Magazin Sălăjean, martie 2009 (Anul 14, nr. 40-61)

2009-03-02 / nr. 40

Scandalul planează asupra Consiliului Local Gâlgău, alianțele politice dovedindu-se adevărate hățișuri pentru administrația locală și pentru desfășurarea ședințelor lunare. în timp ce acuzele curg cu nemiluita, de-o parte și alta, ședințele de consiliu sunt boicotate, iar ciolonada este mai întâi ca oricând. ______________________________________________________________________________________________ pagina 3 La vârsta de 10 ani, Sergiu suferă de artrogripoză la ambele picioare și nu se poate mișca decât purtat în brațe. Băiatul s-a născut cu această boală și, cât timp a fost mic, mama s-a descurcat să îl îngrijească. Acum, greutățile au copleșit-o. Nu îl mai poate căra în spate și ar avea nevoie de un scaun cu rotile nou pentru ca băiatul să se poată deplasa măcar la școală. Cei care vor să îl ajute pe Sergiu să se poată bucura de copilărie pot folosi unul dintre următoarele numere de cont: RO 67RNCB 031807753383 0002 RO 22RNCB 069707753383 0001 sau pot contacta familia 0752.166.067 la numărul de telefon. A început concursul O șoaptă vers •.. . pentru femeia ** > I ,-.■ de lângă tine ^Elű Hi Scrie o poezie pentru EA pe www. magazinsalajean. ro PRESTIGE f^ecutiv:^perUei* coafor • frizerie • extensii păr • cosmetică • tratamente speciale (faciale și corporale) • manichiură - pedichiură (inclusiv pentru bărbați) • tatuaje (cosmetice și corporale) • piercing • masaj • solar profesional la standarde UE (fără emisie de radiații) BURSA ZVONURILOR intră pe www.magazinsalajean.ro și află zvonurile privind numirea directorilor la instituțiile deconcentrate Prefectul și „botezați de ministrul Vasile Pușcaș subpr erefectul Ionel Ciunt și subprefectul Onorica Abrudanu au depus sâmbătă, în sala "Avram Iancu" a Primăriei Zalău, jurământul de credință pentru noile funcții pe care le ocupă, în prezența ministrului delegat pentru Afaceri Europene Vâsle Pușcaș și a numeroase oficialități locale, ce au umplut până la refuz sala. pagina Andreea Vass, candidata PD Sălaj la europarlamentare Andreea Vass, consiliera prim-ministrului Emil Boc, a afirmat că dacă va ajunge în Parlamentul European își va deschide două cabinete europarlamentare, unul la Zalău și celălalt la Bobota. pagina 2 O lună de șomaj tehnic pentru 400 de angajați ai Rominserv IAIF. Circa 400 de angajați vor intra începând de astăzi în șomaj tehnic pentru o perioadă de o lună, ca urmare a suspendării, în luna martie, a producției de armături industriale a fabricii din Zalău. pagina 3 Program prelungit la Finanțe Angajații Direcției Generale a Finanțelor Publice Sălaj vor lucra și în zilele de sâmbătă și duminică pentru a putea prelua toate cererile persoanelor care și-au achiziționat autovehicule înainte de data de 15 decembrie 2008 și doresc să plătească taxa de poluare la valoare pe care aceasta o avea la data respectivă. „Având în vedere faptul că astfel de cereri pot fi depuse de contribuabili până cel târziu miercuri, 11 martie 2009, în această perioadă se vor asigura condițiile de desfășurare a activității de primire a solicitărilor de calcul, după următorul program: în zilele de luni - vineri, între orele 8.00 - 18.00; în zilele de sâmbătă, între orele 9.00 - 14.00; în zilele de duminică, între orele 9.00 -12.00, în funcție de volumul solicitărilor din ziua anterioară", se arată într-un comunicat de presă al DGFP Sălaj. In cazul în care, în cadrul programului stabilit mai sus, nu se soluționează toate solicitările contribuabililor, programul se prelungește în funcție de necesități. Anticipând un număr mare de solicitări, DGFP Sălaj a suplimentat deja numărul de ghișee și personalul care primește solicitările pentru calculul taxei pe poluare și face calculul acestei taxe. ■ S. O. Unic reprezentant al Monitorului Oficial în Sălaj___________ preia anunțuri pentru Monitorul Oficial Apariție în 24 de ore Tel. 0260 61X364. 0260 616807______________________