Monitorul Oficial, august 1915 (nr. 99-123)

1915-08-05 / nr. 102

MONITORUL OFICIAL 5 August 1915 4586 FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 27.029, Am decretat și decretăm : Art. I. D. Pavelescu Pavel, actual supraveghetor in serviciul porturilor maritime, pendinte de direcțiunea generală a porturilor și a căilor de comunicațiune pe apă, se destitue din funcțiune, pe ziua de 1 /14 August 1915, pentru motivele arătate prin sus citatul raport: Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret. Dat în București, la 31 iulie 1915. FERDINAND Ministrul lucrărilor publice, Dr. C. Angelescu. No. 1.903. Raportul d-lui ministru al lucrărilor publice către M. S. Regele. Sire. Subscrisul am onoarea a propune Maiestăței Voastre, ca d. Pavelescu Pavel, actual supraveghetor în serviciul porturilor maritime, pendinte de direcțiunea generală a porturilor și a căilor de comunicațiune pe apă, să fie destituit din funcțiune, pe ziua de 1/14 August 1915, pentru neregularități și falsuri ce a comis la întocmirea listelor de plată a lucrătorilor, cu scopul de a împărți cu dânșii diferențele în plus plătite de serviciu. Și rog, plecat pe Maiestatea Voastră, să binevoiască a aprobă această propunere, semnând alăturatul proiect de decret. Sunt cu cel mai profund respect Live, Al Maiestății Voastre Prea plecat și prea supus servitor, Ministrul lucrărilor publice, Dr. C. Angelescu. No. 27.029. 4915, Iulie 29. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat, la departamentul lucrarilor publice sub No. 27.044, Am decretat și decretăm : Art. I. D-nii Manoilescu Mihail, Nicolau Pompiliu, Cotovu Virgiliu, Mironescu Aurel, Vasilescu Ioan, Seibulescu Alexandru și Daraban Ioan, absolvenți cu diplomă ai școalei de poduri și șosele, sunt numiți, pe ziua de 1 iunie 1915, in serviciul direcțiunii generale de poduri și șosele și totdeodată sunt admiși, pe aceeaș zi, in corpul tehnic (cadrul ordinar) cu gradul de inginer ordinar clasa III, conform art. 1 și 6 din legea de organizare a sus zisului corp. Art. ÎI. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret. Dat în București, la 31 iulie 1915, Ministrul lucrărilor publice, FERDINAND Dr. C. Angelescu, nr. 1.905. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 27.043. Am decretat și decretăm : Art. I. D. Ionescu Pompiliu, actual subșef de secție clasa V în serviciul administrațiunii căilor ferate, se numește, pe ziua de 1 Iulie stil nou 1915, în postul de inginer atașat clasa V in aceeaș administrațiune. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret. Dat în București, la 31 iulie 1915. FERDINAND I, FERDINAND Ministrul lucrărilor publice, Dr. C. Angelescu.. No. 1.904. Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 27.027, Am decretat și decretăm : Art. I. D. Dobrescu George I se reprimește In serviciul administrației căilor ferate, pe ziua de 15 Iulie stil nou 1915, in postul de mecanic conducător de locomotivă clasa III. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrarilor publice este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret. Dat în București, la 31 Iulie 1915, Ministrul lucrărilor publice, FERDINAND I, FERDINAND Dr. C. Angelescu, No. 1.906 Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : , Asupra raportului ministrului Nostru secetar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 27.489, Am decretat și decretăm : Art. I. D. Nicolae Enache dela Olt, actual impiegat clasa I in administrațiunea centrală a ministerului, retribuit cu 275 lei lunar, se înaintează, pe ziua de 1 August 1915, în postul de șef de birou clasa III, retribuit cu 300 lei lunar, platindu-i-se diferența de salariu din alocațiunea prevăzută în buget la cap. II, art. 4. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret. Dat în București, la 1 August 1915, FERDINAND Ministrul lucrărilor publice, Dr. C. Angelescu. No. 1.912. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 27.491. Am decretat și decretăm : Art. I. D. Alexandru Roșculescu, actual desenator și dt. loan Mancaș, actual picher principal in serviciul de poduri și șosele din județul Iași, sunt puși în retragere din oficiu, pe ziua de 1 Octomvrie 1915, spre a-și reguli drepturile la pensiune, ambii având împlinită etatea cerută de legea generală de pensiuni. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret.. Dat în București, la 1 August 1915, FERDINAND Ministrul lucrărilor publice, Dr. C. Angelescu. No. 1.914. DECIZIUNI MINISTERIALE Prin deciziunea d-lui ministru de interne cu No. 43.887 din 31 iulie 1915, d. M. Teodorescu se numește in postul de agent sanitar la cercul Cătină, din județul Buzău, în locul d-lui Stângă Niculae, trecut în alt post. Prin deciziunea aceluiaș d. ministru cu No. 43.889 din 31 iulie 1915, persoanele mai jos notate se numesc în următoarele posturi de agenți sanitari din județul Râmnicu-Sărat : D. Manea Teodor, absolvent al școalei de agenți sanitari, la cercul Vârteșcoiu, în locul d-lui Radu Panait, care se lasă în disponibilitate. D. Penescu Marin, la cercul Dumitrești, in locul d-lui Ionescu C. Dima, care se lasă in disponibilitate. -------------------------------------------