Monitorul Oficial, Partea 1, martie 1940 (Anul 108, nr. 51-77)

1940-03-21 / nr. 69

2 MONITORUL OfICIAL Nr. 6921 Martie 1940 1294 DECRETE REGALE minsteriife EDUCAȚIUNII NAȚIONALE Prin decretul regal Nr. 941 din 15 Martie 1940, d-l Constantin Rarineescu, profesor la Facultatea de Drept din București, este numit pe ziua de 15 Martie 1940, pe termen de trei ani, ca membru în Consiliul permanent al Ministerului Educațiunii Naționale, în locul d-lui, profesor universitar Anibal Teodorescu demisionat. Idem Nr. 806 din 8 Martie 1940, se numesc cu titlul definitiv în îvățământul secundar și secundar-industrial al fetelor, următoarele profesoare: profesoare-maestre și maestre, care în prezent funcționează cu titlul provizoriu, pentru specialitățile și în orașele arătate în dreptul fiecăreia . D-na Elena Tăcusiga, „desen-cal- grafie“, în învățământul secundar și secundar-industrial al fetelor din orașul Suceava. D-na Ana Gh. Barozzi, „muzică“ în învățământul secundar și secundar-industrial al fetelor din orașul Cernăuți. D-na Sabăreanu Georgeta, „muzică“, în învățământul secundar și secundarindustrial al fetelor din orașul Brașov. D-na Maria Constantinescu, „educațiefizică“, în învățământul secundar și secundar-industrial al fetelor din orașul Buzău. D-na Sofia Ciudin, „croitorie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Brăila. D-na Petra Popa, „croitorie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Cahul. D-na Eugenia M. Teodoriu, „croitorie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Fălticeni. D-na Atena Racoveanu, „croitorie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Hotin. D-na Vasilica Ionescu, „rufărie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Satu-Mare. D-na Maria Vilan Vlad, „rufărie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Tg.Jiu. D-na Vasilichia Bumbulici, „broderieartistică“, în învățământul secundarindustrial al fetelor din orașul Pitești. D-na Elvira Ionescu Sotiriu, „modeftori“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Oradea. Idem Nr. 809 din 8 Martie 1940, se numesc cu titlul definitiv, în învățământul secundar și secundar-industrial al fetelor, următoarele profesoare-maestre și maestre, care în prezent funcționează cu titlul provizoriu, pentru specialitățile și în orașele arătate în dreptul fiecăreia: D-na Lucreția Simionescu Repanovici, „muzică“, în învățământul secundar și secundar-industrial al fetelor din comuna Breaza, juc. Prahova. D-na Viorica Hergot, „rufărie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Constanța. D-na Zoe Dobrea, „rufărie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Cahul. D-na Ana Niculescu, „rufărie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Bazargic. D-na Eliza Mitrache, „rusaiole“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Câmpina. D-na Elisabeta Floreseu, „croitorie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor d din orașul Târgoviște. D-na Ecaterina Oancea, „haine copii“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din București. D-na Mimia Ionescu, „croitorie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Ismail.. D-na Eufrosina Petrescu, „mode“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Galați. D-na Zoe Morțum, „gospodărie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din orașul Târgoviște. D-na Elena Sofran, „gospodărie“, în învățământul secundar-industrial al fetelor din București. Idem Nr. 827 din 8 Martie 1940, se numesc cu titlul definitiv pe ziua de 1 Martie 1940, următorii profesori și profesoare, care funcționează în prezent cu titlul provizoriu în învățământul secundar: Inspectoratul școlar al ținutului Olt Dumitrescu Haralambie, profesor în învățământul seminarial din orașul R.Vâlcea, pentru specialitatea geografie principal și istorie secundară. Predescu Nicolae, profesor în învățământul secundar al băieților din orașul Caracal, pentru specialitatea fizico-chimice principală și matematici secundară. Popescu Florica, profesoară în învățământul secundar al fetelor din orașul Tg.Jiu, pentru specialitatea limba latină principală și limba elină secundară. Inspectoratul școlar al Ținutului bucegi Ionescu Petre, profesor în învățământul secundar al băieților, din orașul Buzău, pentru specialitatea limba franceză principală. Stadnicov Lozont, profesor în învățământul secundar al băieților din orașul Buzău, pentru specialitatea fizico-chimică principală și matematici secundară. Niculescu Dinu, profesor în învățământul secundar al băieților din orașul Brașov, pentru specialitatea, muzică. Mihăileanu Nicolae, profesor, în învățământul seminarial din orașul Cernica, pentru specialitatea matematici principală și fizico-chimice secundară. Barbilian Gerda, profesoară în învățământul secundar al fetelor din orașul Câmpina, pentru specialitatea limba germană principală, și limba română, secundară. Marinescu Marin, profesor în învățământul secundar al băieților din orașșul Giurgiu, pentru specialitatea limbai latină principală și limba elină-română secundare. Ciorănescu Ecaterina, profesoară în învățământul secundar al fetelor din orașul Brașov, pentru specialitatea limba latină principală și limba elină secundară. Inspectoratul școlar al Ținutului Marea Țuțugan Florea, profesor în învățământul secundar al băieților din orașul Constanța, pentru specialitatea filosofie principală și drept secundară. Hasotti Sevasta, profesoară în învățământul secundar al fetelor din orașul Bazargic, pentru specialitatea, limba latină principală și limba elină secundară; Papahagi Ecaterina, profesoară în învățământul secundar al fetelor din orașul Călărași, pentru specialitatea, fizico-chimice principală și șt.naturale secundară. Inspectoratul școlar al Ținutului Dunărea-de-Jos Teodora A. loan, profesor în învățământul secundar al băieților din orașul Focșani, pentru specialitatea, filosofie principală și drept secundară. Roșea loan, profesor în învățământul seminarial, din orașul Ismail, pentru specialitatea geografie principală și istorie secundară. Georgescu Elena, profesoară în învățământul secundar al fetelor din orașul Brăila, pentru specialitatea, limba latină, principală și limba elină secundară. Inspectoratul școlar al Ținutului Kiskru Rebiuc Corneliu, profesor în învățământul secundar al băieților din orașul Chișinău, pentru specialitatea, limba germană principală și drept secundară. Eremie Agnesa, profesoară în învățământul secundar al fetelor din orașul Chișinău, pentru specialitatea, limba latină principală și limba elină-franceză, secundare. Baran Nicolae, profesor în învățământul secundar al băieților din orașul Tighina, pentru specialitatea, limba latină principală și limba elină secundară. Inspectoratul școlar al Ținutului Prut Marin Alexie, profesor în învățământul secundar al băieților din orașul Sorcca, pentru specialitatea fizico-chimice principală și matematici secundară.