Milcovul, aprilie-iunie 1972 (Anul 5, nr. 842-918)

1972-05-16 / nr. 879

í marți 16 mai 1972 Pentru o recoltă sigura și bogata sa gospodărim fiecare palma de pamînt ÎNTREȚINEREA CULTURILOREXAMENUL OPERATIVITĂȚII! Și în această duminică întreținerea culturilor a constituit principala preocupare a lucrătorilor din agricultura județului nostru. Ploile repetate din prima jumătate a lunii mai au întîrziat în mod vădit această activitate de primă urgentă și ca atare orice oră bună de lucru constituie un motiv pentru mobilizarea tuturor forțelor mecanice și manuale de care dispun unitățile noastre agricole pentru ca buruienile favorizate de excesul de umiditate să nu devanseze plantele în dezvoltarea lor normală. Astfel se explică atenția cu care inginerul șef al cooperativei agricole din Măicănești, Gheorghe Preda cerceta la primele ore ale dimineții de duminică starea terenului, posibilitățile de a continua operațiunea de întreținere a culturilor prășitoare atît de mult fragmentată din cauza instabilității timpului. Și, deși cu o zi în urmă aproape o oră, la vremea prînzului norii nu au ocolit pămînturile cooperatorilor de aici, specialiștii au precizat că la ferma Stupina se poate ieși la prășitul porumbului. Mecanizatorii Baloș Gheorghe, Necula Eftimie, Sere Eftimie, Boniac Pavel și tînărul Duțu Ion nu au așteptat o a doua confirmare în acest sens și au pornit ca cultivatoarele să termine această lucrare și pe cele 100 ha cu porumb ale fermei, rămase în buruieni. După cum ne relata inginerul șef al cooperativei agricole, din cele 380 ha cultivate cu porumb, vor mai rămîne de prășit pentru primele zile ale acestei săptămîni doar 40 ha aparținînd fermei vegetale Măicănești. Dacă ploile nu vor înceta, toți cei 120 membrii cooperatori ai fermei vor fi mobilizați la plivitul buruienilor pe rînd, astfel ca în următoarea jumătate a lunii curente să se poată trece la executarea celei de-a doua prașile mecanice și manuală a acestei culturi. La cooperativa agricolă din Bordeasca am găsit aceeași preocupare a oamenilor pentru a asigura plantelor condiții optime de dezvoltare. Alături de mecanizatorii fruntași Gheorghe Anghel, Gheorghiță Gheorghe, Sandu Alexu cooperatorii, printre care se cei nominalizați Saragea Iordache, Pavel Preda, Zaharia Stanciu au ieșit la prășitul florii-soarelui, cartofului și sfeclei. Se evidențiază în această acțiune în special cooperatorii din brigada a doua care au scos de sub buruieni în primele ceasuri ale dimineții 3 ha cartofi și 1 ha sfeclă de zahăr. Nu putem trece cu vederea aportul care și-l aduc aici cooperatorii mai vîrstnici ai satului Zaharia Rădun, Grigore Mihalcea care au preferat în locul odihnei atît de necesară celor peste 65 de primăveri pe care le poartă pe umeri să lucreze cu însuflețire alături de fiii și nepoții lor pentru ca producțiile din toamnă să asigure cooperativei agricole, membrilor săi, venituri cît mai mari și mai sigure. Tot în această zi, factorii de răspundere, specialiștii acestei unități au continuat acțiunea de măsurare a loturilor în folosință pentru ca acestea să devină cu adevărat un factor stimulativ al cooperatorilor la treburile obștești. Raidul nostru duminical a evidențiat și preocupările lucrătorilor din agricultura de stat pentru folosi în orice zi a săptămînii prin ce oră bună de lucru la întreținerea culturilor. Pe o parcelă de circa 90 ha cu porumb a fermei Gologanu aparținînd I.A.S. Măicănești, mecanizatorii Ilie Ștefan, Dorinel Podgoreanu și Constantin Bătrînu purtau cu atenție brațele cultivatoarelor printre rondurile de plante. Din loc în loc, la distanțe aproximativ egale, ei opreau tractoarele și curățau fiecare cuțit al cultivatorului de ierburile ce se înfășurau în jurul acestora și de pămîntul încă insuficient de zvîntat pe alocuri. .Vedeți, volbura aceasta — ne spunea mecanizatorul Ilie Ștefan se dezvoltă cu repeziciune atunci cînd vremea este destul de umedă. Acum cîteva zile abia o observam și ne puteam da seama cam ce denumire poartă, iar acum este suficient de întinsă pentru a ne obliga să oprim din cînd în cînd pentru a o îndepărta de pe suporturile și lamele cultivatorului. De aceea nu trebuie pierdut nici un moment cînd prin lucrări mecanice putem înlătura acești concurenți nedoriți ai plantelor, dacă vrem cu adevărat ca eforturile noastre precedente și cele ce vor urma să fie încununate de suces". Sînt cîteva aspecte numai, care confirmă atenția și importanța pe care lucrătorii din agricultura de stat sau cooperatistă din județul nostru o acordă lucrărilor de întreținere a culturilor din această primăvară. In condițiile ploioase ale acestui anotimp trebuie intensificate eforturile în vederea folosirii cu maximă operativitate perioadelor de timp care permit a oamenilor și utilajelor să acționeze în cîmp, asigurîndu-se astfel realizarea și depășirea producțiilor planificate, folosirea judicioasă a fiecărei palme de pămînt. Nicolae SOARE éli ribuna culturală SUB LUMINA DIALOGULUI : Faza zonală Focșani a festivalului județean „Jări, cîntecul și versul“ Duminică 14 mai, în sala Ateneului popular din municipiul Focșani a avut loc faza zonală a festivalului județean „Tării cîntecul și versul", manifestare binecunoscută în activitatea cultural-artistică din județul nostru. Dialogul ce urmează, susținut cu tovarășul Dumitru Coarcă, vicepreședinte al Comitetului județean de cultură și educație socialistă, constituie o apreciere de ansamblu a spectacolelor ce au avut loc pe scena festivalului. — V-am solicita mai întîi, tovarășe vicepreședinte, o statistică a acestei faze... — ...Faza zonală de duminică a adus la lumina rampei un important număr de artiști amatori. Aceasta a demonstrat, pe de o parte, buna organizare, iar, pe de alta, interesul deosebit de care se bucură manifestarea. S-a prezentat un număr de șase grupuri vocale (aparținînd localităților Odobești, Vulturu, Vintileasca, Bălești, Urechești și Măicănești), un număr similar de formații corale din Odobești, Cotești, Rîmniceni, Tîmboiești, Dumitrești și Biliești- Suraia și două montaje literar-muzicale aparținînd căminului cultural sătesc Poenița (Dumitrești) și căminului cultural comunal Urechești. — Cum apreciați, din punct de vedere calitativ, această fază a festivalului ? — ...E, fără îndoială, un pas înainte pentru așezămintele de cultură, de pildă, faptul că grupurile vocale au cîștigat, ca gen al artei amatoare de această dată, o extindere în cadrul căminelor culturale. Totodată, s-a născut, însă, și un pericol : acela al transformării formațiilor corale în grupuri vocale (subl. n.). Vorbind despre calitatea repertoriului formațiilor de grupuri vocale și realizarea artistică, se poate consemna un progres. S-a evidențiat în mod deosebit grupul din Urechești (dirijor Georgeta Dragomirescu). Conducătorul formației a reușit să facă o judicioasă selecție a vocilor, acestea fiind reprezentate în mod corespunzător. S-a relevat o preocupare pentru ritm și montare, pentru armonizare, în general. Juriul a acordat locul I acestei formații, pe locul următor, al treilea (al doilea nu s-a acordat) clasîndu-se grupurile vocale din Vulturu și Rîmniceni. Și formațiile corale au fost bine reprezentate din punct de vedere numeric. S-a remarcat în mod deosebit corul din Rîmniceni, care, după concursul „Cîntare patriei“ a avut o stagnare. Tradiția de decenii a impus reluarea activității. S-au remarcat și cu această ocazie doi vechi animatori ai acestei formații: dirijorul Voinea Anghelache și primarul comunei Măicănești — Costache Dobre. Bine s-au prezentat și corurile din Tîmboiești și Dumitrești. Remarcăm apariția formației din Dumitrești, care a reușit să prezinte un spectacol unitar, plin de prospețime. Juriul a desemnat corul din Rîmniceni pentru locul I, iar locul al II-lea formațiile din Tîmboiești și Dumitrești. In sfîrșit, dintre cele două montaje, prin originalitatea concepției și interpretare s-a impus cel prezentat de căminul cultural sătesc Poenița, intitulat „Țării, cîntecul și versul“ (text de Alexandrina Panait, regia :Emil Buruiană), care s-a clasat pe primul loc. — Există, îndeobște, exprimată proporția... activitate culturală pentru concursuri și activitate culturală între concursuri... — ... Faza aceasta a exprimat concret ceea ce ați afirmat dumneavoastră. Insă peste toate acestea, s-a mai evidențiat un fapt. Ce formații au ocupat locul I? Cele din Rîmniceni și Dumitrești. Tocmai acolo unde secretarii comitetelor comunale de partid (Ecaterina Istrate și Costache Dobre), ceilalți factori de răspundere de la nivelul comunei nu văd în activitatea cultural-artistică un sector care trebuie controlat, ci un domeniu unde trebuie muncit de la egal la egal. Interviu realizat de Florin MUSCALU (SPORT O SPORT Q SPORT Q SPORT Q SPORT ) FOTBAL DIVIZIA C, SERIA A II.A Luceafărul Focșani - Petrolul Moinești 0-1 (0-0) în timp ce mii de oameni din toate colțurile țării asaltau căile de acces spre imensul oval de beton al stadionului „23 August" din București, circa 400 de spectatori luau loc în tribuna focșăneană pentru a urmări un nou meci al speranțelor înșelate, o nouă încercare a Luceafărului de a-și valorifica infimele șanse — teoretice — de a fugi în ceasul al doisprezecelea de sperietoarea numită retrogradare. Deși liniștea s-a întronat în rîndurile echipei și conducerii Luceafărului după furtuna de acum cîteva săptămîni care a dus la schimbări nejustificate în conducerea tehnică, deși aproape toți jucătorii luptă, cu abnegație chiar, pentru o comportare și rezultate onorabile, se pare totuși că ghinionul îi cam urmărește pe acești băieți care n-au avut astfel șansa să stea mai mult de un an în divizia C. La fluierul arbitrului gălățean Teodor Trofin, ajutat la linie de Butoi Vasile și Bizinichi Constantin (ambii din București) cele două echipe au aliniat următoarele formații: Petrolul, Lebădă,Tita, Voinea, Ene, Fridi—Hanganui, Florea—Mocănașu, Dobrescu, Muraru, Bîrliga, Luceafărul, Ploșniță—Mocanu, Cristea, Herghelegiu—Roșca, Borș —Nedelescu, Mușat, Gurgu, Dobrin. începutul meciului aparține echipei locale care în minutul trimite primul șut pe spațiul poziții adversare prin Borș, șutparat ușor de portarul Lebădă. In minutul 3 se ratează prima mare ocazie de gol a meciului, cînd la o centrare a lui Mocanu, centrare pe care o urmărea Gurgu, Lebădă iese neinspirat din poartă, ratează intercepția și mingea ajunge la Mușat. Acesta, de la 10 m de poartă, reia cu latul, ușor, dar mingea trece pe lîngă poarta goală. Luceafărul atacă, în continuare, prinde curaj, poate chiar prea mult curaj. In minutul 6, Herghelegiu este avertizat pentru joc periculos. In minutul 9 Mocanu execută o lovitură liberă din apropierea careului pe lîngă poarta adversă și cu aceasta, jocul de paie de la începutul meciului se stinge. Jucătorii oaspeți încep să lege mai bine jocul, cîștigă duelurile corp la corp cu adversarii lor și își orientează jocul pe acțiuni periculoase pe contraatac. La o astfel de acțiune, purtată de Bîrliga pe extrema stingă, în minutul 12, Cristea — căpitanul echipei Luceafărul — interceptează în careul mic pasa decisivă adresată lui Muraru salvîndu-și echipa de la un gol ce părea inevitabil. Tot Muraru este acela care va fi foarte aproape de gol în minutul 15, dar, vrînd să intre cu mingea în poartă, nu șutează — deși era la 6 metri de linia porții — dînd ocazia portarului Pleșniță să rețină ușor mingea. Echipa gazdă pune apoi din nou stăpînire pe joc, la mijlocul terenului Borș se agită mult, în față Mușat și Gurgu sprijiniți și de extrema dreaptă Nedelescu încearcă să străpungă decisiv apărarea Petrolului, dar clarviziunea lipsește atacurilor purtate. Și, deși ocazii de gol s-au creat la poarta Petrolului (în minutul 22 au fost trei cornere consecutive) în minutul 30 Mușat șutează puțin pe lîngă poartă, iar Nedelescu primește în careu în minutul 37 o minge la care nu se aștepta. Mai periculoși au fost oaspeții care în penultimul minut al primei reprize, prin Muraru, ratează o ocazie clară de gol, acesta încercînd să „pună“ mingea în colțul lung, pe lîngă portar. Dar mingea s-a dus și pe lîngă poartă. La începutul fazei a fost ofsaid la atacul petrolist, semnalizat de arbitrul de linie V. Butoi, dar nesancționat de arbitrul de centru... La pauză, antrenorul Luceafărului îl introduce în teren pe Preda, fundaș central „de meserie" în locul lui Dobrin, pe extrema stingă ! După un sfert de oră mai liniștit la începutul reprizei secunde, antrenorul oaspeților scoate din teren pe Muraru — responsabil cu ratările — și trimite în locul lui pe Belciu. Acesta, la numai două minute după ce a intrat sesizează foarte bine că Mocanu nu și-a luat în primire adversarul direct execută o lovitură liberă pe parșitea stingă, la extremul Bîrliga. Acesta, avînd adversarul pe undeva prin spatele lui, înaintează cîțiva metri, centrează paralele cu linia de fund și Dobrescu care urmărise atent faza, reia în poartă. Era minutul 63 și tabela de marcaj suferise prima modificare: 1-0 pentru Petrolul Moinești. După gol, Preda se enervează, lovește intenționat un adversar, primește avertisment, iar după două minute este înlocuit cu Nanu, în continuare este rîndul lui Herghelegiu să facă un fault intenționat în minutul 77 și este eliminat din joc. Intre timp, însă, în minutul 75, Mușat primește o pasă extrem de bună în careu, dar încearcă prea mult să-și potrivească mingea și pînă la urmă o „potrivesc" adversarii respingînd-o din careu. Mai urmează cîteva atacuri ale Luceafărului, dar și o „bară" la poarta lui Pleșniță expediată de Hanganu. Arbitrul mai acordă două minute prelungite timp în care Mușat, printr-un șut puternic de la 20 m era cît pe-aci să înscrie, dar Florea scoate cu capul din fața porții. Și, a venit minutul 92, cu fluierul final al arbitrului Trofin, cu două puncte mari pentru Petrolul direct interesat în lupta pentru câștigarea seriei și cu o nouă înfrîngere — a 12-a — pentru Luceafărul. Nicu BEGANU Și a fost ziua... 21-a Cimentul Bicaz — Automobilul Focșani 0-1 (0-0), Viitorul Vaslui — Danubiana Roman 3-0 (2-0), U.R.A. Tecuci — Textila Buhuși 2-2 (1-2), Letea Bacău — Trotușul Gheorghe Gheorghiu-Dej 2-1 (2-0), Rulmentul Bîrlad — Gloria Tecuci 2-0 (1-0), Minerul Comănești — Oituz Tg. Ocna 2-0 (0-0), Luceafărul Focșani — Petrolul Moinești 0-1 (0-0). Ce ne-a adus această etapă ? In primul rînd, trebuie remarcată ascensiunea echipei Automobilul ajunsă acum pe locul 4, imediat Ce va urma ? Se pare că lucrurile se vor complica și mai mult în fruntea clasamentului, primele două echipe — Rulmentul și Petrolul — avînd etapa viitoare meciuri în deplasare, în timp ce Minerul Comănești — urmăritoarea lor — joacă acasă cu Cimentul, după cele trei din fruntea clasamentului care și-au menținut și ordinea și distanța dintre ele prin victoriile înregistrate duminică și în coada clasamentului se menține ordinea ultimelor trei echipe, ordine ce nu se poate schimba pînă la sfîrșitul campionatului. In plus, o cădere de două locuri a înregistrat Cimentul Bicaz, ajunsă acum pe poziția a 11-a, normală față de valoarea echipei. In urma etapei a 21-a, clasamentul seriei a Il-a a diviziei C la fotbal arată astfel: Perspective frumoase de a se menține „sus“ are Automobilul pe care o așteaptă acum două meciuri acasă urmate de o deplasare la Tecuci, unde Gloria nu mai are nici un interes să lupte pentru puncte. 1. Rulmentul Bîrlad 21 13 44 34—16 30 2. Petrolul Moinești 21 10 9 2 34—19 29 3. Minerul Comănești 21 11 5 5 28—18 27 4. Automobilul Focșani 21 11 19 37—33 23 5. Textila Buhuși 21 10 29 41—25 22 6. Viitorul Vaslui 21 9 48 23—27 22 7. Oituz Tg. Ocna 21 8 5 8 30—27 21 8. Letea Bacău 21 9 2 10 34—30 20 9. Danubiana Roman 21 8 3 10 37—34 19 10. A.R.A. Tecuci 21 8 3 10 29—33 19 11. Cimentul Bicaz 21 7 5 9 27—38 19 12. Trotușul Gh. Gheorghiu-Dej 21 7 3 11 29—40 17 13. Luceafărul Focșani 21 4 5 12 27—40 13 14. Gloria Tecuci 21 29 10 13—43 13 . Cimentul Bicaz - Automobilul Focșani :• . *. r.«va ,f-, i • .» 0-1 (0-0) Un necaz și o bucurie. Așa s-au obișnuit divizionarele focșănene să ne ofere duminică de duminică. Și, spre cinstea lor, cei care ne oferă de la un timp încoace numai satisfacții sunt fotbaliștii Automobilului, care au obținut duminică cea de-a treia victorie consecutivă, de această dată la Bicaz, în fața Cimentului. Pentru a afla cîteva amănunte în legătură cu desfășurarea partidei ne-am adresat antrenorului Țolea care, cu amabilitate, ne-a furnizat cîteva date. Mai întîi, formația aliniată de Automobilul în acest meci: Lazăr —Nistor, Oprișan, Ivan, Mereuță —Ință, Barbu, Costea—Cîrcel, Tîlvăr (min. 30 — Tatoli), Coșeru (min. 55 Sothamer). Deși a înscris un singur gol, prin Tatoli în minutul 75, echipa focșăneană a condus ostilitățile de la un cap la altul al partidei, impunîndu-și tactica de joc — cu pase precise și mingi periculoase trimise în față. Doar ratările exasperante ale lui Coșeru — minutul 10, Tîlvăr ■— minutul 25 și Tatoli — minutul 35 (subliniem aici numai ocaziile cele mai clare) au făcut ca scorul să nu ia proporții. S-au remarcat: Lazăr, Oprișan, Ință, Mereuță, iar deasupra tuturor, Cîrcel, căruia i-a reușit tot ce a încercat. A arbitrat foarte bine o brigadă condusă la centru de V. Buimistriuc (Iași). N.B. I. I. L. Nr. 1 BRĂILA Angajează de urgență: - turnători calificați - lăcătuși construcții metalice - matrițeri - strungari în lemn (pot fi pensionari de limită de vîrstă) De asemenea, întreprinderea organizează ,cu începere de la 1 iunie 1972 un curs de calificare cu practică la locul de muncă, în meseria de turnători formatori cu o durata de 3 luni Doritorii trebuie să îndeplinească următoarele condiții : — să fie absolvenți a 4-8 clase elementare — să aibă stagiul militar satisfăcut. Pe durata cursului, întreprinderea asigură o bursă lunară de 908 lei. Cei interesați se pot adresa zilnic la telefon 12301 - biroul personal — sau direct la sediul întreprinderii din piața H. Botev, blocul A, subsol, camera 1. MILCOVUL nr. 879 Brigăzi artistice în întrecere Sala casei de cultură din Panciu a fost duminică gazda unui interesant concurs al brigăzilor artistice de agitație la care au luat parte formațiile clasate pe primele locuri la fazele anterioare din zonele Panciu și Adjud. Este vorba de formațiile căminelor culturale din Movilița, Fitionești, Răcoasa, Cîmpuri, Ruginești și așezămîntului de cultură din Panciu. Desfășurat în prezența unui numeros public deosebit de receptiv la momentele artistice cuprinse în spectacolele celor șase brigăzi, concursul a relevat buna pregătire a artiștilor amatori, nivelul de interpretare al textelor — cele mai multe dintre ele trădînd certe însușiri literare. Concurs Centrul județean de îndrumare a creației populare a declanșat concursul creatorilor, păstrătorilor și interpreților de muzică populară. Manifestarea înglobează un important număr de acțiuni menite a evidenția unul dintre cele mai interesante aspecte ale străvechiului tezaur de artă populară din Țara Vrancei. (memento) NSeviakinej MARȚI 16 MAI 3.00 Deschiderea emisiunii de dimineață. Telex. 9.05 Tereșcoala. 10.00 Curs de limba rusă. 10.30 Căminul (reluare). 11.15 Muzică populară. 11.30 Transmisiune de la Porțile de Fier. 16.30- 17.00 Curs de limba franceză. 17.30 Deschiderea emisiunii de după-amiază. 17.35 Interpreți și rolurile lor. 18.15 De la alta la omega. 18.45 întrebări și răspunsuri. 19.15 Publicitate. 19.201 001 de seri. 19.30 Telejurnal. 20.10 Teatru TV prezintă : „Piticul din grădina de vară“. 22.10 Vedete ale muzicii ușoare. 22.30 24 de ore. MIERCURI 17 MAI 9.00 Deschiderea emisiunii de dimineață. Telex. 9.05 Reportajul săptămînii. 9.25 Vedete ale muzicii ușoare (reluare). 9.45 Desene animate. 10.00 Curs de limba franceză. 10.30 Telecinemateca pentru copii și tineret. 12.00 întrebări și răspunsuri (reluare). 12.30 Telejurnal. • - ~*• 15.30 Teleșcoală. 16.30— 17.00 Curs de limba engleză. 17.30 Deschiderea emisiunii de după-amiază. 17.35 O viață pentru o idee. 18.00 Timp și anotimp în agricultură. 18.30 Expoziția „Secolul de aur al picturii napolitane“. 18.45 Conferința națională a scriitorilor. 19.15 Tragerea Pronoexpres. 19.20 100 de seri. 19.30 Telejurnal. 20.10 Telecinemateca . „Domnișoarele din Rochefort“. 22.10 Lumea de mîine. 22.40 24 de ore. ( radio) MARȚI 16 MAI PROGRAMUL 1 6.00 Muzică și actualități. 9.30 Atlas cultural. 10.00 Buletin de știri. 10.05 Cîntece și jocuri populare dobrogene. 10.30 Start la intersecție (emisiune de orientare școlară și profesională). Meseria de operator chimist. 10.50 Duete din operete. 11.00 Buletin de știri. 11.05 Recital Dorina Drăghici. 11.25 Lucrări corale de Francisc Hubric și Dariu Pop. 11.40 Piese pentru chitară interpretate de Maria Luisa Andio. 12.00 Melodii interpretate de Marina Voica și Georges Moustaki. 12.15 Recital de operă Mariana Stoica. 12.30 Intilnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.00 Radiojurnal. 13.15 Avanpremieră cotidiană. 13.30 Melodii de ieri și de azi. 14.00 Compozitorul săptămînii. 14.40 Muzică populară. 15.00 Buletin de știri. 15.05 Radiosimpozion. 15.25 Cvartetul op. 6 nr. 6 în La major de Luigi Boccherini. 15.45 Pagini din muzica de estradă. 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 16.15 Cîntă Luminița Cosmin, Lola Iovanovici și Don Backy. 16.35 Cîntecele noastre. 16.50 Publicitate radio. 17.00 Antena tineretului. 17.30 Mîndra mea, floare aleasă — muzică populară. 17.45 Trio-uri de muzică ușoară. 18.00 Orele serii. 20.05 Zece melodii preferate. 20.40 Interpreți de muzică populară. 20.55 Știința la zi. 21.00 Revista șlagărelor. 21.30 Bijuterii muzicale. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. Sport. 22.30 Concert de seară. 22.55 Moment poetic. 23.00 Concert de seară. 24.00 Buletin de știri. 0.03-6.00 Estrada nocturnă. rcinema . MARȚI 16 MAI CINEMA - „UNIREA“ - Focșani - „Pădurea pierdută“ — orele: 14.45 — 16.45 — 18.45 - 20.45. Tel. 1204. CINEMA — „FLACĂRA“ — Focșani - „Lampa lui Aladin“ — orele : isis - 17.15—19.15—21.15. Tel. 1164. CINEMA - „POPULAR" — Adjud - „Șansa“. CINEMA — „POPULAR" - Panciu - „Sorgul roșu“. CINEMA — „VICTORIA“ - Odobești — ..Mihai Viteazul" (I—II). CINEMA — „LUMINA“ — Mărășești — „La patru pași de infinit“. MUZEUL DE ISTORIE — FOCȘANI : zilnic 10-13 și 16—19, luni închis. MUZEUL DE ȘT. NATURII — FOCȘANI: zilnic 10-20, luni închis. MUZEUL DE ȘT. NATURII PANCIU : zilnic 10-13 și 16-19, luni închis. MUZEUL DE ȘT. NATURII ADJUD : zilnic 10—13 și 16-19, luni închis. MAUSOLEUL SOVEJA : zilnic 9—13, luni închis. CASA MEMORIALA „AL. VLAHUȚĂ“ DRAGOSLOVENI : Zilnic 9—18, luni închis. CASA MEMORIALA „ION ROATA“ CIMPURI : zilnic 9-18, luni închis. MAUSOLEUL FOCȘANI : zilnic 9—13. STAȚIA DE UTILAJ PENTRU CONSTRUCȚII ȘI TRANSPORTURI (S. U. C. T.) BRAȘOV str. Poienelor nr. 2, troleibuz 3, S, 7 ANGAJEAZĂ URGENT pentru șantierele: BRAȘOV, M. CIUC, COPȘA MICA: • CONDUCĂTORI AUTO cu stagiul militar satisfăcut • AUTOMACARAGII • TRACTORIȘTI rutieriști La angajare, candidații vor avea asupra lor actele prevăzute de lege. Salarizarea conform H.C.M. 914/1968, întreprinderea asigură cazare pentru nefamiliști și cantină contra cost. După angajare se decontează biletul de transport, Mica publicitate PIERDUT carnetul de muncă Seria O.G. 126423 eliberat de U.R.C.C. Adjud pe numele Țîrdea Mărgărit. Se declară nul. VÎND convenabil IMS revizuit, strada Republicii, nr. 44, Focșani