Magazin Sălăjean, aprilie 2010 (Anul 15, nr. 63-82)

2010-04-22 / nr. 76

Datoare vândută, Uzina Electrică își vinde propria "piele" Datoriile pe care UE le avea, la finele lunii februarie, se apropie de 37 milioane de lei, peste 78 la sută din sumă reprezentând obligații restante către bugetul de stat. Prin planul de reorganizare, oficialii speră să încaseze în jur de 23 milioane de lei. Diferența va fi acoperită din profitul net, din amortizare și din încasările debitelor restante. pagina 2 Societate comercială Se asigură: pază, parcare, supraveghere video, vad comercial. Preț 3 euro/mp Relații la telefon: 0744 529585, 0745 584169 Tichetele "Rabla” trec ca pâinea caldă Cele 100 de vouchere suplimentare alocate la finele săptămânii trecute centrului Remat Sălaj s-au epuizat în doar câteva zile. Potrivit oficialilor societății, ultimele zece tichete au fost distribuite ieri beneficiarilor, în schimbul automobilelor vechi. Până acum, aproximativ 500 de sălăjeni și-au predat mașinile vechi la centrul de colectare autorizat, primind la schimb un tichet în valoare de 3.800 de lei. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pagina 5 Astăzi, Dascălii în grevă, elevii la BAC Nemulțumirile sindicaliștilor din Educație au atins apogeul, astfel că, astăzi, orele au fost tăiate din orar, în aproximativ 500 de unități de învățământ din județ, peste 3.000 de dascăli sunt în grevă generală de o zi. Singurii care fac excepție sunt profesorii implicați în desfășurarea examenului de Bacalaureat. pagina 2 Circa 1.600 de sălajeni au donat sânge în 2010 Dacă până anii trecuți, județul înregistra dificultăți în a-și spori numărul de donatori de sânge, în primul trimestru din acest an sălăjenii au trecut pragul Centrului de Transfuzie Sanguină Sălaj în numeroase rânduri. Și asta pentru că tichetele valorice acordate în schimbul donării sunt mai valoroase ca niciodată, de când s-a instalat criza în economie, dar și pentru că, în sfârșit, românii par să conștientizeze importanța actului donării. pagina 3 Problemele comunităților de romi, în atentia autorităților y . Instituția Prefectului Județului Sălaj face cunoscut că proiectele au demarat la finele anului 2008 și au fost finanțate de către Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS), prin Programul de Intervenții Prioritare, finanțare la care s-a adăugat și o contribuție proprie a administrațiilor locale din comunele menționate. pagina 3 Alte peste S0 de bilete de tratament refuzate Peste 100 de bilete de tratament, din cele aproximativ 600 repartizate județului Sălaj, au rămas nealocate, fie pentru că pensionarii nu și-au depus cereri pentru perioada în care s-au eliberat biletele, fie pentru că, pur și simplu, le-au refuzat. pagina 3 Citește astăzi știrile de mâine! Accesează ediția on-line a cotidianului nostru wmmagazin salajean.ro Site-ul cu știri în timp real, alături de informațiile din ediția tipărită. Nu citi mâine ce poți citi azi!