călin Badea, dar şi sub al merceologului întreprinderii, V. Danu. Ce alte „atribuţii“ aveau, oare, dacă asigurarea bunei serviri şi a corectitudinii nu intrau, evident, în sfera lor de preocupări ? ! Ceea ce am întîlnit, însă, în piaţa Vitan este cu totul aparte. Se pare că prin piaţa respectivă rareori trece vreun organ de control sau — dacă a trecut — de bună seamă doar în... promenadă. Pentru că nu se poate explica altfel — lăsînd deoparte calitatea inferioara și aspectul veșted, necomercial, al legumelor , aflate în vînzare — autenticul atentat la sănătatea cumpărătorilor care se petrece aici. Bulionul era mucegăit şi acrit, magiunul — la fel, prunele conservate prin uşoare depreciate în ultimul grad, pilaful cu orez (data de fabricaţie — 1968) — alterat (responsabil al unităţii I.P.U.I.L.F. nr. 221, Ilie Bîrsan , vînzători, Vasile Ispas şi Gh. Roşoiu). Precizăm că „inspectoratul comercial a ridicat probe din aceste „produse“ şi le-a predat Inspectoratului sanitar, urmînd ca acei ce se fac vinovaţi de menţinerea lor în vînzare să-şi primească „răsplata“. AM NOTAT, în surdul raidului, şi un alt aspect. Ca de obicei, In pieţe erau prezenţi şi producătorii Individuali care, în majoritatea lor, respectă obligaţiile generale ce le revin. Totuşi, — In piaţa „Moşilor“, de pildă — foarte mulţi nu afişaseră preţurile, jonglînd astfel cum voiau cu calităţile... Desigur, anomalia putea fi evitată. Cu o condiţie : ca intendentul Ilie Voicu să fi găsit „răgaz“ pînă la ora 10,30, cînd am vizitat noi piaţa, să o sesizeze... Şi tot în legătură cu producătorii din mercurial lipseau preţurile , pentru unele produse existente din belşug pe tonete, ceea ce înlesnea unor vînzători individuali practicarea de preţuri după bunul lor plac. Din „sortimentele" la dispoziţia cetăţenilor lipsesc (după cum se vede, destul de" frecvent) două mai mult decît necesare : controlul şi îndrumarea, aşa incit interesele cumpărătorilor să fie întru totul respectate. Şi neajunsurile se petrec nu pentru că nu ar exista organe de control. Dacă n-ar fi să amintim deci de responsabilii de pieţe, de merceologii întreprinderii de legume şi fructe, de funcţionarii serviciului său comercial, şi tot am vedea că există o întreagă filieră de supraveghere. Oare cei ce o alcătuiesc — şi primesc salarii — nu-şi fac propria aprovizionare in aceleaşi puncte ca şi oricare cetăţean ? Cum se explică altfel că nu-l „deranjează“ abaterile de genul celor relatate, că nu Intervin prompt pentru Înlăturarea acestora de Prin unităţile legume şi fructe • Pentru efectuarea unor lucrări la reţea, I.D.G.R. ne face cunoscut că va Întrerupe furnizarea combustibilului, mîine, 11 iunie a.c., între orele 11 şi 15, abonaţilor industriali. Instituţiilor şi casnicilor situaţi pe arterele : str. Ziduri între Vii, str. Cozia, str. Baicului, str. Serg. Culea Nicolae, str. Fîntînica şi intrarea Torentului, cît şi str. Maria Rosetti (intre străzile Galaţi şi Popa Rusu), str. Logofăt Alexandru Donici, str. Luca Stroici (între străzile Alex. Donici şi Maria Rosetti), str. Armenească, str. Licurg, str. Inocenţei (între străzile Popa Rusu şi Arcului), str. Italiană (între str. Arcului şi bd. Republicii), str. Arcului, str. Pasului, str. Spătarului (între bd. Republicii şi str. Latină), str. Latină (între străzile Spătarului şi Armenească), str. Bocşa, str. Gamatei, str. popa Rusu (între străzile Armenească şi Mana Rosetti) şi bd. Republicii (între piaţa N. Bălcescu şi str. Armenească). 1 . Pe scurt—Pe scurt • In organizarea asociaţiei sportive I.C.H.F., vineri seara, în sala Floreasca, va începe un turneu de baschet la care vor participa echipele Dinamo Bucureşti, Steaua Bucureşti, Selecţionata oraşului Lodz şi I.C.H.F. Bucureşti, programul jocurilor este următorul : VINERI, ora 18 Sei. Lodz — I.C.H.F. ; Steaua — Dinamo ; SIMBATA, ora 13, Sei. Lodz — Steaua; Dinamo — I.C.H.F.; DUMINICA, ora 9.30, Steaua — I.C.H.F. ; Sei. Lodz — Dinamo. • Clubul sportiv Constructorul organizează la bazinul său de înot din şoseaua lancului nr. 130, Un curs de învățare a înotului pentru copii. Vor funcţiona totodată, sub îndrumarea cadrelor de specialitate, centre de iniţiere şi pregătire pentru copii tineret şi adulţi la gimnastică, patinaj pe role, volei, baschet, handbal. • Ieri, în ultima zi a „internaţionalelor“ de tir, Anişoara Matei şi Petre Sándor au cucerit medalii de argint la probele de pistol sport şi, respectiv, la armă liberă calibru mare, 40 focuri poziţia în picioare. V. Aghişev (U.R.S.S.) a primit cupa Comitetului Olimpic Român pentru cel mai bun rezultat la o probă olimpică (la armă liberă calibru (nave). • Astă-seară, de la ora 19, în „potcoava“ stadionului Giuleşti va avea loc o reuniune de box organizată de clubul Rapid. • Pe terenul Tineretului se dispută astăzi, de la ora 17, două meciuri atractive din campionatul feminin de handbal : Confecţia — I.E.F.S. şi universitatea Bucureşti — Universitatea Timişoara. • Ieri In campionatul european de fotbal : Suedia — Italia 1—0; Norvegia — Bulgaria 1—4; Danemarca — Scoţia 1—0. .mmiviMMWwwwwwnwMtvwwwwgiwwwvij Teatrul prezintă Joi 10 iunie ora 19,30 — COMEDIE CU OLTENI — la sediu comedie de Gh. Vlad ora 20,00 — TANGO LA NISA — Parcul „Herăstrău“ Vineri 11 iunie ora 20,00 — GEAMANDURA — Parcul strău“ Biletele se găsesc la caselede bilete ale teatrului, telefon 14.72.34, 18.04.S5 la responsabilii culturali din întreprinderi şi instituţii, şi la casele de bilete de la Grădina Boema şi Parcul Herăstrău. Sîmbătă 12 iunie ora 20:00 „Herăstrău“ „Heră-COMEDIE CU OLTENI — Parcul ! ÎNTREPRINDEREA aprovizionare construcţii D.G.C.M. — C.P.M.B., str. Pictor Nicolae Tonitza nr. 13, sectorul 3, angajează MERCEOLOGI, TEHNICIAN cu şcoala C.F.R. gr. III şi cu practică în mişcare şi comercial. Informaţii suplimentare se pot obţine zilnic, între orele 13 şi 15.30, afară de simbăta, de la biroul personal, tel. 15.27.48. INSTITUȚIE bugetară angajează ECONOMIST principal, MUNCITOR necalificat. Tel. 17.00.00 (bd. Miciurin nr. 3). Cooperativa „MOBILĂ ŞI VIPE“ str. Lipscani nr. 57, sector 4, înscrie pentru forma de învăţămînt UCENICIE LA LOCUL DE MUNCĂ tineri avînd vîrsta de 15—18 ani din municipiul Bucureşti şi din toată ţara pentru meseriile: timplari mobilă şi articole tehnice, cu durata de 3 ani, şi tapiţeri, cu durata de 2 ani, din municipiul Bucureşti, cu şcoala generală de 8—10 ani înscrierile se fac zilnic, pînă la 1 iulie 1971 Informaţii la biroul personalînvăţămînt, telefon 14.87.20 ^\\\\\\\\\\\\\\\\\^1 întreprinderea „VICTORIA“ , str. Cobălcescu nr. 9, telefon -5 15.06.90,- ^ înscrie tineri din orașul Bucu- ^ rești, sau din localități aflate pe $ o rază de 50 km, în vîrstă de ^ 15—18 ani, absolvenți ai școlii ^ generale, pentru calificare prin ^ UCENICIE LA LOCUL DE MUNCĂ în meseriile prelucrător arti- Scole din cauciuc şi sticlari artistici, şi De asemenea, angajează ECO- ONOMIŞTI principali contabilitate, 0 ECONOMIST principal pentru şş probleme de export, să cunoască gj limbile engleză şi germană, ŞEF , birou, FOCHIŞTI cazane de me- 0 da presiune. $ ig • De două ori un decurs de cîteva luni, la locuinţa lui A. M. (str. Codrii Neamţului nr. 17) s-au săvîrşit furturi de bani şi de diferite obiecte. Hoţul s-a dovedit a fi recidivistul Dumitru Borozan, care locuia la aceeaşi adresă. • Ieri, în jurul orei 6,45, în secţia email a C.I.L. Pipera s-a semnalat un început de incendiu, declanşat de o scînteie produsă ca urmare a blocării unui agregat. Focul a fost localizat, fără a se produce pagube importante. • La 7 mai a.c., în jurul orei 7, pe şoseaua Olteniţei (la întretăierea cu calea Văcăreşti — punctul Mandravela) un autocamion a accidentat pe minora Elisabeta Antonie. Întrucît şoferul a fugit de la locul faptei, persoanele care pot da relaţii pentru identificarea sa sunt rugate să se adreseze miliţiei sectorului 5, telefon 23 23 03. • Aflîndu-se pe şoseaua Pantelimon, Ion Vătăjelu (aleea Barajul Sadului nr. 2) a acostat şi lovit pe cetăţeana A. Z. Cu sprijinul cetăţenilor, huliganul a fost reţinut, urmînd a fi judecat în conformitate cu prevederile Decretului 153/1970. • Ieri, serviciul de circulaţie al I.M.M.B. a verificat, la capetele de linie I.T.B., starea tehnică a unui număr de 128 autovehicule. Ca urmare a defecţiunilor constatate, au fost ridicate 19 certificate de înmatriculare, 25 conducători auto şi un revizor tehnic fiind amendaţi noi. contravenţie « ustmumu ■S FABRICA chimică „Sin“, splaiul Unirii nr. 170, sectorul 5, tel. 41.07.70 angajează INGINERI şi tehnicieni chimişti, ECONOMIŞTI, DACTILOGRAFE, CALCULATOR salarii, LĂCĂTUŞI mecanici, SUDORI categ. VI, ZIDARI şamotori, MECANICI auto, OPERATORI chimişti, MUNCITORI necalificaţi pentru calificare la locul de muncă in funcţia de operatori chimişti. BAZA centrală de materiale U.C.B., telefon 18.26.26 si 18.54.80 int 267, angajează ȘEF depozit, ECONOMIST, CONTABIL, MERCEOLOG, CONDUCĂTOR auto. MAGAZINUL „Muzica“, calea Victoriei 41, telefon 15.60.88, angajează FEMEIE de serviciu şi MANIPULANT. I.I.S. „Electroaparataj", bd. Marelui Stadion nr. 3, sectorul 3, angajează ŞEFI de depozit, MAGAZINERI şi TRATAMENTIŞTI. Informaţii zilnic, între orele 7 şi 15, la fel. 35.51.11. GRUPUL şcolar 23 August, bd. Muncii nr. 17, angajează CONTABIL principal cu studii medii şi vechime de minimum 8 ani in specialitate, ŞOFER autoturism, LĂCĂTUŞI mecanici, întreţinere, SERVANŢI pompieri şi TEHNICIAN construcţii de maşini. I.C.S. „Romarta“ — Bucureşti, calea Victoriei nr. 60, angajează ŞEFI de depozite îndeplinind condiţiile de studii şi stagiu in sectorul de textile-incălţăminte, GESTIONARE cu vechime în sectorul textile-incălţăminte, confecţii, galanterie, artizanat, gablone, cosmetice, RECEPŢIONERI cu vechime in sectorul textile-încălţăminte, PLANIFICATOR transporturi, VINZATOARE cu vechime în sectorul de confecţii, galanterie artizanat, gablone, cosmetice, ŞEF de magazin cu studii medii şi cu 6 ani vechime în comerţ, REVIZOR de gestiuni, MOTOSCUTERIŞTI şi ŞOFERI, TIMPLAR CU calificare şi vechime, VNTRINIER cu calificare şi vechime în comerţ, ECONOMIST merceolog, cu studii şi stagiu în comerţ, MERCEOLOG principal, VÎNZĂTORI metraje cu vechime în specialitate. FABRICA de mucava şi confecţii „Stăruinţa“, şos. Vitan 65, sectorul 4, tel. 23.03.30, angajează MATRIŢER, LĂCĂTUŞ şi ELECTRICIAN autorizat I.D.E.R., putere nelimitată. IPIMC, calea Victoriei nr. 111, sectorul 1, angajează TRADUCĂTORI pentru limba engleză, autorizaţi. Doritorii se vor adresa la serv. personal, calea Victoriei nr. Ill, tel. 13.82.15. OFICIUL de turism al municipiului București angajează TIMPLARI manuali, LĂCĂTUŞI mecanici, FOCHIȘTI, INSTALATORI sanitari. Telefon 13.73.40, interior 98, birou personal. ÎNTREPRINDEREA de distribuţie a energiei electrice București, bd. 1 Mai nr. 41—43, angajează ECONOMIST principal pentru funcţia de şef birou plan aprovizionare, TEHNICIAN transporturi CF şi auto, MERCEOLOGI sau tehnicieni aprovizionare, INGINER constructor sau tehnician constructor, cu practică de execuţie sau proiectare. Pentru informaţii, doritorii se pot adresa serv. personal, tel. 18.08.00, interior 112, CENTRUL de mecanica solidelor, str. C. Miile nr. 15, telefon 13.03.44, angajează INGINER mecanic, SECRETARlactilo, şi INGINER electronist. CENTRALA Industrială a ceramicii de construcţii şi a mastruirii, calea Griviţei nr. 136, sectorul 8, angajează, cu domiciliul stabil in Bucureşti, INGINERI constructori şi ingineri Instalatori cu practică de şantier şi investiţii, INGINERI mecanici şi electromecanici, INGINERI In specialitatea chimia materialelor de construcţii, ECONOMIŞTI şi ECONOMIŞTI principali cu 5 şi, respectiv, 8 ani stagiu în activităţi economice, REVIZORI contabili, apţi pentru munca de teren, STENODACTILOGRAFA CU practică îndelungată. Relaţii suplimentare la serviciul personal, tel. 18.11.07. ÎNTREPRINDEREA industrială de stat „Didactica“, str. 10 iunie nr. 2, sectorul 5, tel. 16.47.11, angajează TEHNICIAN auto, ECONOMIST principal (serv financiar), STRUNGARI, ELECTRONIŞTI, LĂCĂTUŞI ajustori, iar prin concurs maistru in specialitatea tipograf — cartonagist. Concursul va avea loc, după 10 zile de la apariţia anunţului, la sediul întreprinderii. »