Monitorul Oficial, ianuarie 1926 (nr. 1-26)

1926-01-14 / nr. 10

m MONITORUL OFICIAL 14 ianuarie 1928 MINISTERUL AFACERILOR STRĂINE FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de f arăți viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostre secretar de Stat la departamentul Afacerilor străine sub No. 1.273. Am decretat și decretăm : Art. I. D. Anton Bibescu, ministru plenipotențiar clasa II, actual trimis extraordinar și ministru plenipotențiar Al Nostru la Washington, este rechemat de la postul său în administrația centrală a ministerului afacerilor străine pe ziua de 1 Ianuarie 1926. Art. 11. Ministrul Nostru secretar de stat la departamentul afacerilor străine este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat in București, la 9 Ianuarie 1928, FERDINAND Ministrul afacerilor străine, 1. O. Duca — ------------------------------- MINISTERUL JUSTIȚIEI FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față ți viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat ad-interim la departamnentul justiției sub No. 1.280/926, Pe temeiul dispozițiunilor art. 29 din legea pentru organizarea judecătorească. Am decretat și decretăm: Art I. D. Dimitrie Luca, consilier la Curtea de apel din Târgu-Mureș, se deleagă să Îndeplinească funcțiunea de preror general pe lângă aceeaș Curte de ml dvii Alexandru Macarovici, înaintat Art II. Ministrul Nostru secretar de Stat ad-interim la departamentul justiției este Însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 12 ianuarie 1990. FERDINAND inistrnl justiției ad-interim, N. D. Chirculescu. FERDINAND I, Ko. 150, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față ți viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat ad-interim la departamentul justiției sub No. 1.281/926, Am decretat și decretăm: Art I. D. Constantin V. Moței, judecător de ședință la tribunalul Făgăraș. Se numește judecător de instrucție la aceaș tribunal în locul vacant. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat ad-interim la departamentul justiției este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 12 Ianuarie 1926, FERDINAND Miniștrii justiției ad-interim, N. D. Chiraiescu. FERDINAND I, FERDINAND I, i Ko. 459. Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față ți vitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat ad-interim la departamentul justiției sub No. 1.282/926, Am decretat și decretăm : Art. I. D. loan D. Groceanu, judecător inamovibil la judecătoria Cudalbi din județul Covurlui, se numește judecător de instrucție inamovibil la tribunalul Botin, pe zică de 1 Ianuarie 1926, în locul vacant. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat ad Interim la departamentul justiției este însărcinat cu executarea acestui decret Dat în București, la 12 ianuarie 1926. FERDINAND Ministrul justiției ad-interim, N. D. Chirculescu, Ro. 100. Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față ți viitori, sănătate . Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat ad-interim la departamentul justiției sub No. 1.283/926. Văzând și avizat dat de consiliul superior al magistraturii în ședința dela 21 Decemvrie 1925, Pe temeiul art. 817 din legea organizării judecătorești, Am decretat și decretăm : Art I. D. Benedict Roșca, judecător inamovibil la judecătoria Cineșeuți din județul Orhei, se transferă în aceeaș calitate, pe ziua de 1 Ianuarie 1926, la judecătoria Bravicea din acelaș județ pe locul nou Înființat. Art I. Ministru! Nostru secretar de stat ad-interim la departamentul justiției este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 12 ianuarie 1926. FERDINAND Ministrul justiției ad-interim, N. D. Chirculescu. FERDINAND I, FERDINAND I, No. 161. Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față ți viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat ad-interim la departamentul justiției sub No. 1.284/926. Am decretat și decretăm : Art I.D. Nicolae M. Barbat, ajutor de judecător la judecătoria mixtă Brașov, se numește supleant la tribunalul Brașov în locul vacant. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat ad-interim la departamentul justiției este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 12 Ianuarie 1928. FERDINAND Ministru justiției ad-interim, N. *D. Chirculescu, Ro. 162, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față ți viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Statul-intervi la departamentul justiției sub No. 1.285/926, Am decretat și decrăm: Art I. Se numesc și se Înaintează, pe ziua de 1 Ianuarie 1926, portărel-șefi și portărel la tribunalele arătate în dreptul fiecăruia, următoarele persoane: D. Victor Wolf, asesor la sedria orfgnală a județului Făgaraș, se numește portărel-șef la tribunalul Făgăraș, în locul d-lui Anton Mihalache trecut în alt post. D. Emil Bugner, președinte la sedria orfanonală a județului Făgăraș, se numește portărel-șef la tribunalul Hunedoara in locul d-lui Ioan Diniș trecut In alt post D. Iosif Szabo, asesor la sedria orișpinală a județului Odorhei, se numești portărel-șef la tribunal Odorhei. D. loan Sham, președinte la sedria or- fanală a județului Solnoc-Dobâca, se numește portărel-șef la tribunalul Someș In locul d-lui Alexandra Coroiu trecut pe alt post. f). Arpad Farkaș, președinte la sedria orfanală a județului Turda, se numește portărel-șef la tribunalul Turda. D. Constantin S. Marinescu, fost portăr Fo. 07. Å