Magazin Sălăjean, iunie 2009 (Anul 14, nr. 102-122)

2009-06-01 / nr. 102

La Spitalul Județean, Zece copii salvați de un medic egiptean Cinci copii din România, care suferă de hipospadias, au fost operați, vineri, de specialistul egiptean în chirurgie infantilă, Ahmed Hadidi, la Spitalul Județean de Urgență Sălaj, în cadrul unui workshop organizat în premieră națională și la care au participat 60 de chirurgi din România, Austria, Bulgaria, Germania, Rusia, Ucraina, Egipt și Ungaria. pagina Permisele auto, livrate la domiciliu de Poșta Română pagina 2 P-ța Unirii (in spatele Prefecturii) In licee. Salarii mai mari pentru dascălii de gradul II Amenințările cu care cadrele didactice au încheiat negocierile cu reprezentanții autorităților centrale — și anume că vor bloca examenele de bacalaureat - nu au rămas fără rezultat. Profesorii de gradul II de liceu, cu o vechime cuprinsă între 6 și 10 ani vor câștiga cel puțin șase salarii minime pe economie, în loc de cinci, a declarat secretarul de stat în Ministerul Muncii, Valentin Mocanu. pagina Sălăjeanul evadat din nou „la răcoare” pagina Reprezentant al Monitorului Oficial în Sălaj preia anunțuri pentru Monitorul Oficial Apariție în 24 ele ore! Tel. 0260 611364, 0260 616807 votează familia PD-L! La Bine și la Greu www.euro-pdl.ro www.pdlsataj.ro ww.andreeavass.ro Muzeul Județean angajează 20 de șomeri Un număr de 20 de șomeri urmează a fi angajați ca muncitori sezonieri, pentru o perioadă de șase luni, de către Muzeul Județean de Istorie și Artă (MJIA) Zalău. Angajările se vor face având la bază o prevedere a legislației în domeniul forței de muncă, conform căreia statul subvenționează 70 la sută din cheltuielile salariale, pentru cei angajați în cadrul unor programe care au ca scop ocuparea temporară a forței de muncă din rândul șomerilor, pentru dezvoltarea comunităților locale. „Muzeul are în administrare rezervația arheologică Porolissum, ce are o suprafață de 200 de hectare. Avem nevoie de acești oameni pentru întreținerea acestei suprafețe, pentru lucrările de Cercetare arheologică ce trebuie făcute în zonă, dar și pentru întreținerea altor monumente din Sălaj, precum monumentul de la Guruslău sau bisericile de lemn", ne-a declarat, vineri, Alexandru Matei, directorul MJSA Zalău. Conform acestuia, angajările vor fi făcute pentru o perioadă de șase luni, începând cu data de 1 iunie. „Este o inițiativă a președintelui Consiliului Județean, Tiberiu Marc, care a înțeles necesitatea organizării unei astfel de echipe cu care se vor face lucrări de întreținere, dar și de cercetare arheologică", a completat sursa citată. ■ S. O.