Magazin Sălăjean, noiembrie 2010 (Anul 15, nr. 211-232)

2010-11-25 / nr. 229

Cotidian de informație, opinie și publicitate Sălăjenii nu mai știu pe cine au votat! Majoritatea românilor și, implicit, a sălăjenilor nu cunosc care este senatorul sau deputatul care îi reprezintă în Parlament. Potrivit unui sondaj de opinie realizat de CCSR, în perioada 18-21 noiembrie, la comanda Asociației "Pro Democrația", studiu publicat marți, 78 la sută dintre cei chestionați nu au putut să precizeze cum îl cheamă pe deputatul care îi reprezintă în Parlament, procentul crescând la 89 la sută în cazul persoanelor care nu îl cunosc pe senatorul ales în colegiul uninominal în care au votat. pagina 2 Ziua Nonviolenței Sub genericul "Ia atitudine!", Biblioteca Județeană "Ioniță Scipione Bădescu" și bibliotecile comunale din județ marchează astăzi, "Ziua Internațională a nonviolenței". în perioada 25 noiembrie-10 decembrie se va derula, în județ, campania internațională a celor 16 zile de activism împotriva violenței asupra femeii. Activitățile organizate în această perioadă sunt menite să responsabilizeze toate categoriile de public asupra impactului negativ pe care-l poate avea violența. Grupuri de tineri și adulți (femei) vor viziona filme și vor dezbate temele: "Cum să prevenim violența și care este atitudinea potrivită în diverse situații", sau "Să ne creștem copiii într-un climat de dragoste . Cum îi apărăm de violențe?" ■ A. M. Magazin Sălăjean vă oferă posibilitatea de a câștiga în perioada 8 noiembrie - 21 decembrie vor apărea taloanele de concurs. Aceste taloane vor fi decupate, completate cu eț, apoi trimise sau depuse (minim două taloane) la sediul redacției “Magazin Sălăjean", str. N. Titulescu nr. 1. Data limită de primire a taloanelor luni, 21 decembrie 2010. Tragerea la sorți a câștigătorilor tombolei "Porcul Gică de Crăciun" va avea loc in data de 22 decembrie 2010. Nume................................................. Prenume..................................................... Adresa.......................................................................................................................... ............................................................................... Telefon...................................... Amendate de Protecția Consumatorilor, Băncile din Zalău cedează în fața clienților Trei instituții bancare din municipiu au fost verificate de către comisarii de la Protecția Consumatorilor, în cursul zilei de marți, dacă au dus la îndeplinire sancțiunile complementare aplicate la ultimele verificări efectuate. pagina 2 Autoritățile își fac socotelile pentru deszăpezire "Punctele critice" de pe arterele rutiere sălăjene unde, iarna se înregistrează, de obicei, probleme, au fost în atenția autorităților județene și a factorilor responsabili cu întreținerea drumurilor. S-a reactivat Comandamentul județean de iarnă în care a fost inclusă firma câștigătoare a licitației pentru atribuirea contractelor de întreținere a drumurilor județene. pagina 3 Mirel Taloș obligă televiziunile să difuzeze emisiuni culturale și educative Televiziunile generaliste vor fi obligate să difuzeze săptămânal cel puțin 120 de minute de emisiuni culturale sau educative, iar posturile de știri trebuie să transmită în fiecare săptămână 30 de minute de astfel de programe, potrivit unui proiect legislativ inițiat de deputatul PNL Sălaj, Mirel Taloș. pagina 3 Sindicatul Pensionarilor Sălaj, al treilea loc pe țară la colectarea cotizațiilor 1 MmmmmmmmmmammmmmmmmammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmO pagina 5 HÎRZA & ASOCIAȚII Societate Profesională de Avocați angajează secretară cu aspect fizic plăcut, cu vârsta între 20 - 30 de ani, abilități în utilizarea calculatorului, voința de a învăța, rezistentă la stres. CV-urile cu poză se primesc la sediul societății din Zalău, str. Tudor Vladimirescu, dl. Flora, ap. 5, în fiecare zi, între orele 14:00 - 16:00. Informații la nr. de tei: 0745 500481, după ora 15:00.