Monitorul de Sibiu, septembrie 1999 (Anul 2, nr. 243-268)

1999-09-01 / nr. 243

Capcanele din contractul cu CONEL ■ contractul debutează „cuminte“ ■ furnizorul nu plătește niciodată pentru boacănele sale ■ una e în contract, alta e în realitate ■ se cere dovada a ceea ce nu mai există din 1990 ■ sancțiunile împotriva consumatorului sunt foarte clar stipulate ■ contractul poate fi modificat fără consimțămîntul consumatorului ■ Cine are curiozitatea să îi întrebe pe sibieni ce contract au semnat cu CONEL are surpriza să constate că majoritatea arată foarte senin hîrtia pe care și-au lăsat scrisă opțiunea privind unul dintre cele două tarife de consum lunar al energiei electrice: cel standard și cel social. Prea puțini au citit, însă, contractul-cadru cu CONEL și s-ar putea ca mulți să rămînă uimiți că au semnat un contract ale cărui clauze nu le cunosc, amănunte în pagina . Sibienii vor afla ce au semnat abia după ce vor plăti prima factură Tursib a scumpit biletele , mizeria rămîne Sibienii vor plăti de astăzi o sută de lei în plus pentru o călătorie cu troleibuzul sau autobuzul. Tursib a majorat prețul tichetelor cu două călătorii de la 3.000 la 3.200 de lei cu avizul Oficiului Concurenței din București. (Sebastian DAVID) continuare în pagina 2 Ce sex are creierul? In ciuda faptului că bărbații au un creier cu 10-11 la sută mai voluminos, direct proporțional cu înălțimea și greutatea femeile au mai multă materie. Potrivit specialiștilor, femeile au creierul mai mic, dar mai valoros. Acest lucru este evident încă de la naștere. Mai nou, medicii au pus problema că și creierul are sex. Un lucru este clar: femeile și bărbații gîndesc diferit, acționează, reacționează și evoluează diferit, amănunte în pagina 5