Monitorul Oficial, iulie 1915 (nr. 73-98)

1915-07-22 / nr. 90

OFICIAL 32 Iulie 1915 44# FERDINAND I, Prin frații lui Dumnezeu și voința naționali, Rege al României, La toți de față ș i viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 20.248 din 27 iunie 1915. Pe baza art. 41 din legea pentru organizarea comunelor urbane. Am decretat și decretăm : Art. L Se aprobă de Noi regulamentul pentru serviciul de grădină la cimitirul general al orașului Galați, astfel după cum a fost votat de consiliul numitei comune in ședința dela 14 Martie a. c. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat in București, la 14 iulie 1915, Ministrul ás interné, FERDINAND V. Q. Morțnn. No. 1.788. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 21.568 din 9 iulie 1915, Pe baza art. 94 din legea pentru organizarea comunelor urbane, Am decretat și decretăm : Art. I. Se aprobă de Noi planul pentru alinierea stradei V. Alexandri, din comuna urbană Bazargic, astfel după cum a fost votat de comisiunea interimară respectivă: In ședința dela 29 Main a. c. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat ln București, la 17 Iulie 1915. MinUtrul de Interna; FERDINAND V. 0. Morțun. NO.1.800; FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. nr.570 din 10 Iulie 1915, Pe baza art. 94 din legea pentru organizarea comunelor urbane, Am decretat și decretăm : Art. I. Se aprobă de Noi planul pentru alinierea stradei Baba-Novac, din orașul Târgu-Jiu, astfel după cum s’a votat de consiliul comunal In ședința dela a 3 Maia a. c. Art. II. Ministru! Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este Însărcinat cu executarea acestui decret. Dat In București, la 17 iulie 1915. FERDINAND Ministrul de interne, V. G. Morțun. Na 1.801. —------------------------------------------Lá MNISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 25.693, Am decretat și decretăm : A rt. L D. inginer Pellianu-Marinesco loan se numește, pe ziua de 16 Iulie st. n. 1915, In postul de subșef de secție clasa II In serviciul administrațiunii căilor ferate. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la Îndeplinire a acestui decret. Dat în București, la 18 iulie 1915. Ministrul lucrărilor FERDINAND Ministrul lucrărilor publice, Dr. C. Angelescu, No. 1.814. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 25.691, Am decretat și decretămi Art. I. D. Manciu Emanoil E., obținând calitatea de cetățean român prin legea sancționată cu decretul Nostru No. 758 din 13 Martie 1915 și promulgată in Monitorul Oficial No. 7 din 8/21 Aprilie a. c., se confirmă In postul de impiegat de biurou principal clasa IV ce ocupă actualmente In serviciul administrațiunei căilor ferate. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat in departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la Îndeplinire a acestui decret. Dat In București, la 18 iulie 1915, publics. FERDINAND Dr. C. Angelescu. No. 1.816. FERDINAND 1, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 25.242, Am decretat și decretăm : Art. I. D. Pop Victor St., actual impiegat de biurou clasa,IIn serviciul administrațiunii căilor ferate, obținând calitatea de cetățean român prin legea sancționată cu decretul Nostru No. 2.562 din 25 Iunie 1914 și promulgată in Monitorul Oficial No. 78 din 8/21 Iulie același an, se confirmă In funcțiunea ce ocupă In sus zisa administrațiune. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este Însărcinat cu aducerea la Îndeplinire a acestui decret. Dat în București, la 16 Iulie 1915. Ministrul lucrărilor publice, FERDINAND Dr. C. Angeleson. No. 1.709. MINISTERUL DE JUSTIȚIB Jurnal al consiliului de miniștri Consiliul miniștrilor, in ședința sa de astăzi, 17 Iulie 1915. Luând in deliberare referatul d-lui miniștru al justiției sub No. 26.953/915, privitor la scutirea de taxele portului poștal a corespondenței oficială, adresată de autoritățile judecătorești gazetei de Constanța. Pentru motivele expuse în referat, și având în vedere dispozițiunile jurnalului No. 1.064 Încheiat la ședința de la 8 iulie 1910, prin care consiliul de miniștri a Încuviințat scutirea de taxele portului poștal a corespondenței oficială adresată de autoritățile judecătorești, gazetelor de Iași, Craiova și Galați, Consiliul, încuviințează Scutirea de taxele portului poștal a corespondenței oficială adresată de autoritățile judecătorești, gazetei de Constanța. Dispozițiunile acestui jurnal vor fi aduse la Îndeplinire de d. ministru al justiției, Ion I. C. Brătianu, Em. Porumbaru, E. Costinescu, V. G. Morțun, Al. Constantinescu, Al. G. Radovici, Dr. C. Angelescu, Victor Antonescu, No. 1.176. ------------- DECIZIUNI MINISTERIALE Prin deciziunea d-lui ministru de risbel cu No. 281 din 18 Iulie 1915, In anexa No. 8 din regulamentul asupra serviciului In cam