Monitorul de Sibiu, august 1999 (Anul 2, nr. 217-242)

1999-08-05 / nr. 220

* AST* A BIBLIOTECA Sibienii înghit în sec Garda de adio Carnea și ouăle s-au scumpit ■ țăranii au urcat prețul porcilor ■ ei spun că de trei ani nu au mai avut cîștig ■ în magazine, un kilogram de cotlet de porc a ajuns la 47.000 lei ■ ouăle s-au scumpit cu peste 50 la sută ■ în ultimele zile mai toate magazinele alimentare din Sibiu au schimbat etichetele cu prețuri la carne și produse din carne, ca urmare a modificării costurilor practicate de producători. Scumpirea acestor produse îi afectează pe mulți dintre sibieni, care probabil în curînd nu vor mai îndrăzni să intre prin magazine. Creșterea prețurilor a fost în medie de 20 la sută la carne și produsele din carne. Pulpa de porc cu os s-a scumpit de la 28.000 de lei la 33.000 de lei în unele magazine, iar în altele, mai pretențioase, prețul acesteia a ajuns la 36.000-37.000 de lei. Cotletul de porc fără os a ajuns la nu mai puțin de 47.000 lei pe kilogram. Un kilogram de carne tocată costă acum 30.000 de lei față de 25.000 de lei, iar carnea de mici, foarte solicitată pe timp de vară, costă acum peste 25.000 de lei pe kilogram. (Adina IRIMESCU-BĂDESCU) continuare in pagina 2 Astăzi debutează „Zilele Sibiului“ ■ toți sibienii sunt invitați sîmbătă seara la Balul Primăriei Sibienii se vor putea distra cu mic cu mare pe parcursul următoarelor șase zile în cadrul primei ediții a manifestării „Zilele Sibiului“. (Viorica MAIER) . continuare in pagina 2 I Un militar din Dumbrăveni s-a împușcat în cap , gestul său disperat i-a șocat pe toți cei care l-au cunoscut ■ loan István Șip nu părea să aibă vreun motiv serios pentru a se sinucide Mei a încercat mai întîi să se spînzure ■ Un militar din Dumbrăveni, județul Sibiu, care-și efectua stagiul la UM 01199 Ghimbav, și-a pus capăt zilelor marți seară în jurul orei 22,30 în timp ce se afla în primul și ultimul său serviciu de gardă. István Ioan Șip (foto) și-a tras un glonț în frunte, murind pe loc, înainte de a se împușca soldatul încercase și să se spînzure. Sinucigașul, orfan, nu a lăsat nici o scrisoare prin care să-și motiveze gestul. Parchetul Militar Brașov a început cercetările imediat după ce comandantul gărzii a găsit cadavrul lui István și a constatat decesul. (C. CSÍKI, I. GÎRNOD) continuare în pagina 16 i Dusul rece al datoriilor --------------- ............— Medieșenii ar putea rămîne fără apă Cei 65.000 de medieșeni ar putea rămîne fără apă potabilă în patru zile deoarece Societatea Gospodărire Comunală SA va fî debranșată de la rețeaua electrică, începînd cu data de 9 august, din cauza datoriilor în valoare de peste 4,5 miliarde de lei către Electrica, bani care ar fi trebuit să fie plătiți de primăria orașului de pe Tîrnava Mare. (Ion GÎRNOD) continuare în pagina 3 Execută: Tipar offset de calitate chiar și pe autocopiative și autocolante Selecții de culoare în foliere la recemată și lucioasă 2400 Sibiu - str. Livezii 46; tel: 069-227766; fox: 069-228977 www. honterus. ro e-mail: office@honterus.ro