Kamikaze, iulie-decembrie 2012 (Anul 3, nr. 27-52)

2012-09-05 / nr. 36

Mesaje de felicitare primite de Traian Basescu cu ocazia nunții Ebei ! Și s-a dus fata lu’ tata... Ce mai freamăt, ce mai zbucium! Cortul clocoti de zgomot, Poponeț șezu pe bitum. Bote-avea chiloți din btium! Dar pe astea le știți deja, de la televizor. Mai jos, prezentăm în premieră absolută câteva scrisori de felicitare primite de socrul mic de unde nu se aștepta, de unde se aștepta și de unde mușchii lor vrea. De la Hillary Clinton Dragă domnule socru-mic ales. Te rog să primești toate felicitările mele pentru acest eveniment deosebit. Din partea domnului Obama, vei primi prin domnul Gordon ceva mai consistent: un frumos set de pahare de cristal de Bohemia și o sută de dolari (n-a mâncat, n-a băut!). Domnul Obama regretă că nu a putut veni la nuntă, dânsul având ore suplimentare la serviciu. Și-ar fi dorit foarte mult să onoreze invitația, mai ales de când a auzit că va cânta îndrăgitul interpret de muzică populară Aurel Tamaș, cel care apare pe la fel de îndrăgitul canal YouTube cu piesa „Cât de mare ieste niama’/Nu-i român ca arghielieanu’/ Punie suflietu’ în tău/Și iubeștie pân’ la moartie“ (249.473 views!!!). De altfel, domnul Obama s-a certat din cauza asta și cu soția, care își luase special pentru nuntă o rochie verde cu sclipici roz tradițional românesc și un coregraf care a învățat-o Dansul pinguinului. Să vă trăiască ginerică! Doamna Macovei ne-a informat că este băiat cuminte (nu bea) și familist (nu fumează trabuc). Are un nume cam nefericit, dar asta e, el să fie sănătos! Lasă că și noi, aici, la fel îl poreclim pe Magic Johnson când nu e de față, și ia uite-1, trăiește bine-mersi, n-are nici pe dracu’! De la Victor Ponta Domnule președinte pus în funcție de o decizie nedreaptă a CCR, Dragă Traian. Permite-mi să încep aceste rânduri de felicitare cu câteva versuri tematice scrise de mine în pribegie, în Africa de Sud: „în concluzie, lung pământul, ba e lat, Dar ca Săgeată de bogat Nici astăzi domn pe lume nu-i. Și-avea o fată, fata lui. Pe de altă parte, icoană-ntr-un altar s-a pus La închinat.“ Nu mă întreba cine e Săgeată, că habar nu am. Mi-a venit pur și simplu numele ăsta în minte, dar nu știu de unde să-l iau. O fi un profesor de la doctorat, o cunoștință de-a lui Robert Negoiță pe care mi-am notat-o eu cu numele ăsta în telefon ca să nu se prindă Daciana sau un fost coleg de masterat... Deh, încurcate sunt căile inspirației! Vreau să te felicit în primul rând pentru numărul de invitați pe care i-ați avut la nuntă. 600! Nu-i rău! Deși toată lumea știe că nu mai suntem atâția invitați la nuntă în România. Dacă dorești, mă ofer să-ți refac la guvern listele de invitați! Pe mine de ce nu m-ai invitat? Sper că nu ești supărat pentru chestiania cu suspendarea. Nu a fost ideea mea. Știi doar că eu am numai idei originale, care nu s-au mai dat. Ca să mă ierți, am inventat o expresie specială, pe care te rog să o comunici miresei: „Casă de piatră!“ îți place cum sună? Cred că o să o promovez și la mine pe Facebook, să văd ce zice și lumea. De la Crin Antonescu Dragă domnule președinte ilegitim, Crin Antonescu sunt, dacă nu mi-ați recunoscut scrisul. Vă trimit aceste rânduri cu cele mai bune gânduri. în seara asta m-am trezit cu chef de viață. Am deschis televizorul și am văzut că vi se mărită fata dumneavoastră cea mică. Lăsând toată disputa politică la o parte, vă mărturisesc că mi-aș fi dorit să mă invitați și pe mine. Măcar cât mergeați dumneavoastră la baie, să știți că vă puteam înlocui cu succes la masă. Data viitoare când se mărită Elena, mă ofer să fiu eu socru mic interimar. Sărut mâinile soției, salutări mirilor și pat de piatră. Paiața De la Angela Merkel Dragă Traian, Bravo! Felicitări mele și ale poporului german. Ptiu, al naibii ce trece vremea! Ieri plângeai la telefon că te dau ăin afară de la serviciu, astăzi joci sub... pe masă. Să-ți trăiască duzata, mânca oar mama pe ea de siliconată. E toată tac’su, ptiu, să n-o deochi! Dacă erau și pe vremea mea silicoane, eram președinta Americii, un cancelar în Germania. Asta-i viața... Lasă, că nici tu nu ești vreun Alain Delon. Gata cu glumele, că doar sunt nemțoaică, îmi pare rău că nu pot ajunge măcar la biserică. Să știi că le-am pregătit mirilor o surpriză. Un cadou.L-am pus pe locomotivă. Nu bea mult, că mâine dimineață trebuie să fii în gara din Arad. Vorbește cu mecanicul de pe mărfarul de Berlin. Are să-ți dea un colet. Dă-i și tu cinci lei, nu fi distros! Vă pupă și vă îmbrățișează baba. P.S.. Dar și tu o bere la primul summit? U U00 U 81 106 ^ 78 ^ 76 in