Monitorul Oficial, Partea 1, septembrie 1930 (nr. 195-219)

1930-09-01 / nr. 195

1 Septemvrie 1930 MONITORUL OFICIAL Nr. 19S 7317 jocul de fete din T.Măgurele. 90. Cardaș Valentina la catedra de matematici naturale dela gimnaziul de băieți din Galați. 91. Codim des Perierres Maria la Catedra de matematică-fizico-chimicei naturale dela școala de menaj din Oltenița. 92. Ionescu S. Maria la catedra Nr.4 de matematică-fizico-naturale, de la gimnaziul de fete din Călărași. 93. Antonescu C. Virginia, la catedra Nr. 10 de fizico-chimico-matematică de la liceul de fete din Bazargic. 94. Pop Georgeta, la catedra Nr. 10 de fizico -chimico-matmatici de la liceul ee fete din Silistra. 95. Lupescu Ecaterina la catedrar. 3 de matematici, de la școala profesională de fete din Câmpina, cu completare. 96. Mustață Mătăsaru Elena la catedra Nr. 4 de matematică-fizico-chimice, de la gimnaziul de băieți din Turtucaia. 97. Cristea Steliana la catedra Nr. 3 de științe chimice-matematici de la școala de menaj din Pătârlagele. 98. Stănescu Eliza la catedra de desen și caligrafie, de la școala profesională de fete din Buzău. 99. Frunză Elena la catedra de desen și caligrafie, de la liceul de fete din T.Măgurele. 100. Almason Elisabeta la catedra Nr. 4 de desemn și caligrafie de la școala profesională de fete din Brăila. 101. Nițescu Veslovschi Vera la catedra de desemn și caligrafie de la școala comercială elementară de fete din Focșani, cu completare la școala profesională. 101 bis. Boraneiu-Lucescu Maria la catedra Nr. 1 de limba română-latină,de la gimnaziul mixt din Cernavodă. 102. Popescu-Marinescu Smaranda, la catedra Nr. 4 de fizică naturale dela gimnaziul mixt din Cernavodă, cu completare, geografia, de la școala de meserii. Directoratul II Ministerul Cernăuți , Băieți 102 bis. Ionescu Gavril la catedra Nr. 1 de limba română, de la școala elementară comercială, de băieți din Suceava. 103. Benea Lazăr, la catedra de limba latină, de la seminarul din Dorohoi. 104 Șerbu Cezar, la catedra de istorie, de la seminarul din Dorohoi.105. Gurău Ilie, la catedra Nr. 7 de istorie, de la liceul de băieți din Fălticeni. 106. Gârbu Laur la catedra Nr. 7 de istorie, de la liceul de băieți din Pomârla. 107. Hitzig Iosef la catedra Nr. 12, de matematici, de la liceul de băieți din Câmpulung, Bucovina. 108 Jolonehovsehi Petre la catedra Nr. 13 de matematici, de la liceul de băieți din Câmpulung, Bucovina. 109. Cărăușu Mihai la catedra Nr. 10 de fizico-chimice, de la liceul de băieți din Fălticeni. 110. Toniței Gabriel la catedra de științe agricole, de la școala normală de băieți din Cernăuți. 111. Lesuiuc Simion la catedra de științe agricole, de la școala normală de băieți din Șendriceni. 112. Tarnavschi Constantin la catedra Nr. 24 de caligrafie, și desemn, de la liceul de băieți „Aron Pumnul“, din Cernăuți. 113. Hrușca Leo la catedra Nr. 13 de desemn și caligrafie, de la liceul german de Stat Nr. 2 din Cernăuți Pot. 114. Cantemir Silvia la catedra Nr. 3 de română-latină, de la liceul de fete din Suceava. 115. Dadla Virginia la catedra Nr. 3 de limba română-filosofie, de la liceul de fete din Rădăuți. 116. Manolescu Florica la catedra Nr. 1 de limba română, de la școala profesională de fete din Suceava. 117. Erik Adela la catedra Nr. 6 de limba germană de la liceul de fete din Dorohoi, cu completare româna la școala de meserii băieți. 118. Balmuș Irina la catedra Nr. 2, de limba franceză, cu completare româna de la gimnaziul de băieți din Vijnița. 119. Coculescu Ana la catedra nr. 8 de geografie-drept de la liceul de fete din Rădăuți. 120. Mano și Alexandra la catedra de limba română de la școala comercială elementară din Dorohoi. 121. Marinn Marta la catedra. Nr. 12 de matematici de la liceul de fete Nr. 2 din Cernăuți. 122. Antonescu Odette Teodoreanu, la catedra Nr. 10 de fizico-chimice-matematici de la liceul de fete din Rădăuți. 123. Scutelnicu Olga la catedra Nr. 3 de matematici de la școala profesională de fete din Suceava. 124. Weiselberg Rebeca Sava la catedra de matematici de la școala profesională de fete din Rădăuți. Directoratul III Chișinău Băieți 125. Cârțu Gheorghe la catedra de limba română de la școala normală de băieți din Bălți. 126. Lisatiuc Elinor la catedra Nr. 2 de limba română-filosofie de la liceul de băieți „Alecu Russo“, din Chișinău. 127. Ursulescu Nicolae la Nr. 3 de română-filosofie de la catedra liceul de băieți ,,Mihail Eminescu“, din Chișinău. 128. Ștefan Gheorghe la catedra de limba latină, de la seminarul din Edineți. 129. Pavel Marcel la catedra de limba germană, de la seminarul din Chișinău. 130. Rebiuc Corneliu la catedra Nr. 6 de limba germană, de la liceul de băieți, din Cetatea-Albă, cu completare istorie, la școala de meserii. 131. Stănescu Nedelcu Gheorghe la gimnaziul de băieți Nr. 3 evreesc, din Chișinău, la catedra Nr. 1 de limba română-latină. 132. Burdun Gheorghe la catedra de padagogie, de la școala normală de băieți, din Bălți. 133. Eustratiev Mihail, la catedra Nr. 11 de științe naturale, de la liceul de băieți din Cetatea-Albă. 134. Molotcov Alexandru la catedra Nr. 2 de aritmetică, de la școala comercială elementară Bălți, cu completare la școala de meserii. 135. Procopie Porfirie la catedra Nr. 10 de fizico-chimice de la liceul de băieți din Soroca. 136. Ghitmann Rivin la catedra Nr. M de fizico-chimice de la liceul de băieți din Bălți. 137. Chiriță Ioan la catedra de științe agricole de la școala normală de băieți din Chișinău. 138. Rosnac Teodor la catedra de științe agricole, de la școala normală de băieți din Soroca. 139. Melniciuc Teodor la catedra de științe agricole de la școala normală băieți din Bălți 140. Silai Mihail la vițe agricole de la școala catedra de știnormală de băieți din Cetatea Albă. 141. Ivanov Nicolae la catedra de muzică vocală de la seminarul din îsmail. Fete 142. Dimitriev Elena, la catedra Nr. 1 de limba română de la școala elementară de comerț de băieți din Bălți. 143. Roșca Maria la catedra Nr. 3, de limba română-filosofie de la liceul de fete din Ismail. 144. Tăutu Alice la catedra de limba franceză, de la școala profesională de fete din Bălți, cu completare limba română. 145. Niciporova Ecaterina la catedra Nr. 7 de limba franceză de la liceul de fete din Soroca. 146. Tabacu Elena la catedra Nr. 5, de limba franceză de la liceul de fete din Hotin. 147. Cârlan Olimpia la catedra de limba franceză de la școala profesională