Magazin Sălăjean, martie 2010 (Anul 15, nr. 40-62)

2010-03-01 / nr. 40

Rețea de falsificatori y de bani, prinsă în Sălaj Polițiștii specializați în combaterea criminalității organizate Sălaj au identificat 13 tineri suspectați de falsificare de monedă străină și trafic de droguri. Pentru probarea activității infracționale, în cauză s-a beneficiat de sprijinul informațional al ofițerilor de la Direcția Generală de Informații și Protecție Internă (DGIPI). Arsă de vie la 101 ani O femeie în vârstă de 101 ani și-a găsit sfârșitul vineri, însă nu de bătrânețe, ci într-un incendiu produs la locuința acesteia din Carastelec. Singură acasă și imobilizată la pat, femeia nu a avut cum să se salveze din casa cuprinsă de foc. Un vecin a văzut cum iadul se dezlănțuie la locuința femeii și a alertat pompierii. "Secția de Pompieri Șimleu Silvaniei a fost solicitată, în jurul orei 12, pentru a stinge incendiul izbucnit la locuință lui E. K. în vârstă de 101 ani, din Carastelec. Cauza probabilă a incendiului a fost jaful căzut lângă sobă", ne-a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență "Porolissum" al județului Sălaj, Lucian Jacobi. Sătenii n-au așteptat sosirea pompierilor, sărind în ajutorul bătrânei. Emeric K., unul dintre vecinii care au participat la stingerea incendiului, ne-a spus că în jur de 50 de oameni au sărit să potolească flăcările, fiecare cu ce-a putut, cu găleți cu apă, cu lopeți cu nisip. Tot el ne-a spus că bătrâna locuia cu fiul și soția acestuia, însă în momentul producerii tragediei, cei doi nu erau acasă. Din păcate, femeia de 101 ani, a fost găsită decedată, în incendiu au ars canapeaua, pardoseala, o ușă din locuință, precum și 50 de metri pătrați din acoperiș. Se continuă cercetările pentru stabilirea exactă a cauzei în care s-a produs incendiul. ■ M. O. disponibil și prin programul „PRIMA CASĂ" tel. 0260-616222, 0740-751314, 0769-234719 S.C. SARMIS S.A. prin magazinele GOSPODARUL -Galeriile Meseș si zona Astralistă vă așteaptă acum cu o mai mare diversitate de produse (de uz casnic și gospodăresc) la prețuri fără concurență. GOSPODARUL - magazinul casei tale! Raed Arafat trece prin ciur sistemul sanitar din Sălaj Surse oficiale din sistemul sanitar sălăjean, care doresc să își păstreze anonimatul, ne-au declarat că este așteptată vizita în Sălaj, în aceste zile, a unei comisii din partea MNS, condusă de secretarul de stat Raed Arafat, care va evalua fiecare din cele șase unități medicale din județ. ggpgggggggpgHgggMgHggggggggggggggi pagina Zalăul ar putea avea patinoar artificial în iarnă Abia la a treia licitație, municipalitatea a găsit în cele din urmă o firmă care să se ocupe de amenajarea unui patinoar artificial în Zalău. Patinoarul ar urma să fie funcțional chiar din iarna acestui an, vara urmând să fie teren de fotbal sintetic. Edilii Zalăului sunt pro bonificațiilor salariate Edilii Zalăului sunt nemulțumiți față de reacția mass media vizavi de acordarea anumitor drepturi salariale în administrațiile publice, considerând că nu poți păstra angajați competenți și care își dau interesul, dacă nu îi motivezi din punct de vedere salarial. pagina 2 Magazin Sălujean .Bijuteria Cleopatra ți-au pregătit o surpriză. Intră în concurs și câștigă: Premiul I: set bijuterii din argint, cu pietre semiprețioase Premiul II: ceas de damă, cu bijuterii Premiul III: set bijuterii din sticlă Murano Nume și prenume Adresă................ .Telefon