Monitorul Oficial, Partea 2-a, martie 1930 (nr. 49-73)

1930-03-27 / nr. 70

4189 MONITORUL OFICIAL Nr. 70 27 Martie 1930 PECIZIUNI Tribunalul Ilfov, secția II comercială Sentința comercială Nr. 355 Președinția d-lii Aurel Boboc, judecător de ședință, Prezinte d. Al. Minculescu, jude-instructor la cabinetul IV instrucție. La apelul nominal făcut s’a prezentat în instanță reclamantul Moise S. Nisfiiii, prin procurator de advocat Alexandru Velescu, lipsind pârîții: Ion Drăgan și Ionel Diaconescu, personal, și în calitate de componenți ai societății în nume colectiv Ion Drăgan și Ionel Diaconescu, procedura fiind îndeplinită. Procuratorul reclamantei susține că pârîții datorează reclamantului suma de 61.669 lei pentru mărfurile ce le-a furnizat, după cum se constată din extrasul de cont încheiat la 22 Octomvrie 1927, aflat în copie la dosar și pe baza acestui extras de cont și a neprezentării pârîților citați la interogator pentru astăzi, ceru admiterea acțiunei cu procente și cheltueli de judecată. Tribunalul. Asupra acțiunei comerciale de față. Având în vedere că acțiunea de față are de obiect de a se obliga pârîții Ion Drăgan și Ionel Diaconescu, personal, precum și în calitate de componenți ai societății în nume colectiv Ion Drăgan și Ionel Diaconescu din comuna Malul-cu-Flori, jud. Muscel, a plăti reclamantului Moise S. Nissim din București, strada Gabroveni Nr. 47, suma de 61.669 lei, cu procente și cheltueli de judecată, sumă ce-i datorează pentru mărfuri ce le-a furnizat; Având în vedere că reclamantul își întemeiază acțiunaea, pe baza unui rextras de cont și pe baza reprezentării pârîților la interogatoriu; Având în vedere că din extrasul de cont prezentat de reclamant, în copie la dosar, se dovedește că reclamantul a furnizat pârîților mărfuri în luna Martie 1927, în valoare totală de 61.227 lei, debitând pe pârîți cu acesta plus ambalajul debitat cu încă 280 lei, iar la 14 Octomvrie 1927 a debitat în contul pârîților suma de 162 lei spese de protest la trată 110/X/536, deci la 22 Octomvrie 1927 pârîții au avut la reclamant un sold debitor de 61.669 lei, sumă pretinsă prin acțiune. Având în vedere că pârîții deși citați în regulă pentru astăzi, procedura fiind îndeplinită, totuși nu se prezintă în instanță spre a se apăra de pretențiunile reclamantului, iar la dosar nu au depus nici o întâmpinare în urma invitațiilor ce li s’au făcut. Că astfel fiind, acțiunea de față se găsește fondată și urmează a fi admisă, ca atare, cu cheltueli de judecată, pe cari tribunalul, apreciind, le fixează la suma de 1.000 lei. Văzând și dispozițiunile art. 370 și urm. din codul comercial. Pentru aceste motive, în numele legii, hotărăște : Admite acțiunea intentată prin petițiunea înregistrată a Nr. 31.934 din 1927, de către Moise S. Nissim din București, strada Gabroveni Nr. 47 și obligă pe pârîții Ion Drăgan, fost cu domiciliul în comuna Malu-cu-Flori, județul Muscel, în prezent cu domiciliul necunoscut și Ionel Diaconescu din comuna Malu-cu-Flori, județul Muscel, personal și în calitate de componenți ai societății în nume colectiv „Ion Drăgan și Ionel Diaconescu“ din Malu-cu-Flori, județul Muscel, ca în mod solidar să plătească reclamantului suma de 61.669 lei, datoarii în baza unui extras de cont, cu procente legale, dela data intentării acțiunei, 28 Octomvrie 1927 și până la achitare, plus 1.000 lei cheltueli de judecată. Cu apel. Dată și citită în ședință publică, la 31 Ianuarie 1929. A. Boboc, Al. Minculescu. Grefier, V. G. Olani. Grefa tribunalului Ilfov, secția II comercială Prezenta copie fiind conformă cu originalul aflat în dosarul cu Nr. 5.476 din 1927, al acestei secțiuni, se legalizează de nod. (Urmează semnătura grefierului). Nr. 1.915. 1929, Decemvrie 24. Dosarul Nr. 5.476 din 1927. Portăreii tribunalului Ilfov, secția 11 comercială Copie de pe sentința cu Nr. 353 din 1929, se comunică d-lui Ion Drăgan, personal ca component al societății în nume colectiv I. Drăgan , I. Diaconescu, fost cu ultimul domiciliul în comuna Malu-cu-Flori, județul Muscel, azi necunoscut. (Urmează semnătura portărelului). Tribunalul Cetatea-Albă, secția I EXTRAS din registrul persoanelor juridice. Nr. de ordine 8. Titlul sau denumirea persoanei juridice: Biblioteca Populară din comuna Șaba-Târg, județul Cetatea-Albă. Obiectul și scopul. A da locuitorilor Comunei Șaba-Târg și celor limitrofe, dreptul de a se folosi, citind cărți, jurnale, gazete, etc., în limba Statului, limba rusă și alte limbi minoritare, locuite în acea comună. Sediul și sucursale: comuna Șaba- Târg, județul Cetatea-Albă. Data constituirii: 1929, Martie 4. Actul pe temeiul căruia s’a obținut personalitatea juridică: sentința civilă cu Nr. 291 din 19 Septemvrie 1929 a tribunalului Cetatea-Albă, secția I. Numele, profesiunea, naționalitatea persoanelor domiciliul ce compun organele de direcție Alexandru Feinberg, și administrație: Serghei Rusacenco, Alexandru Crivonosu, Ana Iganinov, Ilie Gavriliuc, toți din comuna Șaba-Târg, de naționalitate română. Grefa tribunalului Се [UNK]са-Albă, secția I Prezentul extras este conform cu registrul persoanelor juridice și se legalizează de noi pentru a fi pubicat în Monitorul Oficial. (Urmează semnătura grefierului). Tribunalul Timiș-Torontal, secția I EXTRAS pentru asociațiunile recunoscute persoane juridice. Nr. de ordine 210. Asociația Tinerimei Română Catolice Germană din Timișoara. Scopul asociațiunii este numai răspândirea culturei prin lectură, cântare, etc. Timișoara, 1929, Mai 4. Sentința cu Nr. 4.145 din 1929 a tribunalului Timiș-Torontal, secția I. Conducător, dr. Francisc Schmitz, advocat, președinte activ Iosif Franck; vice-președinte Fritz Albrich; secretar I Mihai Stocker, II Ștefan Fassel; cassier Emil Jevitzky, directorul corului Ioan Wendel, conducător sportiv Norberth Albrich; comitetul de supraveghere: Andrei Wilwerth, Petru Marx, Franeieec Lux, Andrei Seiter, Joasif Kremmer, Ștefan Gorresz, Rudolf Hollinger și Ioan Burgh, toți de naționalitate germană, cu domiciliul în Timișoara. Timișoara, 19 Fevruarie 1930. (Urmează semnătura grefierului). EXTRACTE DE DECIZIUNI Tribunalul Ilfov, secția II civile- Tribunalul, corecțională prin sentința penală cu Nr. 3.964, hotărăște: Condamnă pe inculpatul Petcov P. Ion, soldat, cu domiciliul necunoscut, la 500 lei amendă, pe baza art. 23 din legea poliției C. F. R. Cu opoziție și apel. Dată și citită în ședință publică la 12 Decemvrie 1929,. 29