Monitorul Oficial, Partea 1, august 1942 (Anul 110, nr. 177-202)

1942-08-07 / nr. 182

MONITORUL OFICIAL (Partea I) Nr. 1827 August 1942 6630 Harea Vasile dela Liceul „B. P. Hasdeu” din Chișinău la aceeași școală. Ramba Ion dela Liceul„Al. Russo” din Chișinău la aceeași școală. Geantă Ion dela Școala normală din Chișinău la aceeași școală. Cumpără Constantin dela Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Dumitrescu Eugen dela Liceul teoretic băieți din Cetatea-Albă la aceeași școală. Ocneanu Ion dela Liceul teoretic băieți din Ismail la aceeași școală. Dragomir Nicolae dela Școala normală băieți din Chișinău, la aceeași școală. Matematici Gheorghiev Gheorghe de la Liceul teoretic băieți din Cetatea Albă la Liceul teoretic „Al. Russo” din Chișinău. Andrei C. Scobioară de la Școala normală de băieți din Chișinău la aceeași școală. Romașcu Constantin de la Liceul băieți din Vaslui la Gimnaziul teoretic băieți din Cahul. Jolondcovschi Petre de la Seminarul teologic din Chișinău, la Liceul industrial băieți din Chișinău. Cleinert Eduard dela Liceul teoretic băieți din Ismail la aceeași școală. Macovei Ion dela Gimnaziul „M. Eminescu” din Chișinău la Liceul „B. P. Hasdeu” din Chișinău. Costrov Ion dela Liceul teoretic băieți din Bălți la liceul„B. P. Hajdeu” din Chișinău. Cazanach Petre dela Liceul comercial băieți din Chișinău la Seminarul teologic din Chișinău. Mihu Constantin dela Seminarul teologic din Bălți la Gimnaziul industrial băieți din Orhei. Fizico-chimice Nedelcu Gheorghe dela Seminarul teologic din Ismail la Liceul teoretic băieți din Ismail. Pamfil Simion dela Liceul „B. P. Hasdeu” din Chișinău la Liceul „Al. Russo” din Chișinău. Clipi Timotei dela Seminarul teologic din Bălți la Liceul teoretic băieți din Bălți. Tertiac Ion dela Liceul teoretic băieți din Bălți la Școala normală băieți din Chișinău. Popescu I. Petre dela Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Apostol Victor dela Liceul „Al. Russo” din Chișinău ; Liceul „B. P. Hasdeu” din Chișinău. Tăbârță Ion de la Școala normală băieți din Șendriceni-Dorohoi la Liceul comercial băieți din Bălți. Cărăuș Constantin de la Liceul băieți da Orhei la Gimnaziul teoretic băieți din Orhei (fizico - chimice - natura edrept). Științe naturale Istrate Mihail de la Liceul teoretic băieți din Cetatea-Albă la aceeași școală. Velicu Vasile dela Seminarul teologic din Ismail la Liceul „B. P. Hasdeu” din Chișinău. Pătraș Silviu dela Școala normală băieți din Chișinău la aceeași școală. Vartopov Dumitru dela Liceul teoretic băieți din Orhei la Liceul teoretic băieți din Ismail. Verbițehi Alexandru de la Liceul teoretic băieți din Ismail la Liceul teoretic băieți din Bălți. Lașcu Grigore de la Școala normală din Odorhei la Liceul teoretic băieți din Soroca. Lepși Iosif la Liceul „Al. Russo” din Chișinău. Desen-caligrafie Cicherschi Victor dela Liceul „Al. Russo” din Chișinău la aceeași școală. Bălău Ion dela Școala normală băieți din Chișinău la aceeași școală. Niculescu, Andrei dela Liceul ;,B. P. Hasdeu” din Chișinău la aceeași școală. Chiricu Petre dela Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Maximov Boris dela Seminarul teologic din Ismail la Liceul teoretic băieți din Ismail. Antoceanu Ion dek Liceul comercial băieți din Chișinău la aceeași școală. Delaport Nicolae deli Liceul teoretic băieți din Ismail k Gimnaziul teoretic băieți cu completare din Tighina. Antonovici Ion dela Liceul teoretic băieți din Soroca la Liceul teoretic băieți din Bălți. Delaport Alexandru dela Seminarul teologic de băieți din Bălți la Liceul comercial băieți din Bălți. Solovei Alexandru dela Liceul băieți din Soroca la Liceul industrial băieți din Chișinău. Muzica Cristea Alexandru de la Liceul eparhial fete din Chișinău la Liceul teoretic „B. P. Hașdeu“ din Chișinău. Popovici Traian de la Școala normală băieți din Chișinău la aceeași școală. Cenariu Virgil de la Liceul băieți din Botoșani la Liceul teoretic băieți „Al Russo“ din Chișinău. Sâmbotin Tache dela Liceul teoretic băieți din Cetatea Albă la aceeași școală. Ursescu Ion dek Liceul ,,B. P. Hașdeu“ din Chișinău la Gimnaziul teoretic băieți, plus Gimnaziul teoretic fete din Tighina. Educație fizică Jitarețtc Nicolae dela Seminarul teologic din Ismail la Liceul teoretic din Ismail. Bolocan Alexe dela Gimnaziul „M. Eminescu“ din Chișinău la Liceul „Al. Russo“ din Chișinău. Vlad Vasile dela Liceul „B. P. Hașdeu“ din Chișinău la aceeași școală. Erhan Anatolie dela Liceul băieți din Bălți la aceeași școală. Belodanov Constantin de l Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Bălănescu Dumitru dela Liceul băieți din Orhei la Gimnaziul teoretic, băieți, plus Gimnaziul industrial băieți din Tighina. Ivanov Mihail dela Liceul teoretic băieți din Ismail la Liceul teoretic băieți din Cetatea Albă. Nemțeanu Constantin de la Liceul „Al. Russo“ din Chișinău, la Gimnaziul teoretic băieți, plus Gimnaziul industrial băieți din Orhei. Crăsneanu Dumitru dela Liceul „Al. Russo‘ ‘ din Chișinău la Școala normală băieți din Chișinău. Pârvu Vasile dela Liceul teoretic băieți din Tighina la Gimnaziul teoretic băieți, plus Gimnaziul industrial băieți din Cahul. Samurai Pavel de la Liceul băieți din Bolgrad la Liceul teoretic băieți din Soroca. Muranovici Gh. de la Seminarul teologic din Bălți la Gimnaziul teoretic băieți, cu completare, din Soroca (Gim. ind. băieți). Lucru manual Scutaru Ion dela Școala normală băieți din Chișinău la aceeași școală. Științe comerciale Cosmoe Nicolae dela Liceul comercial Tighina la Liceul comercial Chișinău. Zubcu Vasile dela Liceul comercial Chișinău la aceeași școală. Major Vasile de la Liceul comercial Chișinău la Liceul comercial de băieți din Bălți. Juridico-economice Bogus Sergiu de la Liceul industrial de băieți din Chișinău la Liceul comercial băieți din Chișinău. Cartea științifică Slonovschi Efrem de la Liceul „Vasile Lupu“ din Orhei la Gimnaziul industrial băieți din Soroca. Referendaru Alexandra del Seminarul teologic din Ismail, la Gimnaziul industrial de băieți din Cetatea Albă Științele agricole Cărăuș Dumitra dela Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Ștefănescu Chirildel Școla normală fete din Chișinău la Școala normală băieți din Chișinău. Cojocaru Nicolae dela Liceul tehnic agricol din Soroca la aceeași școală. Postoliche Diomid dela Liceul tehnic agricol din Soroca la Gimnaziul teoretic băieți din Bolgrad. 8