Magazin Sălăjean, decembrie 2012 (Anul 17, nr. 229-244)

2012-12-04 / nr. 230

1,5 lei -12 pagini • Marți, 4 Decembrie 2012 • nr. 230 (3.880) • www.magazinsalajean.ro www.facebook.com/MagazinSalajean« Liderul presei sălăjene 0RIn prag de alegeri. Mii de sălăjeni nu au acte de identitate PAGINA 3 Un număr de 4.895 de persoane înregistrate la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Sălaj au actele de identitate expirate sau nu au avut niciodată astfel de documente, deși au împlinit 14 ani, astfel că nu vor putea vota în 9 decembrie dacă nu își schimbă documentele. Sălăjenilor nu le pasă de examenul trichineloscopic Au mai rămas circa trei săptămâni până la sărbătoarea Crăciunului, timp în care sălăjenii își vor pregăti listele de cumpărături și vor avea grijă să își umple frigiderele cu bunătățuri. Cum tradiția cere ca mesele să fie încărcate și îmbelșugate în special în ceea ce privește preparatele din carne de porc, sacrificarea porcinelor a început în tot județul. Din păcate, un aspect neglijat și în acest an de către sălăjeni este examenul trichinetoscopic al cărnii înainte de consumare, această abatere ori neatenție putând aduce adevărate probleme de sănătate populației. PAGINA 2 Sălăjenii preferă brazii din import începând din 14 decembrie, silvicultorii sălăjeni pun în vânzare circa 11.000 de pomi de iarnă. Prețurile variază între 12,5 lei și 25 de lei. PAGINA 3 Elevii zălăuani au intrat în Laboratorul Verde al Reciclării Laboratorul Verde al Reciclării a ajuns, în aceste zile, la Școala Gimnazială „Corneliu Coposu” din Zalău, peste 80 de elevi de clasa a IlI-a având parte, astfel, de o experiență didactică interactivă ce s-a inițiat în privința reciclării deșeurilor de ambalaje. S-a înecat în lacul din grădină PAGINA 4 PAGINA 5