Magazin Sălăjean, aprilie 1999 (Anul 4, nr. 64-83)

1999-04-01 / nr. 64

Un fax de ultima oră primit de la Londra, ne informează că sediul Finanțelor Publice, aflat în construcție de ani buni, va fi cumpărat de corporația Hilton & Co. Clădirea va avea destinația de hotel și va fi cuprinsă în celebrul lanț hotelier Hilton. Ideea construirii unui sediu al Finanțelor Publice a fost deocamdată abandonată, așteptându-se un mega Remeș, care să scoată bani din piatra seacă de la Cuciulat. Hotelul Remeseș UNIVERSITATEA PETŐFI-SCHINLLER VA FI ÎNFIInțATĂ LA ZALĂU Datorită opoziției acerbe întâmpinată de edilii Clujului și a șicanărilor de tot felul venite fie din partea Ligii Studenților, fie din partea unor demnitari. Universitatea Petőfi-Schinller va fi înființată la Zalău, în acest sens, Inspectoratul va evacua Liceul Teoretic din orașul nostru, denumit pe vremuri Wesseleny Liceum, și Muzeul Județean de Istorie și Artă Sălaj, în clădirea Liceului Teoretic va funcționa Secția Petőfi a Universității, iar în clădirea Muzeului Secția Schiiller. Secretariatul Universității va funcționa începând de azi în sediul PUNR Sălaj de pe strada Unirii. Inaugurarea va avea loc la sfârșitul acestui an. Panglica va fi tăiată de primarul Budapestei, Gheorghe Funar. Leonardo di BORDASZI Bancomatul Băncii a fost spart Un eveniment neobișnuit pentru Zalău s-a petrecut ieri noapte, când bancomatul Băncii Comerciale Române a fost spart, autorii nefiind încă identificați. Surse oficiale ne-au informat că hoții au reușit să sustragă din bancomat aproximativ 250.000.000 lei. Din păcate, încă nu am aflat modul în care infractorii au spart bancomatul, cert este că cei un sfert de miliard de lei s-au dus pe apa sâmbetei. Poliția continuă cercetările, însă din câte am aflat hoții ar putea fi deja în Ungaria. Pistruiatul ~ ZI ~ Z Áf1 a^n Si clájeun La Zalău vor funcționa sala B . Bordeluri Cum legalizarea prostituției nu mai este o noutate pentru nimeni, în ședința de Guvern de ieri, a fost adoptată Ordonanța de Urgență privind înființarea bordelurilor în toată țara. Printre marile orașe în care vor funcționa bordelurile se află și Zalăul. Prin Ordonanța de Urgență a fost aprobată înființarea a șase bordeluri în orașul nostru, care vor funcționa "pe lângă" marile instituții din oraș. Datorită faptului că bătaia pentru repartiția bordelurilor a fost încinsă, au fost arondate la câte un bordel mai multe instituții, pentru a împăca și capra și varza. Astfel, funcționarii din Primărie și Prefectură, precum și consilierii din Consiliul local și Consiliu Județean vor împărți paturile aceluiași bordei, având în vedere relațiile deosebite de prietenie existente între aceste instituții. Angajații Poliției, Armatei, Jandarmeriei și Pompierilor se vor tăvăli prin așternuturile unui alt bordel care, datorită calităților "deosebite" ale susnumiților, va angaja doar fete capabile să facă față... situației. Celelalte bordeluri au fost repartizate, în ordine, SC Publisery SA, Gardienilor Publici și Renelului. Deși bișnițarii nu sunt organizați sub o anumită formă, au ținut și ei neaparat să aibă parte de un locșor unde să se simtă bine din când în când. Prin urmare, ultimul și cel din urmă bordei le-a fost repartizat, în aplauzele "băboșilor" care așteptau la ușă cu limba scoasă. Angajatele vor avea statut propriu și personalitate juridică. Programul de funcționare va fi flexibil, putându-se prelungi... la nevoie. Iar în privința recompensei, nu cred că mai e ceva de spus, tarifele în grup fiind foarte avantajoase. Pe lângă banii primiți, fetele vor avea parte și de adevărate partide de amor, având în vedere că până în prezent nu a mai funcționat un bordel la Zalău, iar bărbații sunt "full". PNȚCD 4 CAUTĂ PREMIER MUSTATĂ 4 în încercarea disperată de a face dintr-o economie mare și bleaga una mică și vioaie, Radu Vasile a dat pe spate. Motorul, bujiile și rărunchii săi nu au mai răspuns la comenzile Creștin Democratice ale cerebelului personal. Datorită acestui fapt, staf-ul PNȚ și-a pus problema înlocuirii premierului. Cum acest partid are o experiență tristă în domeniul premierilor cu lentile, modelul ideal pentru care opteză în continuare este al celor cu mustață, mai ales pentru faptul că pe aceștia nu trebuie să-i rogi să-și dea demisia, ci intră singuri pe linie moartă. Căutările au ajuns și prin Sălaj unde cel mai mare "sendar" al țării și-a făcut de curând simțită prezența. Dar , cum în PNȚ-ul local lumea se ceartă ca la ușa cortului, mustățile sălăjene au fost scoase de pe lista de preferințe și de la sufletul mai marelui șef. Cum situația este întâlnită în 40 din județele țării, statul tot la Radu rămâne. Ce să-i faci, se mai întâmplă. Ioan MUSTAȚĂ DE AUR Gardienii publici vor avea propriul lor fast-food în sfârșit o veste bună pentru gardienii publici, începând din luna august, în Zalău se va construi un fast-food, în care gardienii vor beneficia de prețuri speciale: un hamburger (tip stație "Motorola") -1800 lei, un hot-dog (tip baston) - 1400 lei, o pizza (în forma emblemei lor) - 2200 lei. Pentru ceilalți consumatori, cel mai ieftin produs va fi de 5.000 lei. "Sunt necăsătorit și un food-fast de acesta pică numai bine. Cu 5.000 lei mănânci de Doamne-ferește! Abia aștept", ne-a declarat un gardian. într-adevăr, prețurile sunt foarte mici, însă să vedem calitatea produselor, care cred că va lăsa de dorit. Să auzim numai de bine! SECURISTUL A TRECUT TRANZIȚIA LA S.C. PUBLISERV S.A. Tânăra și carismatica conducere de la S.C. Publiserv S.A., enervată de greutățile cu care se confruntă, a luat decizia de a renunța la comenzile de ordin tehnic și eonomic. De azi, o hotărâre de milioane va schimba viața cetățenilor din Zalău. Prețul serviciilor de la S.C PUBLISERV S.A. se va înjumătăți, programul de apă caldă va fi de 24 de ore pe zi în toate apartamentele din Zalău, iar ca un cadou de Sfintele Paști, Publiserv S.A. va monta gratuit contoare și filtre pentru epurarea apei la fiecare consumator. La Publiserv S.A. a trecut tranziția! Bălcica