Monitorul de Sibiu, decembrie 1998 (Anul 1, nr. 14-38)

1998-12-01 / nr. 14

Anul I, Nr. 14, MARTI Pagina 13 - Sport ..// Luces revine in Italia la o echipă de top Mircea Lucescu va antrena Inter Milano media 1 decembrie 1998 16 pagini 800 lei (380 lei pentru abonați) azi Arte. Sala Thalia va renaște din propria cenușă. Prima „casă de comedii“ din țară va fi refăcută. Proiectul este realizat de un colectiv condus de arhitectul Szabolcs Guttmann. pag. 5 Anotimp pustiitor: Iarna îngheață afacerile florăreselor. Doar de sărbători treburile merg mai bine. pag. 6 Meteo: în orașul Sibiu, vremea se menține rece pentru această dată cu cerul variabil. Există posibilitate redusă să se semnaleze ninsoare slabă. Vîntul suflă, în general, slab. Temperaturile maxime se situează între 2 și 3 grade, iar temperaturile minime sînt intre -5 și -4 grade. Dimineața este posibil să fie ceață, care poate fi însoțită și de punere de chiciură. Curs valutar: valabil luni, 30 noiembrie Valute în cont Curs lei 1 dolar SUA 10082 1 marcă germană 5908 1 franc elvețian 7168 1 liră sterlină 16652 100 lire italiene 597 1 ECU 11616 1 g AUR (preț în lei) 95865 angajează în condiții avantajoase difuzori volanți Pentru informații suplimentare, vă așteptăm la sediul nostru din curtea cantinei studențești sau sunați la fel: 218171 :A, M A » ? OMNIASIG și Daewoo Automobile Romania au realizat un acord financiar în argintajul tău ( prund vei afla mai multe. Pregătește-te $o acționezi! Deocamdată totul e STRICT SECRET! înainte de a anunța Poliția, Salvarea sau Pompierii, sunați la MONITORUL de SIBIU 21.81.71 www. deuroconsult. rol monitorul Florăriile nu fac față comenzilor de coroane pentru 1 Decembrie ■ zeci de coroane de flori sînt depuse la monumentele din Sibiu și din județ ■ florăresele au avut ieri program prelungit ■ Angajatele florăriilor din centrul orașului au lucrat ieri pina seara tîrziu. întregul personal a avut program prelungit pentru a putea face față numărului mare de coroane comandate de toate instituțiile din Sibiu pentru manifestările dedicate Zilei Naționale. Cîteva zeci de coroane de flori vor fi depuse zilele acestea de oficialități la diferite monumente din județul Sibiu, în cinstea zilei de 1 Decembrie. Ieri seară, oficialii din Primărie, Prefectură, Consiliul Județean și Comandamentul Garnizoanei au depus coroane de flori la Sediul Consiliului Dirigent. Acestea vor fi urmate azi de alte coroane ce vor fi depuse la Școala de Artilerie „Ioan Vodă“, Cimitirul Eroilor din Pădurea Dumbrava și la Șelimbăr. Gestionara Florăriei 19 de pe Milea, Marina Mandeal, ne-a declarat că unitatea sa a primit ieri 15 comenzi, venite din partea Primăriei, Prefecturii, a unităților militare și a Poliție. Coroanele sunt făcute exclusiv din flori naturale, din garoafe și crizanteme. (Viorica MAIER, Anamaria SZABÓ) crări prezidențiale pentru Ziua Națională Constantinescu a trecut ca fulgerul prin Sibiu Prezent ieri la Sibiu. Președintele Emil Constantinescu i-a îndemnat pe locuitorii orașului nostru să întîmpine ziua de 1 Decembrie cu calmul specific ardelenilor. „Ardelenii, în general, sînt oameni care nu cedează unor impulsuri de moment“, a spus Constantinescu aflat pe aeroportul din Sibiu la întoarcere după periplul de la Arad, Aiud și Alba Iulia. „Le urez sibienilor o zi națională liniștită și țin să-i asigur de toată dragostea mea“, a mai spus președintele. Mesajul lui Constantinescu, prin care cerea sibienilor să nu cedeze impulsurilor, a făcut referire la momentele tensionate cărora le-a făcut față în timpul vizitei sale. (M. VLAD) amănunte în pagina 3 Președintele țării, întîmpinat de primarul Condurat Pedeapsă pentru rău-platnici Peste 30 de asociații pot rămîne fără apă caldă . SC Energie Termică aplică majorări la plățile restante Pentru întîrzierile la plata căldurii și a apei calde furnizate în luna noiembrie, SC Energie Termică SA va percepe o majorare de 0,2 la sută pe zi din valoarea totală. La 30 noiembrie 1998, SC Energie Termică mai avea de recuperat peste 370 milioane de lei de la asociațiile de proprietari, sumă ce reprezintă restanțele acestora la plata agentului ternic, pînă la 30 septembrie 1998. Societatea va întrerupe furnizarea căldurii la asociațiile cu cele mai mari datorii. (Radu VILĂU) continuare în pagina 2 15 magazine într-unul singur ! cHîW ! 7^/// Adresa: str. Avram Iancu nr.1-3 țef. Tax 069/211358 numai genitu dumneavcaskta ! Noiembrie Decembrie xilnic 8-20 zilnic 8-20 sâmbătă 10-14 sâmbătă 10-18 duminică 10-14