Magazin Sălăjean, aprilie 2007 (Anul 12, nr. 63-80)

2007-04-02 / nr. 63

Cotidian de informație, opinie și publicitate Nr. 63 (2.466)______________________________________________________Luni, 2 aprilie 2007___________________________________________________12 pagini - 0,80 lei Sălajul, evitat de rețelele traficului de droguri Datorită poziționării geografice pe care o are, atât Zalául, cât și județul Sălaj a fost ferit, în mare măsură, de rețelele de transport de droguri. Dealtfel, potrivit datelor furnizate de către Biroul Teritorial Sălaj al Direcției de Investigare a Infracționalității Crimei Organizate și Terorism, între anii 2004 - 2007 au fost înregistrate doar 3 cauze care au avut de a face cu deținere sau consum de droguri, din cartoteca sălăjeană lipsind cu desăvârșire traficul de droguri. Astfel, în 2004, polițiștii clujeni au identificat un zălăuan - C. M. S., care a procurat canabis și rezină de canabis, din zona campusurilor universitare din Cluj, pe care l-a comercializat în rândul tinerilor din Zalău și Cluj. Dosarul în cauză la fost declinat forurilor competente din Cluj: în iulie 2005, polițiștii sălăjeni au dat peste trei persoane din Văleni (O.V., P. I. și M. I.), care au cultivat canabis pe două loturi de teren. Pe primul lot au cultivat 300 de plante de canabis, din care au rezultat 43 de kilograme de stupefiant, iar pe al doilea au cultivat 40 de plante, de pe urma cărora au scos o producție de 19 kilograme de canabis. Un al treilea caz a fost depistat de către organele de cercetare în iunie 2006, o situație mai ieșită din comun, în care au fost implicați 4 tineri bucureșteni - trei băieți și o fată, care au adus în Zalău 3 bile de heroină. Cei 4 au preparat din acestea 4 doze de heroină injectabile, pe care le-au consumat în scara unui bloc situat în cartierul Dumbrava din Zalău. Cei 4 au fost trimiși în judecată pentru deținerea în vederea consumlui, de droguri de mare risc. D. Z. Tentativă la omor în Românași O dublă tentativă la omor a avut loc, în noaptea de joi spre vineri, în Românași. Potrivit unor surse oficiale, este vorba de un soț gelos care a înjunghiat doi frați din localitate. Atât Poliția Sălaj, cât și Parchetul de pe lângă Tribunalul Sălaj au declarat că încă se mai lucrează la caz (vineri, la închiderea ediției n.r.), date definitive și oficiale putând fi oferite abia astăzi. Cele două victime ale agresorului gelos sunt zilieri prin comună, iar starea lor este destul de gravă. Vom reveni cu amănunte. D. Z. Bolnavii cu boli profesionale din 7 județe împart 40 de paturi pagina 4 Donații olandeze pentru Spitalul Sălaj - Zalău pagina 2