Magazin Sălăjean, august 2003 (Anul 8, nr. 145-165)

2003-08-01 / nr. 145

Antipatia, în direct! Președintele Consiliului Județean (CJ) Sălaj, Leontin Bordaș (PPC), și vicepreședintele aceleiași instituții, Gheorghe Pop (PSD), și-au arătat, în sfârșit, în public, pe față, antipatia pe care și-o poartă. Ieri, în ședința Delegației Permanente a CJ, sub privirile celor 4 membri consilieri județeni prezenți (Kozma Sándor, UDMR, Gheorghe Stanciu, PPC, Vaida Béla, PNL și Pompiliu Tămaș, PNL) și ai celor câțiva directori de Direcții din CJ, priviri fixate pe șireturile pantofilor, între Bordaș și Pop a avut loc un schimb de cuvinte atât de veninos, încât credem că relația dintre cei doi s-a alterat definitiv. «Frânărilor! N-ai făcut nimic de când ești în această funcție! La mine se vede ce am realizat! Te plimbi cu mașina instituției în scopuri personale!», a spus pe un ton răstit Bordaș spre Pop, care, nici el nu s-a lăsat mai prejos, răspunzându-i: «Sunteți o prezență negativă în această instituție! Ce-ați făcut? Cine și-a trimis fiul în străinătate pe bani publici?» Observând totuși prezența presei, care nota de zor, Bordaș a dat dovadă, în cele din urmă, de stăpânire de sine și a trecut ca tăvălugul peste vreo alte 4 puncte de pe ordinea de zi, care nu prea prezentau interes. Și, când te gândești că antipatia a fost dată pe față în urma pozițiilor contradictorii pe care le ocupă cei doi față de viitorul Publiserv SA, Bordaș vrea falimentul Publiserv, iar Pop nu ar dori ca societatea să piardă finanțările externe pentru reabilitarea rețelelor de apă. Dar, despre asta, mai pe larg, în pagina următoare. ■ D.Z. 4700 Zalău, Piața Unirii nr.10 (sub cantina Meseș) Tel.: 0744/533446 • traduceri autorizate • sondaje de opinie • multiplicări xerox • magazin papetărie Caut femeie sau cuplu cu viză de America și cunoscător de limba engleză, pentru lucru în SUA. Relații la telefon Rom: 0260634778 USA: 7419211336 Pentru prietena ta... Pentru soția ta... r Pentru mama ta... Pentru oricine r altcineva... | Un cadou unic... • (0 Numai la Magazinul | îl îm magazin pe gustul tău! r-