Magazin Sălăjean, iulie 2010 (Anul 15, nr. 124-145)

2010-07-01 / nr. 124

Sfinții Petru și Pavel au dat de băut Popă cu dosar penal pagina . Pentru că era sărbătoare mare marți, iar credincioșii au marcat în calendar ziua sfinților Petru și Pavel, un preot din Zalău a găsit de cuviință să sărbătorească și el, alături de enoriași, la un pahar de tărie. Numai că de la un pahar, părintele a ajuns la mai multe, după care s-a urcat la volanul autoturismului personal și a ieșit în trafic. De aici și până la dosarul penal nu e decât un pas. Pensionarii se împrumută cu miile pentru a face față crizei Criza economică este tot mai greu de îndurat de pensionarii sălăjeni, pentru care trecerea de la o lună la alta presupune o adevărată luptă pentru supraviețuire. Fie că sunt din oraș, fie că-și duc traiul în comunele județului, numeroși vârstnici trebuie să se descurce cu pensii de mizerie, uneori de doar câțiva zeci de lei; în aceste condiții, împrumuturile sunt soluția pe care o întrezăresc tot mai mulți pensionari din Sălaj. mmmmmmmmummammmmommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pagina 2 Spitalul Județean predat autorităților județene Protocolul de predare-primire a Spitalului Județean de Urgență Sălaj a fost semnat, ieri, de autoritățile sanitare sălăjene și președintele Consiliului Județean, Tiberiu Marc, aceasta fiind cea de-a cincea unitate spitalicească trecută în administrarea autorităților locale, în Sălaj, pagina 3i • ev-’ Salariații sălăjeni, mai săraci de la o lună la alta Venitul mediu net în județ a ajuns la 1.092 de lei în aprilie, în scădere cu 4,7 la sută față de luna anterioară și cu 24 de procente sub valoarea salariului mediu net pe economie, potrivit datelor furnizate de către Direcția Județeană de Statistică (DJS) Sălaj. pagina 3i Inundațiile au păgubit Zalăul cu peste 300.000 de lei Ploile torențiale căzute în perioada 18-21 iunie au afectat casele zălăuanilor, beciuri, curți și grădini, blocuri și subsoluri de bloc. De asemenea, au fost distruse parțial sau total poduri și podețe, suprafețe din carosabil și trotuare și a fost afectată structura de rezistență a acestora. pagina 5i Peste 100 de angajați riscă să fie puși pe liber în Spitalul Județean Peste 100 de angajați ai Spitalului Județean de Urgență Zalău ar putea fi disponibilizați, dacă un proiect ce prevede modificarea normativelor de personal va primi undă verde din partea autorităților centrale. pagina 12i