Kamikaze, iulie-decembrie 2019 (Anul 10, nr. 27-52 - Anul 11, nr. 1-2)

2019-10-24 / nr. 43

EDITORIAL KAMIKAZE în rai, cu soții Ceaușescu, de 6,66 cincinale l fa WW Dacă tot batem pasul pe loc în viața politică, har să profităm de răgazul celor treizeci de ani oferit cu amabilitate de Brucan pentru a vedea ce se mai întâmplă pe lumea cealaltă. Cele mai recente știri pe care le avem din viața Ceaușeștilor se referă, fatalmente, la momentul de grație așteptat de aproape tot românul, anume cel în care viața lor s-a încheiat. Martori oculari au declarat la vremea așa că Ceașcă a mers spre plutonul de execuție intonând Internaționala. Legile lui Murphy sau ale KGB-ului au făcut ca momentul să nu fie înregistrat pe casetă. Păcat, că ar fi devenit un mare hit, în schimb, aceiași martori au relatat că ultimele cuvinte ale Academiciencei de renume mondial Coana Leana au fost „fire-armă-ta a dreacu!“, adresate soldatului care-i legase mâinile cu sfoară și-i dădea ghes către platoul de execuție. Aici, doi participanți la eveniment, Victor Atanasie Stănculescu și Gelu Voican Voiculescu, au venit cu o completare inedită. Soacra Ceaușeascăi, mama lui Nea Nicu, se pare că o mai probozea pe noră atunci când o auzea cum drăcuie, îi spunea că, ce-i drept, oltencele sunt tot timpul cu dracu-n gură dar că, atunci când îți scapă o drăcuială, e bine să adaugi un „Doamne, iartă-mă!“ pentru ștergerea păcatului. Cei doi au mai zis că, imediat ce i-a adresat soldatului blestemul, Ceaușeasca și-a luat seama și a adăugat, spășită, un „Doamne, iartă-mă!“. La care, Ceașcă s-a întrerupt din fredonat Internaționala și a trântit și el un „Amin!“ grăbit. Acum țineți-vă bine, pășim, ghidați de Gelu Voican, pe tărâmul ezoterismului. Teoria spune că, indiferent câte păcate ai avut în viață, dacă te căiești în ultima clipă și-ți ceri iertare, ajungi direct în rai. Așa că, pe lângă coana Leana, chiar și Nea Nicu s-ar fi mântuit prin acel amin suprarealist, scăpat din reflex. Nu știu cât de bine se distrează acum cei doi în Rai, probabil că, în cele șase cincinale de când activează pe acolo, au deja realizări mari, vreo Casă a Poporului de îngeri, vreo manifestație gigant cu numele lui Dumnezeu scris din corpuri de sfinți, vreo magistrală albastră. Știu însă ce au reușit între timp continuatorii lor pe Pământ prin protecție socială, democrație și grijă față de popor. Poza alăturată e făcută duminica trecută, nu în secolul XVI, dovadă fiind cele două antene de satelit cu care locatarii se mențin conectați. Există însă o rază de speranță. Mai precis, zece raze. Zece candidați la președinție care promit că vor face totul pentru a se aburca peste pragul de 3%, dincolo de care li se vor deschide cu larghețe băierile bugetului, putând primi, fiecare dintre ei, câte zECE MILIOANE DE EURO, cheltuieli de campanie. Pentru claritate: zece milioane de euro pentru Cumpănașu, zece milioane de euro pentru Cataramă, zece milioane de euro pentru Diaconu, zece milioane de euro pentru Paleologu, zece milioane de euro pentru Barna, zece milioane de euro pentru Iohannis și zece milioane de euro pentru Dăncilă. Abia acum simt că mă ia cu amețeală, că mi se surpă de la temelie simțul democrației și că încep să mă gândesc dacă nu era Ceașcă un mai bun capitalist când evita asemenea risipă, candidând singur singurul la prezidențiale și obținând doar 99,8 la sută din voturi (mă întreb cu cine votau restul de 0,2%?). Poate că, în definitiv, merită și el un colțișor de rai, fie și în loc cu roșeață, de la sângele pe care l-a vărsat de-a lungul vieții. [N.D.] POȘTA REDACȚIEI Se apropie alegerile prezidențiale. Lumea începe să fie interesată, unii chiar pariază pe viitorul șef al statului. Un astfel de caz puteți descoperi mai jos - Alo, bună seara din inima sufletului la toți cei care sunt alături de președintele nostru. -Care președinte? - Președintele care este al tuturor ura românilor, care va ieși în turul doi. Bravo! - Deci dumneavoastră pentru ce ați sunat? -Am sunat că am pus la pariuri pe președinția României noastre. -Ați pariat? -Da. -Pe cine? - Am pariat că iese președinte Iohannis și iese și Viorica Dăncilă și Mircea Diaconu. - Păi, nu pot ieși toți. - Ei, pe rând, nu toți odată. Plus Ludovic Sică Orban Mandolină. Plus că trebuie domnul Dan Barna șefia guvern prim premier și președinte că este deștept. - Și ce propuneți? -Propun: 1) să fie pus președinte șef Ion Iliescu, care să conducă țara după ideile de economie ale lu Ceaușescu, cel mai patriot mare al Românilor; 2) Iohannis să rămâie la Cotroceni, că știe p-acolo unde e cuierul și unde este sculele care mai ai nevoie să repare neamțul ceva prin casă; 3 mare de tipar imediat să se plătească datoriile la întreținere care le are oamenii noștri. - Numai prostii spuneți! - Apoi să-mi dați și mie numărul de telefon al lui Iohannis să-i spun ceva. - Ce vreți să-i spuneți? - Să-i spun că, dacă îi rămâne mie vreun palton sau cămăși sau pijamaluri, să mi se dea mie. - Dar dumnealui este destul de înalt. O să vă vină? - Nu că-mi vine, că din paltonul lui fac o husă la mașină și-mi rămâne și de covor în sufragerie. Numai arde Patriarhatul Daniel are hăinuri așa lungi. - O să-i spunem noi lui Iohannis. - Și să-i mai spuie lui alde nevastă-sa să nu mai umble cu rochiile alea că se vede că e babă la piele. - Nu-i frumos! - Nici ea nu-i frumoasă. - Sufletul contează. Nu corpul. - Da. Sufletul contează dacă e corpul urât. Că dacă e corpul frumos atunci nu mai contează. - Nu e chiar așa. - Și în încheiere vreau să transmiteți la noul președinte să vină cu echipa lui. - Așa și vine. Cu echipa lui. - Dar cu echipa lui națională de fotbal a României, că asta a lui Contra e praf. - Am reținut. La revedere. -Pa. KAMIKAZE PROST RESTANT Redacția Kamikaze Domnul Atsushi Silviu Brizu [Chicago] Alexandru Căutiș Razván Cucui Nicolae R.Caramuș Gabriel Drogeanu Alexandru Dutu Barbosu Alexandru Hâncu Andrei Manțog Alina Moscalu Dragoș Mușat Nicu Damaschin Adrian-Nicolae Spîrchez Mircea Toma Marian Turosu Bogdan Baghiu Cezareanu Concept grafic: Octavian Cociș DTP: Florin Paraschiv Tipar: Design Print Tel: 0786.958.267 Distribuție, abonamente: Alexandru Fileu distributie(1)kamikazeonline.ro alexandru fîleu(ă)kamikazeonline.ro Publicație auditată pe perioada iulie 2009 — martie 2010