Monitorul de Sibiu, noiembrie 1999 (Anul 2, nr. 295-320)

1999-11-01 / nr. 295

Directorul Căminului de la Dumbrăveni rămîne pe post Răscoala nebunilor ■ reprezentanții Secretariatului de Stat pentru Handicapați și-au început ancheta cu ușile închise ■ presei nu i s-a permis accesul în Cămin ■ zeci de asistați au manifestat în curte cerînd demisia directorului Mia aflarea deciziei luate de comisia de anchetă, printre asistații de la Cămin a izbucnit o adevărată răzmeriță . Anchetă cu ușile închise . Ioan Coldea, directorul Căminului Atelier Spital din Dumbrăveni, acuzat de izbucnirea acum cîteva săptămîni a unei epidemii de dizenterie, a ieșit basma curată din ancheta întreprinsă vineri de ministrul secretar de stat al Secretariatului pentru Handicapați la Dumbrăveni, în ciuda zecilor de plîngeri făcute de angajați și de Federația Sanitas, încă de la primele ore ale dimineții, aproximativ 50 de bolnavi psihic și locomotor și-au scris pe cearceafuri plîngerile și au ieșit în curtea spitalului pentru a-i întîmpina pe „înalții oaspeți“ de la București, musafiri care așteptau să-i asculte și să-i ajute. Imediat după apariția, într-un Espero, a ministrului Gabriela Popescu și a inspectorului șef, Elena Cișmaș, în curtea spitalului s-a aprins o adevărată răscoală. Pentru a face față bolnavilor psihic, au fost mobilizați toți angajații, printre care și femeile de serviciu. (V. MAIER, A. IRIMESCU-BADESCU) continuare în pagina 3 160.23 ORIZA 1000$ mai ieftin , puteți cumpăra de la S.C. Nina S.R.L. LN ubira și TV Matiz Str. N. Teclu Nr.S. Sibiu 00(4) 069/213177 , Bezna tranziției . In fiecare lună, 500 de familii rămîn fără curent electric Aproximativ 500 de familii sibiene rămîn fără curent electric în fiecare lună din cauza datoriilor către Conel. Deconectarea de la rețeaua de energie electrică vine după o peroadă de trei-patru luni după termenul scadent al facturii: în momentul în care abonații rămași fără energie electrică găsesc banii necesarii achitării facturii și a penalităților și se prezintă la ghișeele Conelului, acolo îi așteaptă o surpriză. Pe lîngă factură și penalități, ei trebuie să achite și o taxă în valoare de 115.000 lei, fără de care nu primesc curent. (Adrian VOICU) continuare în pagina 2 Rezultatele concursurilor de ieri, 31 octombrie . ; fond de cîștiguri: 8.540.630.628 lei 1168 751 fond de cîștiguri: 1.010.741.636 lei