Monitorul Oficial, mai 1914 (nr. 23-46)

1914-05-01 / nr. 23

ii 62 Aceasta lege s’a votat de Senat in ședința dela 22 Aprilie anul 1914 și s’a adoptat cu unanimitate de 63 voturi. Președinte: B. M. Missir. (S. S. S.) Secretar: V. D. Vasiiu Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie învestită cu sigiliul Statului și publicată prin Monitorul Oficial. Dat in București, la 28 Aprilie 1914 (S. S. St.) CAROL Ministrul de interne, Ministrul de justiție, V. G. Morțun, Victor Antonescu. No. 1.905. CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate , Corpurile legiuitoare au votat și adoptat, iar Noi sancționăm ce urmează: LEGE Art. I. Județul Vlașca este autorizat să contracteze, fie dela direcțiunea creditului județean și comunal din minsterul de finanțe, fie dela orice altă instituție de credit, bancă, un împrumut de 500.000 lei, cu procente de maximum 5 la sută pe an, plătibil în termen de 40 ani. Art. II. Acest împrumut va servi la plata terminărei construirei palatului de justiție din orașul Gurgiu, a instalării caloriferului, lutrimei electrice, procurărei mobilierului, cheltueli de supraveghere, etc., in fine pentru punerea lui in stare de funcționare , la contribuirea cu 100 000 lei la construirea cazămii de infanterie ce se va in• Vlașca No. 5 și la Vida-Cârtojani, imentului 45 de mai rămâne» MONITORUL OFICIAL Această lege, s’a votat de Senat in ședința dela 22 Aprilie anul 1914 și s’a adoptat cu majoritate de 58 voturi conitra 1. Președinte, B. M. Missir. (L. S. S.) Secretar, V. D. Vasiliu. Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie învestită cu sigiliul Statului și publicată prin Monitorul Oficial." Dat în București, la 28 Aprilie 1914. (L. S. St.) CAROL Ministrul de interne, Ministrul de justiție, V. G. Morțun, Victor Antonescu. No. 1906. CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate , Corpurile legiuitoare au votat și adoptat, . ... Iar Noi sancționăm ce urmează : LEGE Art. unic. — Comuna rurală Boțești din județul Dâmbovița, se deslipește dela plasa Bogați și se trece la plasa Voinești din acel județ. Această lege s’a votat de Adunarea deputaților in ședința dela 22 Aprilie anul 1914, și s’a adoptat cu unanimitate de 62 voturi. Președinte: M. Pherekyde. (L. S. A. D.) Secretar, G. Meitani. Această lege s’a votat de Senat în ședința dela 22 Aprilie anul 1914 și s’a adoptat cu unanimitate de 62 voturi. Președinte, B. M. Missir. (L. S. S.) Secretar, V. D. Vasiliu. Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie învestită cu sigiliul Statului și publicată ^ Anual. 1914. 1 Maiu 1914 pentru organizarea comunelor rurale și administrațiunea plășilor și legea asupra maximului taxelor și contribuțiunilor comunale. Această lege s’a votat de Adunarea deputaților în ședința dela 18 Aprile anul 1914 și s’a adoptat cu majoritate de 69 voturi, contra 4. Președinte, M. Pherekyde. (L. S. A. D.). Secretar, G. Meitani. Această lege s’a votat de Senat în ședința de la 19 Aprilie anul 1914 și s’a adoptat cu majoritate de 62 voturi, contra 1. Președinte, B. M. Missir. (L. S. S.) Secretar, Adelina. Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie investită cu sigiliul Statului și publicată prin Monitorul Oficial. Dat in București, la 28 Aprilie 1914. (S. S. St.) CAROL Ministru de interne, Ministrul de justiție, V. G. Morțun, Victor Antonescu. No 1916. CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României,# La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 11.314 din 2 Aprilie 1914, In baza art. 59 și 60 din legea pentru organizarea Dobrogei-Noui, Am decretat și decretăm : Art. I. Se institue următoarele comisiuni interimare la comunele urbane : Bazargic (Dobrici), Balcic, Cavarna din județul Caliacra, Silistra și Turtucaia din județul Durostor : La comuna Bazarcic. fa —