Monitorul de Sibiu, iulie 2000 (Anul 3, nr. 498-522)

2000-07-22 / nr. 516

Programări în loc de înghesuială Solicitanții de vize au scăpat de cozi ■ programarea va fi trecută pe pașaport ■ solicitanții vor trebui să vină personal la Sibiu ■ de măsura aceasta sunt afectați doar turiștii ■ în urma cercetărilor, Poliția a întocmit 16 dosare pentru trafic de influență ■ Solicitanții de vize turistice vor avea nevoie de programare pentru depunerea dosarelor, începînd de săptămîna viitoare. Autoritățile locale și conducerea Consulatului General German (DGG) speră să elimine astfel incidentele de la secția de vize a reprezentanței diplomatice germane, chiar dacă timpul pierdut de cetățeni va fi mai mare. Reprezentanții Primăriei, Prefecturii, Jandarmeriei, Poliției, Gardienilor Publici și ai Consulatului General German s-au întîlnit ieri, la sediul Prefecturii, pentru a găsi soluții în urma scandalurilor iscate între solicitanții de vize și bișnițarii care controlau piața neagră a vizelor. Conducerea DGG a propus introducerea programărilor la înaintarea dosarelor, pentru persoanele care călătoresc în Germania în scopuri turistice. (Florin ȘARI, Adrian VOICU) continuare în pagina 2 TEL: 069 1 zi.ai./t>. utw / PREVENIREA ESTI S íimme! ■ O decizie a Ministerului de Finanțe au creat un mare haos în legătură cu depunerea bilanțului contabil al firmelor. Ce puteți citi în Curentul de azi ■ Cine este fizicianul român care într-un experiment de laborator din America a reușit sa depășească viteza luminii. Costumele de baie sporesc stresul verii ■ pentru a fi în pas cu moda, femeile trebuie să scoată din buzunar între 150.000 și 450.000 de lei ■ bărbații ies mai ieftin, la 65.000 -130.000 de lei ■ Un costum de baie în pas cu moda rămîne tentația oricărei veri, cu toate solicitările financiare pe care le presupune procurarea lui. Nebunia cumpărării unei noi ținute de plată poate stoarce chiar și nervii celor mai răbdătoare persoane. (Florin SARI) continuare în pagina 16 Un hoț de biciclete l-a mușcat pe păgubit ■ el a încercat să scape de proprietarul unei biciclete pe care pusese ochii amănunte în pagina 2