Monitorul de Sibiu, decembrie 1999 (Anul 2, nr. 322-345)

1999-12-02 / nr. 322

înainte de a anunța Poliția, Salvarea sau Pompierii, sunați la MONITORUL de SIBIU 21.81.71 media ■ m " Anul II, Nr. 322, JOi 2 decembrie 1999 16 pagini 1800 lei (750 lei pentru abonați) Opoziția a făcut bilet IuUa Mascaradă de Ziua Națională ș i organizarea Zilei Naționale a României - copie la indigo a situației actuale din țară, haos ■ președintele a fost huiduit și în momentul în care soldații au depus jurămîntul militar ■ PDSR și „Vatra Românească” au fost principalii „artizani” ai huiduielilor ■stoili Medicii de familie riscă să devină agenți de fisc www.brasov. monitorul.ro Nu știm ce motive vor găsi în zilele următoare organizatorii sărbătorii de 1 Decembrie de la Alba Iulia pentru a justifica haosul și lipsa de coordonare, care au fost cuvintele de ordine ale zilei de ieri. Organizatorii au încercat să-și acopere nepriceperea printr-un festivism forțat, marcat de lipsuri, de sărăcia oamenilor și a bugetului. Miile de soldați, pregătiți pentru paradă, au așteptat ore întregi în frig începerea manifestărilor. După orele de tremurat, mai multor soldați li s-a făcut rău și au leșinat de frig sau din cauza faptului că au fost ținuți nemișcați. Părinții lor, care au venit la Alba Iulia ca să le fie alături, au suferit în rînd cu ei. Mult mai rea decît pentru soldați, care erau cît de cît îmbrăcați, a fost așteptarea pentru participanții la parada portului popular. Copiii îmbrăcați în cămășuțe subțiri, femeile și bărbații cărora costumele populare „de duminică” nu le erau decît o pavăză subțire împotriva frigului mușcător, au trebuit să stea și ei să aștepte ca oficialitățile să-și facă apariția. Ceilalți „țărani” din coloana care prezenta portul popular cîntau și jucau mai mult ca să se încălzească. Pînă și călăreții din Oarda au trebuit să-și alerge caii, pentru ca bietele animale să nu înțepenească de frig. (Adrian HORINCAR) continuare în pagina 4 Recruții au depus jurămîntul miltar Pentru recruții tuturor unităților Garnizoanei Sibiu, sărbătorirea Zilei Naționale a României a coincis cu depunerea jurămîntului militar. Festivitatea a fost găzduită de Școala de Aplicație pentru Artilerie și Rachete „Ion Vodă“. (D. IERCOȘAN) continuare în pagina 3 Firmele de taxi au redus prețurile ■ de ieri, mașinile Galaxy și Euro circulă cu 2.000 de lei pe kilometru ■ firma Negoiu și-a redus tariful în urmă cu o lună ■ Taxi Star bate recordul, cu 1.800 de lei la kilometru ■ amănunte în pagina 2