Monitorul Oficial, noiembrie 1925 (nr. 241-264)

1925-11-25 / nr. 260

No. 260 Lei 300 idem, idem, privitoare pe meseriași și mori țărănești. Nu se dă curs nici unei publicațiuni decât aici e alăturatâ la o adresă pentru cele ale autorităților sau cele judecătorești și la o petiție timbrată cu 4 lei timbru fiscal și 50 bani timbru de ajutor pentru cele ale particularilor. Publicația va fi totdeauna scrisă citeț pe altă foaie de hârtie decât adresa ori petiția. Adresele și petițiile vor fi îndreptate către Directorul general al Monitorului Of iiar 5 LEI EXEMPLARUL Mercuri, 25 Noembrie, 1925 REGATUL ROMÂNIEI FORUL OFICIAL PREȚUL ABONAMENTULUI: PUBLICAȚI Pentru publicațiunile cerute să apară foarte urgente se va socoti taxa dublă, iar pentru cele urgente se va percepe taxa odată și jumătate. Cele foarte urgente vor fi publicate In primele 10 zile de la primire. Cele urgente în maximum 20 zile de la primire. Orice publicațiio judei inserat In Monitor O citație de inserat co Citațiile de hotărnicii se vor taxaănia de Monitor. Statutele oricăror fel de societăți cu 8 iei ți una de Monitor. Publicațiile relative la schimbare de nume, la libera practici a oricărei profesii,«te., lei 80 pentru fiecare inserțiune , publicațiile relative la pierderile de acte se taxează cu prețul de 40 lei până la maximum 10 linii. Lei 800 pentru publicarea jurnalelor consiliului de miniștri privitoare la acordarea avantajelor legii pentru Încurajarea industriei naționale la fabricanți și industriași. Orice abonament la particulari se plătește cu anticipație. Abonamentul la Desbaterile Parlamentare costă 80 lei lunar și ea dosebit de acela la Monitorul Oficial. Asiniamentele nu se fac decât pe baza unei adrese oficiale da la autorități, sau dois particulari pe baza unei cereri timbrată legal. Costul unui exemplar Monitorul Oficial este 5 lei. Costul unui exemplar Desbaterile Parlamentare este 2 lei. ORULUI OFICIAL ȘI IMPRIMERIILOR STATULUI AbuCURII LOR. PREȚUL și once act introdus o anexă de 8 lei linia de Monitor. SUMAR PARTE OFICIALA. — Ministerul de interne : Decret. Ministerul agriculturii și domeniilor : Decrete, Ministerul sănătății și ocrotirilor sociale: Decrete. Ministerul de finanțe : Decrte și raport. Ministerul cultelor și artelor . Decret. Ministerul justiției : Rectificare.—Jurnale ale corsilului de miniștri. Ministerul industriei și comerțului: Decret.—Jumate ale consiliului de miniștri. Ministerul de răsboi : Decrete Deciziuni ministeriale. PARTE NEOFCIALA. — Comunicări. Anunțuri ministeriale, judiciare, administrative și particulare. PARTE OFICIALA București, 24 Noemvrie MINISTERUL DE INTERNE FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului președintelui consiliului Nostru de miniștri și ministru secretar de Stat la departamentul de interne. Pe temeiul decretului Nostru ca No 2.801 din 25 iunie 1925, Am decretat și decretăm : Art. I. Se aprobă de Noi definitiv lucrările ministerului de interne relativ la administrația județeană cari re cereau întărirea regală și cărora în absența Noastră din țară s’a dat curs cu aprobarea consiliului de miniștri, sub rezerva sancțiunii Noastre ulterioare și anume : Jurnalul No. 1901 din 30 Iune, relativ la cumpărarea a două imobile proprietatea d-lui C. Constantinescu din București din partea județului Prahova. Jurnalul No. 1.909 din 3 Iulie, relativ la convocarea comisiunii interimare a județului Teleorman in sesiune extraordinară pentru ziua de 5 Iulie 1925. Jurnalul No. 1.989 din 8 Iunie, relativ la proemarea pri bună învoiala a mobilierului necesar tribunalului Teleorman și cumpărarea unui tablou în ulei pentru prefectura județului Romanați. Jurnalul No. 1.990 din 8 iulie, relativ la cumpărarea a 50 vagoane lemne de foc pentru prefectura județului Govurlui, a cantității de 510.600 kg lemne de foc pentru prefectura județului Brăila și împrejmuirea cu gard a localului judecătoriei din comuna Pitești, proprietatea județului Tutova. Jurnalul No. 2.052 din 8 iulie, relativ la procurarea materialelor telefonice necesare județelor Olt, Fârjiu și Dorohoi. Jurnalul No. 2.063 din 8 iulie, relativ la autorizarea comisiunii interimare a județului Romanați să se ocupe, în sesiunea extraordinară în care a fost convocată pentru ziua de 3 August 1925, și cu modificarea bugetului drumurilor pe exercițiul 1925. Jurnalele 2.084, 2.065, 2.066 și 2.067 din 8 Iulie, relativ la convocarea comisiunilor interimare ale județelor Olt, Botoșani, Fălticeni și Prahova în sesiune extraordinară pentru ziua de 9 respectiv 6 August 1925. Jurnalul No. 2.248 din 16 Iulie, relativ la modificarea bugetului județului Vâlcea pe exercițiul 1925. Jurnalele No. 2.329, 2.331 din 16 Iulie, No. 2 349, 2.350, 2.351 și 2.852 din 25 Iulie, relativ la convocarea comisiunilor interimare a județelor Iași, Constanța, Covurlui, Gorj, Dolj și Tulcea în sesiune extraordinară pentru ziua de 6 Septemvrie respectiv 23 August și 30 August 1925. • Jurnalul No. 2.353 din 25 Iulie, relativ la procurarea registrelor și imprimatelor necesare prefecturii județului Tulcea și autorităților dependințe, procurarea a 15—20 vagoane lemne de foc prefecturii județului Buzău și 1.000 stâlpi telefonici pentru prefectura județului Romanați. Jurnalul No 2.354 din 25 iulie, relativ la cumpărarea unui automobil pentru serviciul zootehnic al județului Neamț și procurarea a cantității de 815.000 kgemne de foc necesare prefecturii județului Botoșani. Jurnalul No. 2.855 din 25 iulie, relativ la cumpărarea a 250 tone cărbuni și 400.000 kg lemne de foc necesare palatului administrativ din Craiova, procurarea a 1.000 stâlpi telefonici pentru liniile telefonice ale județului Ialomița și procurarea registrelor și imprimatelor necesare prefecturii județului Tutova. Jurnalul No. 2.375 din 25 iulie, relativ la numirea d-lui Serghei Trofim), ca vicepreședinte al comisiei interimare a zemstvei județului Orhei și a d-lui Vasile Fondor ca membru în acea comisiune interimară. Jurnalul No. 2.436 din 29 iulie, relativ la autorizarea comisunii interimare a județului Fălticeni, care se găsea convocată în sesiune extraordinară pentru ziua de 9 August 1925, să se ocupe în acea sesiune și cu chestiunea vânzării unui teren al județului și numirea d-lui M. Ploștinaru ca membru în comisiunea interimară a județului Mehedinți. Jurnalul No. 2.477 din 29 Iulie, relativ la cumpărarea unui schimbător telefonic pentru centrala telefonică la plasa Ianca, județul Brăila, închirierea din partea județului Teleorman a unor case din Alexandria pentru instalarea judecătoriei ocolului rural Alexandria și aprobarea convenției încheiată de prefectura județului Dâmbovița cu d. Arhitect N. C. Maiescu pentru alcătuirea proiectelor de restaurarea și mărirea localului tri- 1