Monitorul Oficial, iulie 1924 (nr. 140-165)

1924-07-10 / nr. 148

10 Iulie 1 a?24 ceilalți consociați raie 70 °/0 această în proporție cu capitalul depus. Punctul 10, orice adunare este valabilă și în drept a delibera cu un număr de societari, care reprezintă 70 ° 0 din capitalul social. Punctul 11, fiecare asociat are un vot deciziv, iar Efim și Serghei Ohanovici, câte 4 voturi decizive. Punctul 16, beneficiul rămas după bilanțul periodic se va repartiza astfel : 50% se vor împărți între societari, conform punctului 7, iar 50 °0 vor rămâne în casa societarei. Grefa tribunalului Chișinău, secția în Prezentul extras se vizează de noi, pentru publicare. Grefier: [Indescifrabil]. EXTRAS de pe contractul de societate în nume colectiv intervenit în lr. Socrate Cavallioti, Anton Gavallioti și Naum Grobocapates, care are de scop cumpărarea de vinuri en gros și vânzarea lor en gros și en detail sub emblema.Stella», cu sediul în Chișinău, strada Viilor No. 776. Capitalul social este de 150.000 lei, depuși în părți egale de fiecare din asociați, beneficiile și pierderile se vor repartiza în mod egal. Durata societății este de 3 ani. Grefa tribunalului Chișinău, secția II Prezentul extras se vizează de noi, pentru publicare. Grefier, indescifrabil). EXTRAS Prin actul legalizat de notarul public Galanco din Chișinău sub No. 1490 din 4 Iulie 1923, s’a desființat societatea dintre Marcu Segali, Faibiș Abramovici, Spiridon Costăchescu, Niculai Tudorache, Victor Aizenștein, Lupa Colen zis Josub și David Gherșcovici, pentru fabrica de oglinzi din Chișinău, sub firma Zercaio», constituit prin actul transcris în registrele de ordine și transcripțiuni sub No. 37 și în registrul de societăți sub No. 14 la 18 Aprilie 1923.Urmează 7 semnături). Grefa tribunalului Chișinău, secția 11 Prezentul extras de pe actul transcris la No. 71 din 11 Iulie 1923, se vizează spre publicare în ,Monitorul Oficial». Grefier: 1. Popovici. EXTRAS Prin contractul de asociație din 25 iunie 1923 Iacov Vainștein, pe o parte Marcu Segali, Faibiș Abramovici, Nicu MONITORUL OFICIAL lui Tudorache, Spiridon Costăchescu, Victor Aizenștein și David Gherșcovici, de altă parte, toți din orașul Chișinău, s’au asociat pentru înființarea și exploatarea fabricei de oglinzi, din orașul Chișinău, str. Trobașevscaia No. 1, sub firma :lacob Vainștein A C*» și emblema Zercalo*. Semnătura socială o are asociatul lacob Vainștein. Capitalul social în sumă de 330000 lei, s’a depus astfel : lacob Vainștein 250000 lei, iar ceilalți asociați 80000 lei și anume: Segali, Abramovici, Tudorache și Aizenștein câte 5000 lei, Costachescu 10000 și Gherșcovici 50000 lei. Profitul sau perderile se împart : Vainștein 38 și 5/„°/C, Segali, Avramovici, Tudorache, Costăchescu și Aizenștein câte 10 și 5 t ° L și Gherșcovici 7 °/C . Sdelates este constituită pe termen de 5 ani de la 1 Iulie 1923. (Urmează 7 semnături). Grefa tribunalului Chișinău, secția II Prezentul extras de pe actul transcris în registrele de ordine și transcripțiuni sub No. 74 și în registrul de societăți sub No. 31 la 18 Iulie 1923, se vizează spre publicare în Monitorul Oficial». Grefier, I. Popescu. EXTRAS !) D-nii Ion Macarov, Toiva Ravinschi și Volf Litvenco, din orașul Chișinău, au contractat o asociație în nume colectiv, în scopul de a face operațiuni de : Import-Export, Expediție-Vămuiri, agentură și comision, reprezentanțe și locațiuni de filme cinematografice și informațiuni comerciale sub denumirea .Oficiul Economic al Basarabiei», cu sediul în Chișinău, strada Cetatea-Albă No. 86. 2) Capitalul social este de 30000 lei, depuși în părți egale de fiecare din asociați, iar partea fiecărui asociat în beneficiu și perdent va fi egală. 3) Conducerea asociațiunii o va avea Toiva Ravinschi și Ion Macarov. 4) Durata asociațiunii este nelimitat. Grefa tribunalului Chișinău, secția 11 Conform cu originalul și se vizează de noi, pentru publicare. Grefier,Indescifrabil). EXTRAS de pe contractul de societate în nume colectiv, intervenit între Mordco Lemberg și fii Șaia și Moisei Lemberg, toți din orașul Chișinău, pentru comerțul de fructe, băcănie și coloniale, cu sediul în Chișinău, strada Alexandru-cel- Man, ograda Armeanscaia, în localul 794 a fost «Sadovod», sub emblema «Morden Lemberg et Copii». Capitalul social este de 45000 lei depus în părți egale de fiecare din asociați, beneficiile și pierderile se vor repartiza în mod egal. Semnătura socială o are doi dintre asociați. Durata societății este nelimitată. Grefa tribunalului Chișinău, secția II Prezentul extras se vizează dasa I, pentru publicare. Grefier, (Indescifrabil). EXTRAS de pe contractul de societate în auma colectiv, intervenit între Moișe Guzman, Boruz Zalman, lhel Rahman din tir§ul Secureni, jud Hotin și Abrare Cerpze din orașul Chișinău, contract legalizat de Dotorul public M. Grosu din Ghișinău, sub No. 2504/623. 1) Scopul societății este: fabrică de obezi, obiecte de trăsuri și alte produse de lemn, sub firma socială .Lem» practicator» cu sediul provizoriu Iu 8I«șioău 2) Capitalul social este de 200.000 lei, depuși în părți egale de fiecare din asociați. 3) Durata acestei asociațiuni acta de 10 ani. Grefa tribunalului Chișinău, se«la 11 Prezentul act se vizează de »oi pentru publicare. Grefier: Gr. Nicoroiu. EXTRAS de pe contractul de societate iune«e colectiv, intervenit între Teodor Poroșa, Hinculov Petru, Hinculov Serghie, Tadimir Turjanschi, toți domiciliați în or. Chișinău, pentru comerțul produsier de agricultură, cu mașini și unelte agricole, mărfuri diverse și ateliere de reparația mașinelor. Sediul societății se află în orașul Chișinău, str. Sinadino No. 32 și firma socială va fi :Agricultorul. Capitalul social este de lei 40.000, depuși în părți egale de fiscare din asociați. Semnătura socială o va avea d-l T. Pojoga sau S. Ilincalov. Durata societății este nelimitată. Grefa tribunalului Chișinău, secția M Prezentul act se vizează de nai pentru publicare. Grefier, Gr. Nicoroiu.