Monitorul de Sibiu, iulie 1999 (Anul 2, nr. 190-216)

1999-07-22 / nr. 208

Autostrada urmașă Dejeu și prefectul și-au văzut moartea cu ochii ■ Autostrada București-Pitești devine pentru politicienii sibieni „drumul pieirii“ ■ mașina Prefecturii a fost lovită de o autobasculantă ■ Gavril Dejeu este internat la Spitalul Județean Pitești ■ prefectul Popescu a fost rănit ușor ■ Ion Popescu, prefectul Sibiului, și Gavril Dejeu, deputat PNȚCD, și-au văzut ieri moartea cu ochii pe autostrada București-Pitești, la kilometrul 94. Cei doi se aflau în mașina Prefecturii, un Espero, care a fost acroșată de o autobasculantă și tîrîtă 20 de metri. In Espero se mai aflau șoferul Prefecturii, Călin Spătăcean, și doctorul Ilie Ruicănescu, membru,PNȚCD Sibiu. Gavril Dejeu a fost transportat la Spitalul de Urgență din Pitești, deoarece avea greutăți în respirație, în timp ce prefectul Popescu și ceilalți doi pasageri s-au ales doar cu leziuni ușoare. Deputatul Dejeu, care stătea pe „locul mortului“, se află acum în afara oricărui pericol. (Ionuț VOICU) continuare în pagina 3 Foto: Nelutu DINU Școală de presă Cotidianul Monitorul de Sibiu organizează școală de presă în vederea selecționării unor tineri pentru Secția de Investigații Speciale. Cei care vor să devină reporteri se pot înscrie zilnic la sediul redacției de pe strada Zaharia Boiu 24 B, în curtea Cantinei studențești. Prima probă a concursului va avea loc duminică, 25 iulie, ora 10. Experiența în presă constituie un avantaj. Trei profesoare au copiat la examen ■ una dintre ele candida pentru o catedră de religie ■ dăscălițele aveau fițuici ascunse sub fuste ■ ele au fost scoase afară din examen ■ Trei tinere profesoare candidate la examenul de titularizare pentru catedrele de religie, educatoare și învățămînt special au fost prinse încercînd să copieze. Ele au venit la examen pregătite cu fițuici ascunse pe sub fuste, spune Ana Pasca, reprezentanta Sindicatului Învățămîntului Preuniversitar în comisia examenului de titularizare. (Viorica MAIER) continuare în pagina 2 Spitalele vor cumpăra sîngele pentru transfuzii S-a scumpit și sîngele ■ prețurile variază între 800.000 de lei și peste 2,5 milioane de lei Începînd cu această săptămînă sîngele și produsele din sînge, pe care le vor folosi spitalele pentru intervenții, vor trebui cumpărate de la Centrul de Sînge. Pentru o unitate de sînge total de 400 ml, prețul va fi de nu mai puțin de 856.000 de lei, iar pentru o unitate pediatrică, de 250 de ml din același produs, se va plăti suma de 336.000 de lei. Celelalte tarife stabilite se încadrează între 1.010.000 de lei și 2.695.000 de lei pe fiecare unitate. (Nicoleta BORCEA) continuare în pagina 16 Dosarele revoluției sibiene ■ [UNK] [UNK] [UNK] " ................................ ■ 1 Colonelul Dragomir trimis în judecată ■ Dragomir spune că n-ar fi avut posibilitatea fizică de a face toate lucrurile de care este acuzat Colonelul Aurel Dragomir a aflat de la reporterii Monitorului de Sibiu despre hotărîrea de trimitere în judecată a lui și a locotenent-colonelului în rezervă Francisc Tobă, în procesul Revoluției de la Sibiu. „Pînă acum nu știam nimic despre trimiterea mea sau a altcuiva în judecată în procesul Revoluției de la Sibiu. Oricum, referitor la acuzațiile care mi-au fost aduse, trebuie să vă spun că ar fi trebuit să fiu prezent peste tot în oraș în același timp pentru a putea lua toate deciziile care mi se pun în seamă“, ne-a precizat Aurel Dragomir. (Florin SARI) continuare în pagina 2