Magazin Sălăjean, martie 2018 (Anul 23, nr. 38-59)

2018-03-22 / nr. 53

Liderul presei s didiene facebook.com/MagazinSaiajean 22 Martie 2018 (5/151) 2 ,ei pagini www.magazinsalajean.ro Telefon: 0260 611364; 0360 566076; Fax: 0360 566067 Director nou la Casa Județeană de Pensii J Predare de ștafetă la Casa Județeană de Pensii Sălaj, unde fotoliul de director a fost preluat, începând de luni, 21 martie, de către Marius Üie Stanciu. Pe lângă atribuțiile cuprinse în fișa postului, el va îndeplini și atribuțiile aferente funcției de conducere de director executiv, până la ocuparea postului în condițiile Legii nr. 188 din 1999, în vârstă de 37 de ani, noul director este membru PSD și a ocupat, până recent, postul de șef Serviciu Stabiliri Prestații din cadrul instituției. A absolvit la Oradea Facultatea de Științe Economice - profilul Economic, specializarea Marketing și are un master în Administrație Publică, la Universitatea "Vasile Goldiș" Arad. în ceea ce îl privește pe fostul director, Lidiu Onuț Pop, acesta a revenit în funcția publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior, la Compartimentul Accidente de Muncă și Boli Profesionale. ■ A.V. Instanța îl scapă pe primarul din Coșeiu cu un simplu avertisment Trimis în judecată sub acuzația de conflict de interese, primarul comunei Coșeiu, Ioan Meseșan, a scăpat ușor după procesul din prima instanță. Magistrații Judecătoriei Zalău au stabilit legea penală mai favorabilă și au schimbat încadrarea juridică a faptelor reținute în sarcina inculpatului din conflict de interese, în folosirea funcției pentru favorizarea unor persoane. Instanța a decis să renunțe la aplicarea pedepsei, alegând să îi dea un avertisment. De asemenea, edilul va trebui să achite 450 de lei cu titlu de cheltuieli judiciare avansate de stat. Soluția Judecătoriei Zalău poate fi atacată cu apel în termen de 10 zile de la comunicare. Ioan Meseșan a fost trimis în judecată luna august a anului trecut, după ce, spun procurorii, în mod repetat și în baza aceleiași rezoluții infracționale, în calitate de edil, a închiriat, în perioada 2008-2015, un apartament de 38,35 metri pătrați dintrun bloc de locuințe aparținând Consiliului Local, semnând contractul de închiriere atât la rubrica proprietar, cât și la rubrica chiriaș, realizând astfel un folos material direct, constând în dreptul de folosință al apartamentului închiriat. Demersul primarului din Coșeiu a venit în ciuda faptului că nu exista vreo hotărâre de Consiliu Local care să aprobe închirierea ori care să prevadă condițiile în care se poate face un astfel de act. Ioan Meseșan a fost ales primar al comunei în 2000, când a candidat pe listele PNL. ■ A.V. Interimat prelungit pentru Miron-Aurel Știrb, șeful IPJ Sălaj Comisarul șef de poliție Miron-Aurel Știrb va rămâne încă șase luni la comanda Inspectoratului de Poliție Județean Sălaj. Decizia de prelungire a împuternicirii a fost comunicată printr-un ordin al ministrului Afacerilor Interne. ___________________________________________ PAGINA 2 Atribuții în ordinea publică și circulația rutieră din municipiu. Consilierii zălăuani aprobă activitatea Politiei locale . ___________________________________________ PAGINA 3 Creștinii sălăjeni militează în stradă împotriva avorturilor _______________________________ PAGINA 4 Site-ul Fiscului este blocat, dar somațiile curg gârlă ___________________________________________ PAGINA 5 Polițiștii au împărțit amenzi șoferilor și pasagerilor care nu purtau centura de siguranță PAGINA 12 EUR 4.6651; GBP 5.3438; USD 3.8002; CAD 2.9174; 100 HUF 1.4978; XAU 160.7592;