Magazin Sălăjean, februarie 2009 (Anul 14, nr. 20-39)

2009-02-02 / nr. 20

Radarele fixe funcționează și în Sălaj Vitezomanii care circulă pe șoselele din Sălaj trebuie să aibă în vedere că, începând de vineri, 30 ianuarie, camerele fixe de monitorizare a traficului rutier instalate în județul nostru au fost puse în funcțiune. _____________________________________________________________________________________________ pagina 3 Școala din Românași, „decapitată” de neînțelegerile dintre director și autoritățile locale Directorul școlii din Românași, Liliana Turc, a demisionat la finalul săptămânii trecute, pe fondul unor neînțelegeri, calificate elegant drept „lipsă de comunicare", între aceasta și autoritățile locale din comună, în locul ei fiind numită, provizoriu, Angela Fărcaș, profesoară în cadrul aceleiași instituții de învățământ. pagina 12 Au învins campionii României Volei Club Remat Zalău a reușit sâmbătă după-amiaza ceea ce nu a izbutit nici o echipă în cele 15 etape disputate până acum în Divizia A1, să învingă campioana României, Tomis Constanța pagina 6 n ța Unirii (în spatele Prefecturii) Bătaie pe posturile din deconcentratele obținute de PSD . "Am adunat, până la ora actuală, circa 60 de dosare, aparținând celor care intenționează să obțină aceste funcții", ne-a declarat vineri președintele PSD Sălaj, Tiberiu Marc. pagina 2 Medicamente mai scumpe din această lună .De la 1 februarie, singura modificare în calcularea prețurilor este ajustarea cursului de la 3,6 lei pentru un euro, la 4 lei. Astfel, este logică o creștere a prețurilor în primă fază", a declarat Sorin Popescu, vicepreședintele Asociației Române a Producătorilor Internaționali de Medicamente. pagina 2 Greco-catolicii consideră un proiect de lege PD-L privind regimul juridic al bunurilor imobiliare aparținând cultelor religioase ortodox și greco-catolic, „O blasfemie în fața lui Dumnezeu" Printre altele, acest proiect de lege prevede, la art. 2 (1) că „în localitățile rurale unde există comunități parohiale de ambele confesiuni, precum și unități mănăstirești constituite în persoane juridice, bunurile sacre - lăcașul de cult, casa parohială, cimitirul și terenurile aferente - sunt proprietatea cultului majoritar", pagina 3 Arată-ne că iubești și poți fi premiat Pentru că este frumos să-ți împărtășești dragostea prin vorbe și gesturi frumoase, vă așteptăm pe site-ul Magazin Sălăjean cu o declarație de # y dragoste. Cu toții căutăm un loc deosebit unde să ne petrecem “seara iubirii“. Magazin Sălăjean și Vila Vlad oferă câștigătorilor o cină romantică într-o ambianță plăcută, unde cupidon își va face simțită prezența. ★ ★ ★ E f Unic reprezentant al Monitorului Oficial în Sălaj preia anunțuri pentru Monitorul Oficial Apariție în 24 de ore! Tel. 0260 611364, 0260 616807