Monitorul Oficial, Partea 2, iulie 1928 (nr. 142-167)

1928-07-22 / nr. 160

9686 MONITORUL OFICIAL No. 160 ■ 3. Impozitul va fi cel ce rezultă din legile actualmente în vigoare, și cele ce vor mai interveni pe viitor. 4. Și celelalte foloase ce rezultă din lege. Foloasele specificate la punctele 1, 2 și 4 se acordă cu începere de la data jurnalului consiliului de miniștri și până la promulgarea legii de unificare a regimului industrial în întreaga Românie Mare, Statul nerecunoscând nici o obligație decurgând din această limitare de termene. Toate foloasele enumărate mai sus se acordă cu condițiunea ca zisa fabrică să îndeplinească prevederile art. 21 și 31 și a celorlalte condițiuni cerute de lege. Pentru fabrica prevăzută în acest jurnal se va ține contabilitate separată, încheindu-se deasemeni și bilanțul tot în mod separat. Art. II. Aceste avantaje se acordă sub rezerva modificării ulterioare a legii pentru încurajarea industriei naționale și a legilor vamale. Art. III. Avantajele acordate prin prezentul jurnal pot fi revocate în total sau în parte în cazul când : a) întreprinderea prin felul funcționării sale nu mai corespunde interesului general economic al țării ; b) Când proprietarul va fi condamnat printr’o sentință defintivă pentru speculă ; c) Când proprietarul va fi condamnat pentru atitudinea sa față de Statul român printr’o sentință judecătorească defintivă. Pentru primul caz Ministerul de Industrie și Comerț va da deciziunea în urma unui aviz al comisiunii industriale, iar pentru cele dela punctele b și c pe baza sentințelor judecătorești. Art. IV. C. ministru al industriei și comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor din prezentul jurnal: Vintilă I. Brătianu, C. Argetoianu I. Inculeț, C. D Dimitriu, Dr. N. Lupu, Stelian Popescu. General de divizie adjutant Paul Angelescu, Al Lapedatu, L. Mrazec. No. 1.493. Consiliul de miniștri în ședința sa dela 27 iunie 1928. Luând în deliberare referatul d-lui ministru al industriei și comerțului înregistrat sub No. 54585 din 1928, prin care propune a se acorda înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industriei naționale morți mai jos notată. Având în vedere avizul comisiunii industriale cum și diispozițiunile legii pentru încurajarea industriei naționale, promulgată prin înaltul decret regal Ho. 711 din 13 Fevruarie 1912 și publicat în Monitorul Oficial No. 249 din 14 Fevruarie 1912. Având în vedere jurnalul consiliului de miniștri No. 3321 din 12 Noembrie 1920, publicat în Monitorul Oficial No. 202 din 14 Decemvrie 1920, pentru extinderea sus numitei legi pentru teritoriile alipite: Ardeal, Banat, Basarabia și Bucovina. Decide: Art. I. Se acordă morii ce d. Gaal Odon voește a înființa în comuna Silvaș, județul Cluj, înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industriei naționale specificate mai jos: 1. Scutire de vamă pentru mașini, părți de mașini și accesoriile lor necesare atât în cumul funcționării precum și în cazuri de schimbare, completare sau adăugire a morii, în conformitate cu prevederile art. 3, alin. c din lege 2. Reducere de transport pe C. F. R., conform dispozițiunilor referitoare din lege la art. 3, punctul 1. 3. Impozitul va fi cel ce rezultă din legile actualmente în vigoare și cele ce vor mai interveni pe viitor. 4. Și de celelalte foloase ce rezultă din lege. Foloasele specificate la punctele 1, 2 și 4 se acordă cu începere de la data acestui jurnal și până la promulgarea legii de unificare a regimului industrial în întreaga Românie Mare, Statul nerecunoscând nici o obligație decurgând din această limitare de termene. Toate foloasele enumărate mai sus se acordă cu condițiunea ca zisa moară să îndeplinească prevederile art. 21 și 31 și a celorlalte condițiuni cerute de lege. Ele se vor acorda în mod definitiv după completa instalare a morii și de la data constatării făcută de delegatul Ministerului de Industrie că se găsește în stare de funcționare, îndeplinind condițiunile legii industriale prevăzute la art. 2. Pentru moara prevăzută în acest jurnal se va ține contabilitate separată, încheindu-se deasemeni și bilanțul tot în mod separat. Art. II. Aceste avantaje se acordă sub rezerva modificării ulterioare a legii pentru încurajarea industriei naționale și a legilor vamale. Art. IVI. Avantajele acordate prin prezentul jurnal pot fi revocate în total sau în parte în cazul când: a) întreprinderea ,prin felul funcționării sale nu mai corespunde interesului general economic al țării; b) Când proprietarul va fi condamnat printr’o sentință definitivă pentru speculă; c) Când proprietarul va fi condamnat pentru atitudinea sa față de Statul rat 2 22 iulie 1928 mân, printr’o sentință judecătorească definitivă. Pentru primul caz Ministerul de Industrie și Comerț va da deciziunea în urma unui aviz al comisiunii industriale, iar pentru cele dela punctele b și c pe baza sentințelor judecătorești. Art. IV. C. ministru al industriei și comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor din prezentul jurnal: Vintilă I. Brătianu, C. Argetoianu, I. Inculeț, Dr. N. Lupu, Stelian Popescu, C. D. Dimitriu, Al. Lapedatu, General de divizie adjutant Paiul Anaclescu, L. Mrazec. No. 1.493-Consiliul de miniștri, in ședința sa dela 5 Iulie 1928, Luând în deliberare referatul d-lui ministru al industriei și comerțului. Înregistrat sub No. 59.520 di 1928, prin care propune a se acorda înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industriei naționale morți mai jos notată . Având în vedere avizul comisiuni industriale, cum și dispozițiunile legii pentru încurajarea industriei naționale promulgată din înaltul decret regal No.bil din 13 Fevruarie 1912 și publicat în Monitorul Oficial No. 249 din 14 Fevruarie 1912. Având în vedere jurnalul consiliului de miniștri No. 3.321 din 12 Noemvrie 1920, publicat în Monitorul Oficial No. 202 din 14 Decemvrie 1920 pentru extinderea sus numitei legi pentru teritoriile alipite : Ardeal, Banat, Basarabia și Bucovina. Decide : Art. I. Se acordă morii ce d. Gh. Banfi vvește a înființa în comuna Bonțidi, județul Cluj, înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industriei naționale specificate mai jos : 1. Scutire de vamă pentru mașini, părți de mașini și accesoriile lor necesare atât în cursul funcționării precum și în cazuri de schimbare, completare sau adăugire a morii, în conformitate cu prevederile art 3, alin. c din lege. 2. Reducere de transport pe C. F. R. conform dispozițiunilor referitoare din lege la art. 3, punctul d. 3. Impozitul va fi cel ce rezultă din legile actualmente în vigoare și cele ce vor mai interveni pe viitor. 4. Și de celelalte foloase ce rezultă din lege. Foloasele specificate la punctele 1, 2 și 4 se acordă cu începere de la datai acestui jurnal și până la promulgarea legii de unificare a regimului industrial în întreaga Românie Mare, Statul nerecunoscând nici o obligație decurgând din această limitare de termene. Toate foloasele enumărate mai bușind acordă cu condițiunea ca zisa moară