Magazin Sălăjean, octombrie 2015 (Anul 20, nr. 187-208)

2015-10-01 / nr. 187

Directorul Casei Județene de Asigurări de Sănătate a fost demis Flavia Pintea Medicul Marius Tăutu a fost demis de la conducerea Casei Județenea de Asigurări de Sănătate (CJAS) Sălaj, ca urmare a unui ordin al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate. Până la organizarea unui concurs, interimatul va fi asigurat de Olga Stana, director relații contractuale în cadrul institu iției Situația nu este una singulară. Ordine de încetare au fost primite, de altfel, în dimineața zilei de miercuri, 30 octombrie, de către toți președinții - directori executivi ai caselor județene. După cum a explicat medicul sălăjean, demiterile s-au făcut în contextul unor modificări legislative. "Este vorba de un ordin al Casei Naționale, potrivit căruia au fost modificați indicatorii de performanță pe care trebuie să-i îndeplinească un președinte. Mai exact, dacă acești indicatori sunt schimbați în proporție de peste 50 la sută, contractele de management încetează", a declarat Tăutu. Totodată, acesta a mai adăugat faptul că se știa de modificarea acestor indicatori, ordinul fiind publicat în Monitorul Oficial al României marți, 29 septembrie. "Având în vedere că acesta a intrat în vigoare miercuri, 30 septembrie, conducerea va fi preluată începând de astăzi (miercuri, 30 septembrie , n.r) de către un director interimar. Numită a fost Olga Stana - director relații contractuale", a mai precizat fostul director CJAS Sălaj. Tăutu a preluat conducerea instituției în 2012, înlocuindu-l astfel pe Claudiu Bîrsan, al cărui contract de management a încetat din aceleași motive. Jiboul ar putea deveni un centru prestigios de cercetare biologică Institutul de Cercetări Biologice de la Jibou, aflat în cadrul Grădinii Botanice din localitatea precizată, ar putea deveni un renumit centru de cercetare la fel de important ca cel de la Măgurele. Asta în cazul în care autoritățile locale și județene vor sprijini demersul directorului de la Institutul din Jibou de a extinde, în clădirea Castelului Wesselényi, un centru de studii avansate în domeniul biologiei vegetale. Pagina 3 Primăria Zalău primește cererile pentru ajutorul de încălzire Pagina 3 „Lupul, paznic la oi”. O sălăjeancă a jucat la "păcănele" banii firmei la care era angajată Pagina 3 EUR 4,4167 gbp 5,9770 USD 3,9342 CAD 2,9354 100 HUF 1,4097 XAU 142.1140