Monitorul Oficial, Partea 1, septembrie 1930 (nr. 195-219)

1930-09-15 / nr. 206

MONITORUL OFICIAL Nr. 200 15 Septemvrie 1936 7702 DECRETE REGALE MINISTERUL MUNCII, SĂNĂTĂȚII ȘI OCROTIRILOR SOCIALE CAROL al II-lea, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față ți viitori, sănătate, Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat ad-interim la Departamentul Muncii, Sănătății și Ocrotirilor Sociale cu Nr. 48.371 din 22 August 1930. Am decretat și decretăm: Art. 1. Se fac următoarele numiri de membri în comisiunile medico-legale de pe lângă serviciile ministeriale locale din București, Cluj și Iași, în conformitate cu art. 50, par. II din legea sanitară și de ocrotire și anume: La București , D. prof. dr. Minovici Mina, profesor de medicină legală. D. prof. dr. Bacaloghi C., profesor de anatomie patologică, și D. prof. dr. Obregia Alexandru, profesor de psihiatrie. La Cluj D. prof. dr. Minovici Nicolae, profesor de medicină legală. D. prof. dr. Vasiliu Titu, profesor de anatomie patologică. D. prof. dr. Urechia, profesor de psihiatrie. La Iași D. prof. dr. Bogdan Gh., profesor de medicină legală. D. prof. dr. Gălășescu Petre, profesor de anatomie patologică. D. prof. dr. Parhon Const., profesor de psihiatrie. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat ad-interim la Departamentul Muncii, Sănătății și Ocrotirilor dale este însărcinat cu aducerea Sala îndeplinire a dispozițiunilor prezentului decret. Dat în Sinaia, la 9 Septemvrie 1930. CAROL Ministrul unincii, sănătății și ocrotirilor sociale ad-interim, Pantelimon Halippa. Nr. 3.199 —-------------o-.-siH v'd» I ■>-*---------------- MINISTERUL ARMATEI CAROL al II-!ea, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și inimă, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la Departamentul Armatei cu Nr. 47.209 din 9 Septemvr o 1930, Am decretat și decretăm: Art. I. Farmacistul-sublocotenent Sallay Ludovic dela spitalul militar al corpu ui VI armată, care a fost eliminat din institutul sanitar militar pentru îndărătnicie la studii, obținând licența în farmace, se reintegrează pe ziua de 1 Aprilie 1930. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la Departamentul Armatei este însărcinat cu executarea decretului de față. Dat în Sinaia, la 9 Septemvrie 1930. CAROL Ministrul armatei, General de divizie adjutant H. Ccndeescu. CAROL al II-ica, Nr. 3.205. Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la Departamentul Armatei cu Nr. 47.210 din 9 Septemvr o 1930, Având în vedere art. 20, alin. 2 din legea sanitară, promulgată prin înaltul decret cu Nr. 1.779 din 1924, precum și an. 52 și 53 din regulamentul institutului sanitar militar, Am decretat și decretăm: Art. I. Farmacistul-sublocotenent Sallay Ludovic de la spitalul militar al corpului VI armată, obținând licența în farmacie, se înalță la gradul de farmacist-locotenent, pe ziua de 1 Octomvrie 1930, cu vechimea de,la 1 Aprilie 1930, repartizându-se cu serviciul la spitalul militar Craiova. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la Departamentul Armatei este însărcinat cu executarea decretului de față. Dat în Sinaia, la 9 Septemvrie 1930. CAROL Ministrul armatei, General de divizie adjutant N. Condeescu. Nr. 3.203. CAROL al II-lea, Prin grația lui Dumnezeu și voință națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la Departamentul Armatei cu Nr. 47.211 din 9 Septemvrie 1930, Am decretat și decretăm: Art. I. Următorii ofițeri superiori și inferiori se numesc atașați militari și ajutori de atașați militari, pe ziua de T Octomvrie 1930, după cum se arată în dreptul fiecăruia: Căpitan comandor Niculescu Gheorghe, atașat naval de la Londra, ca atașat militar pe lângă legațiunea regală română la Londra. Locot.-colonel Naista Andrei din M. St. Major, ca atașat militar ,pe lângă legațiunea regală română la Praga, acreditat și la Viena. Locotenent-colonel Pălăngeanu Nicolae, comandantul batalionului 2 vânători munte, ca atașat militar pe lângă legațiunea regală română la Budapesta. Maiorul Brătescu Constantin din M. St. Major, ca atașat militar pe lângă legațiunea regală română la Berlin, acreditat și la Haga. Maiorul Popescu D. Ioan dela comandamentul diviziei 21, ca atașat militar pe lângă legațiunea regală română la Angora, acreditat și la Atena. Căpitanul Mihăilescu Mihail dela inspectoratul general al infanteriei, ca ajutor de atașat militar pe lângă legațiunea regală română la Londra. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la Departamentul Armatei este însărcinat cu executarea decretului de față. Dat în Sinaia, la 9 Septemvrie 1930. CAROL al II-lea, CAROL Ministrul armatei, General de divizie adjutant N. Condeescu. Nr. 3.207. Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la Departamentul Armatei cu Nr. 47.212 din 9 Septemvrie, 1930. Având în vedere art. 23 din legea poziției ofițerilor, Am decretat și decretăm: Art. I. Sublocotenentul în rezervă Wagner Heinrich din regimentul Petru Rareș Nr. 39, se trece în poziție de retragere pentru infirmități, pe ziua de 31 Iulie, 1930. 2