Munca, ianuarie 1972 (Anul 28, nr. 7505-7529)

1972-01-14 / nr. 7515

Vineri 14 ianuarie 1972 „ Vă cunosc țara muzica... “ Microinterviu cu CARLO ZECCHI Zilele acestea, CARLO ZECCHI este oaspetele țării noastre la Festivalul Mozart. Cunoscut pe toate meridianele globului ca pianist și dirijor, Carlo Zecchi a văzut lumina zilei în primii ani ai secolului XX în Italia. A studiat muzica cu Arthur Schnabel afirmîndu-se încă din tinerețe prin naturalețea și acuratețea stilului său interpretativ. — Nu sînteți pentru prima oară în România... — Nu, sigur că nu. Sînt fericit să revăd această țară de care mă leagă amintiri foarte plăcute din prima mea tinerețe, cînd am venit aici ca pianist. Era în 1933. Am cîntat în sala Dalles. Mi-aduc aminte că la acel recital a asistat și marele meu prieten român Dinu Lipatti. Mai tirziu, i-am cunoscut pe George Enescu și George Georgescu, doi mari artiști și oameni de mare prestigiu. — în ce împrejurare l-ați cunoscut pe George Enescu ? — Eram in drum spre Sofia. M-am oprit la București pentru a face o vizită directorului de atunci al Filarmonicii. Am intrat în marea sală de concerte a Ateneului român. Am simțit sunetele :,Dublului concert de Bach“. Cântau George Enescu și Yehudi Menuhin. Răpit, am pierdut trenul de Sofia. De atunci l-am revăzut și l-am reascultat, atât la București cit și la Roma. Dar concertul de atunci nu pot să-l uit. — De-a lungul anilor ați colaborat cu Filarmonica „George Enescu“. Acum dirijați o altă orchestră simfonică românească : Orchestra Radioteleviziunii române. Ce părere aveți despre aceste două formații simfonice românești ? — Sînt intr-adevăr excelente. Amîndouă, și cea a Filarmonicii și a Radioteleviziunii sunt două orchestre de prim rang, compuse din oameni cu o serioasă cultură muzicală și o deosebită acuratețe tehnică. Am fost invitat să dirijez trei programe Mozart și cred că voi reuși să realizez cu această orchestră — a Radioteleviziunii române — tot ceea ce trebuie, tot ceea ce am gândit. — Vă rugăm citeva cuvinte pentru cititorii ziarului „Munca“. Ați vizitat Pavilionul bunurilor de larg consum ? Mulți dintre dumneavoastră ați zăbovit, probabil, timp mai îndelungat în fața standului de mobilă, produs al fanteziei și al bunului gust. Erau prezentate atunci aproape 100 de modele noi. Ca întrebarea noastră, cite dintre acestea vor fi în magazine, ne-a răspuns inginerul Cornel Bălăceanu — șeful serviciului producție mobilă din Ministerul Industriei Lemnului: „O bună parte dintre modelele expuse au și intrat în producție de serie urmînd ca pînă la sfîrșitul anului să intre și restul“. — Concret, ce modele vom găsi în magazine ? — Șase tipuri de dormitoare, șapte de sufragerie, nouă de camere combinate, 21 garnituri de hol, două noi tipuri de bucătărie, toate distingindu-se printr-o linie modernă și un grad ridicat de confort. In acest an, vom mai organiza expoziții și vom publica prospecte pentru larga informare a cumpărătorilor. Brăila conectată la sistemul telefonic automat Municipiul Brăila a fost racordat la rețeaua telefonică interurbană automată, în prezent abonații brăileni pot efectua legături directe cu orașele Galați —prefix 930 ; Iași — 980; Timișoara — 961 ; Craiova — 941. Abonații din orașele amintite pot efectua la rândul lor convorbiri cu orașul Brăila folosind prefixul 938. Plopul negru de la Mocod în zona comunei Mocod din județul Bistrița-Năsăud, se află un plop negru cu o longevitate de 500—600 de ani, exemplar rar, dacă nu unic în țara noastră. Acest arbore secular, care a fost declarat monument al naturii, are o înălțime de 32 m și o circumferință a trunchiului de peste 10 m. Locuitorii comunei organizează în cursul anului, în preajma lui, serbări tradiționale. Rubrică realizată de L. DOJA și cu A. LUSCALOV sprijinul corespondenților Pentru continua înflorire a județelor și localităților patriei Telegrama adresată C.C. al P.C.R., tovarășului Nicolae Ceaușescu, de sesiunea Consiliului popular al județului Hunedoara Sesiunea a XIV-a a Consiliului popular al județului Hunedoara—Deva — se arată în telegramă — se înscrie prin problematica abordată, prin climatul laborios de lucru care a caracterizat-o, in amplele și responsabilele preocupări și eforturi ale organelor și organizațiilor de partid, consiliilor populare, deputaților, muncitorilor, țăranilor și intelectualilor de a transpune neabătut în viață hotărîrile Congresului al X-lea al partidului: „în numele locuitorilor municipiilor, orașelor și comunelor județului, români, maghiari, germani și de alte naționalități, exprimăm și cu acest prilej deplina adeziune față de întreaga politică internă și externă lui și statului și a partidurecunoștința fierbinte față de neobosita și remarcabila dumneavoastră activitate prosperitatea națiunii pentru noastre socialiste“. în continuare, în telegrama sesiunii Consiliului popular al județului Hunedoara sînt evidențiate rezultatele obținute de unitățile de interes local și în activitatea obștească, care întregesc succesele de prestigiu ale industriei de interes republican și ale agriculturii județului. „Pornind de la ceea ce am înfăptuit anul trecut — se spune în continuare in telegramă — de la rezervele existente, experiența dobîndită, sesiunea a inițiat o întrecere care să mobilizeze și mai deplin consiliile populare la valorificarea cit mai completă a potențialului material și uman al județului nostru, adresind in acest sens o Chemare către toate consiliile populare din Republica Socialistă România. Ne-am propus, printre altele, să depășim sarcinile de pian la industria locală cu cel puțin 10,5 milioane lei la producția globală și cu 9 milioane lei la producția marfă vîndută și încasată, livrările la export cu 200 mii lei valută, volumul prestărilor cu 10 milioane lei, să realizăm lucrări edilitargospodărești prin muncă patriotică in valoare de 240 milioane lei, să creăm ateliere școlare în toate liceele și școlile generale și îndeosebi, să intensificăm prin toate mijloacele munca de educare socialistă a oamenilor, de creștere a responsabilităților civice față de marea avuție obștească creată in anii socialismului. Suntem convinși — se arată în încheiere — că sub conducerea organizațiilor de partid, consiliile populare, toți deputații, oamenii muncii din județ vor răspunde și în continuare cu abnegație și nețărmurită încredere chemărilor partidului, nându-și elanul, talentul puși energia creatoare în slujba îndeplinirii exemplare a planului pe 1972, a făuririi societății socialiste multilateral dezvoltate pe pămintul României. Vă asigurăm, scumpe tovarășe Nicolae Ceaușescu, de înfăptuirea ireproșabilă a cuvîntului dat. Plecarea delegației Partidului Socialist Popular din Danemarca Delegația Partidului Socialist Popular din Danemarca, condusă de Sigurd Omann, președintele partidului, deputat in Parlamentul danez, care, la invitația Comitetului Central al Partidului Comunist Român, a făcut o viziită în țara noastră, a părăsit joi dimineața Capitala. Din delegație au făcut parte Gert Petersen, Jens Margaard, Henning Philipsen, membri ai Comitetului Executiv al P.S.P. din Danemarca, deputați în Parlamentul danez, și Anders Uhrskov, membru al Comitetului Executiv al partidului. La plecare, pe aeroportul Otopeni, delegația a fost salutată de tovarășii Gheorghe Pană, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent, secretar al C.C. al P.C.R., Ghizela Vass și Roman Moldovan, membri ai C.C. al P.C.R., Andrei Vela, membru supleant al C.C. al P.C.R., și Gheorghe Șoima, vicepreședinte al Uniunii Asociațiilor Studenților din România, de activiști de partid. Plecarea la Budapesta a tovarășului Iosif Banc toi dimineața a plecat, la Budapesta, o delegație condusă de Iosif Banc, vicepreședinte al Consiliului de Miniștri, pentru a participa la întîlnirea de lucru a președinților celor două părți in Comisia mixtă guvernamentală româno-ungară de colaborare economică. In aceeași zi delegația sosit la Budapesta. Pe aeroportul Ferihegyi au fost de față Valyi Peter, vicepreședinte al guvernului ungar, președintele părții ungare din Comisia mixtă guvernamentală româno-ungară de colaborare economică, și alte persoane oficiale. Au fost de față Ioan Cotor, ambasadorul României la Budapesta, și membri ai ambasadei. Joi după-amiază, în clădirea parlamentului din Budapesta, au început convorbirile oficiale in cadrul întilnirii de lucru a președinților celor două părți în Comisia mixtă guvernamentală româno-ungară de colaborare economică. ★ ...e comparația cea mai potrivită care-ți vine automat în minte, dacă ești martor ocular cînd sosește mașina întreprinderii „Nufărul“ la una din unitățile sale, împînzite în toate cartierele Capitalei. Gestionara Lina Vlad, de la Unitatea de spălătorie, curățătorie și vopsitorie nr. 50 (Bd. 1 Mai), golearind pe rînd navetele, scoțînd din ele zeci de cămăși bărbătești bine spălate, îngrijit apretate și impecabil călcate, apoi garnituri de pat, tot felul de lenjerie, fețe de mese, așezîndu-le (după numărul comenzii) în rafturi pentru a-și aștepta posesorii. A scos apoi din alte navete costume bărbătești, tatoare, rochii de stofă de la curățat chimic sec sau cu detergenți, punîndu-le pe umerașe... Cine nu știe cu de ocupare sînt femeile astăzi ? Apreciind calitățile și aptitudinile pe care le posedă, sînt solicitate atit în unitățile productive, în instituții, cit și în diverse activități obștești, dar mai ales în mjilocul familiei. Tocmai de aceea, pentru a nu le răpi prea mult din timpul lor liber și mai ales pentru ușurarea efortului lor fizic, vine în sprijinul lor tehnica modernă. In Capitală există 55 unități de spălătorie, vopsitorie și curățătorie chimică, care stau la dispoziția gospodinelor. Luna trecută s-au mai deschis încă trei : în piața „Băneasa“, in piața „23 August“ și pe str. Luterană nr. 7. întreprinderea „Nufărul“ de care aparțin toate aceste unități este nouă, modernă, dotată cu utilaje de înaltă tehnicitate. Mașinile de spălat (cu o capacitate de 150 kg.) permit trecerea zilnică prin ele a 40 000 kg. rufe. In toate secțiile întreprinderii se pune un mare accent pe calitate. Concomitent cu controlul final, acționează controlul interfazic, prompt De pildă, vin uneori la spălat sau la curățat unele obiecte foarte pătate. Pentru a se scoate petele respective, operația se repetă de cîteva ori, fară a se modifica cu nimic costul inițial față de consumul în plus al chimicalelor respective. Graficele de primire a obiectelor la curățat (pe ultimii doi ani) sunt edificatoare în privința solicitărilor, în aceleași luni, aceleași avalanșe: martie-aprilie, septembrie — octombrie. — Fenomenele de sezon — ne spunea inginerul Medgid Ianoglu, șeful serviciului producție — sunt pentru noi probleme complexe, pe care căutăm să le rezolvăm cu toată capacitatea întreprinderii, în trei schimburi, sau in schimburi prelungite. Prin cifrele indicate la tec vizibil în vitrinele unităților sale, „NUFĂRUL“ iși anunță prompt clientela cînd poate beneficia de termenul normal cel mai mic — 8 zile. Acum, mai ales în perioada lunilor ianuarie-februarie, cetățenii pot primi obiectele de la curățat un termen foarte scurt și le recomandăm să apeleze cu încredere la serviciile „NUFĂRULUI" pentru pregătirea garderobei de primăvară. MARA STOICESCU MAI ALBE CA ZĂPADA... MUNCA INFORMAȚII Joi seara, s-a înapoiat în Capitală, venind din Chile, delegația Partidului Comunist Român, formată din tovarășii Petre Lupu, membru al Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., și Teodor Coman, membru al C.C. al P.C.R., prim-secretar al Comitetului județean Tulcea al P.C.R., care a participat la manifestările prilejuite de sărbătorirea semicentenarului creării Partidului Comunist din Chile. La sosire, pe aeroportul Otopeni, delegația a fost salutată de tovarășii Dănălache, membru al Florian Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., Ion Cîrcel, membru al C.C. al P.C.R., de activiști de partid. ★ După ciclul de „Enescu-Bruckner“, concerte „Festivalul Mozart“ se Înscrie în rândul momentelor remarcabile ale stagiunii muzicale. Organizat de Orchestra simfonică a Radioteleviziunii, festivalul își propune, sub bagheta dirijorului Carlo Zecchi, să dea o privire de ansamblu asupra creației mozartiene. Primul dintre cele trei concerte a avut loc joi seara în Capitală. LOTO CÎȘTIGURILE TRAGERII LOTO A REVELIONULUI DIN 2 IANUARIE 1972 Extragerea I : Cat. 1 : 1,90 variante a 100.000 lei ; a 2-a : 14,60 , 16.470 lei ; a 3-a : 39,20 , 6.134 lei ; a 4-a : 68,05 variante a 3.534 lei ; a 5-a : 397,70 . 305 lei ; a 6-a : 854,70 . 281 lei. REPORT CATEG. 1 : 50.459 lei. Extragerea a II-a : Cat. A : 3 variante IO*/ a 67.381 lei ; B : 8.60 a 23.505 lei ; C : 35 a 5.776 lei ; D : 99,75 a 2.026 lei ; E : 159.651.266 lei ; F : 200,85 a 1.006 a lei. Ambele extrageri : cat. Z : 4.441,85 variante a 100 lei. CÎȘTIGURI SUPLIMENTARE Cat. G : 3.30 variante (autoturisme „Skoda S 100“ a 53.000 lei) ; H : 16,15 (excursii în Italia a 3.500 lei) ; I : 85.40 (excursii in Turcia 3.500 lei) ; J : 153 variante a 1.000 lei ; K : 245.60 variante a 500 lei. CÎȘTIGURI SPECIALE Cat. M : 3,60 variante (autoturisme „Dacia 1300“ a 70.000 lei) ; N : 12.50 (autoturisme „Dacia 1100“ sau „Skoda S100“) ; D : 38,75 variante (excursii in Italia a 8.500 lei) ; P : 44,30 (excursii în Turcia a 3.500 lei) ; R : 45,20 variante a 1.000 lei ; S : 81,90 variante a 500 lei ; T : 7.435,85 variante a 80 lei. CÎȘTIGURILE TRAGERII LOTO DIN 7 IANUARIE 1972 Extragerea I : Cat. 1 : 2,10 variante a 65.313 lei ; a 2-a : 5,55 a 15.621 lei ; a 3-a : 11.05 a 7.846 lei ; a 4-a: 28.95 a 2.995 lei ; a 5-a : 116.60 a 744 lei ; a 6-a : 431.50 a 201 lei ; Extragerea a II-a : Cat. A : 1.10 variante a 59.851 lei ; B : 5.45 a 12.080 lei ; C : 12.55 a 5.246 lei ; D : 18.60 a 3.540 lei ; E : 48.20 a 1.366 lei ; F : 41.25 a 1.596 lei ; Z : 1.628.65 a 100 lei. Ciștigurile de 65.313 lei (100 °/o) de la categ.ra au revenit participanților SEULEAN GHEORGHE din Uricani și MICOLAS ROZALIA din Iași, iar cîștigul de 59.851 lei (100»?«) de la categ. A. a revenit participantului GOGUȚA ADRIAN din Vatra Dornei. SPORT »SPORT LA „VAGONUL"-ARAD Sportul de masă pe podiumul de onoare • Colaborarea dintre comitetul sindicatului și asociația sportivă se face tot mai mult simțită. • Forme și mijloace simple adecvate bazei materiale. • Iarna activitățile turistice nu sunt neglijate. • Școala profesională — rampă de lansare a tinerilor în atletica grea. Opiniile exprimate de către salariații Uzinelor de vagoane din Arad — în cadrul discuțiilor purtate de curând pe tema activității sportive de masă — au scos in evidență faptul că sportul marchează în această întreprindere o înviorare, atit sub aspect cantitativ, rit și calitativ. Comitetul sindicatului, comitetul U.T.C. și consiliul asociației sportive „Vagonul“ au cîștigat de acum o experiență valoroasă, le permite să desfășoare oare o activitate susținută pentru propagarea și extinderea educației fizice si sportului in rîndurile salariaților și ale membrilor lor de familie. La baza activității noastre, spunea ION TANASIUC, secretarul asociației sportive, a stat colaborarea fructuoasă dintre consiliul de conducere al nucleului sportiv, conducerea întreprinderii și comitetul sindicatului. În acest sens, atenția organelor sportive s-a îndreptat inițierea unor întreceri spre cu un larg caracter de masă, ținîndu-se cont de preferințele salariaților. Acțiunile organizate pînă in prezent s-au bucurat de un remarcabil succes, deoarece fiecare ramură de sport în parte a dispus și de o bază sportivă adecvată. Astfel, campionatul asociației s-a inițiat la 7 ramuri de sport, întrecerile desfășurîndu-se cu faze pe secții și schimburi, la tenis de masă, șah, popice, natație, fotbal, tir și atletism, iar la „Cupa metalurgistului" (competiție sportivă organizată la fotbal, popice și tir) au participat 2 262 de salariați. Numai la întrecerile de fotbal au luat parte 834 de tineri, trofeul fiind ciștigat de secția tîmplărie. In timpul sezonului de iarnă, consiliul asociației sportive și comitetul sindicatului din întreprindere au prevăzut și o serie de interesante acțiuni turistice. Printre animatorii turismului in rîndurile salariaților se numără I. Aldea și P. Cenădan, care ne-au relatat că în viitor se vor organiza excursii la cabana Căsoaia, precum și la Porțile de Fier, Deva și Șiria. De notat că, echipa cîștigătoare a campionatului asociației, respectiv secția tîmplărie, fost recompensată, anul treacut, cu o excursie, cu autocarul, în care s-a făcut „Turul României“. La ora actuală, la ..Vagonul“, ca urmare a măsurilor luate, de către comitetul sindicatului și consiliul asociației sportive, numărul membrilor cotizanți a ajuns la 6 500, iar al secțiilor afiliate la federațiile de specialitate la 15. Trebuie să recunoaștem, sunt rezultate meritorii, care ne dovedesc din plin preocupările convergente care există din partea factorilor învestiți cu responsabilități în domeniul educației fizice și al sportului. Faptul că printre cei mai buni sportivi ai județului Arad, în anul care s-a scurs, au figurat și reprezentanții asociației „Vagonul“ : I. Lazăr (judo), Rodica Săbău (gimnastică) și R. Codrean (lupte) sunt dovezi incontestabile că alături de activitatea sportivă de masă și sportul de performanță a făcut serioși nași înainte. Pe panoul evidențiaților pot fi incluși și sportivii I. Covaci (box), D. Hîrșan (judo), Tr. Rostáș (haltere), E. Ristin (navomodele), I. Lăzărescu (moto) etc., a căror comportare pe terenurile și în sălile de sport, cât și în afara lor, constituie un exemplu demn de urmat pentru ceilalți tineri din uzină. Desigur, în calea dezvoltării mai viguroase a fenomenului sportiv la Uzina de vagoane din Arad s-au interpus și o serie de neajunsuri, asupra cărora au insistat cîțiva dintre cii care am vorbit. salariații Mecanicul ION RUSA menționa că asociația sportivă este necesar să-și îndrepte atenția și mai mult spre tinerii absolvenți ai școlilor profesionale, în special in vederea recrutării elementelor necesare dezvoltării atleticii grele, care în Uzina de vagoane se bucură de o frumoasă tradiție. Maistrul GHEORGHE CIUREZU, unul dintre pasionații sporturilor aviatice, a venit cu propunerea ca in municipiul Arad să se înființeze o secție de planorism-parașutism, ținînd cont de aplicativitățile sale practice, precum și marele număr de tineri și tinere care doresc să practice acest sport al curajului. De asemenea, forjorul GHEORGHE MOCANU ne-a rugat să inserăm dorința unanimă a salariaților din uzină ca echipa de fotbal „Vagonul“ să promoveze în categoria B, pentru a satisface măcar în acest mod iubitorii fotbalului, care și acum se întreabă „unde sînt zăpezile de altădată“, ca o aluzie la vremea cînd „Vagonul“ activa în divizia A... Cu competența atribuită de funcția și responsabilitățile pe care le dețin, interlocutorii noștri, cadre tehnice de specialitate, activiști sportivi voluntari, activiști sindicali, salariații Uzinei de vagoane din Arad, ne-au înfățișat principalele aspecte din cadrul asociației sportive „Vagonul“, oferindu-ne posibilitatea unei treceri în revistă cuprinzătoare a fenomenului sportiv, fenomen integrat în aria de atribuțiuni și de răspunderi a Uniunii Generale a Sindicatelor. GH. CIOBANU I Volei 03 • In programul returului primei divizii masculine de volei au survenit unele modificări, doua parte a campionatului va incepe joi 17 februarie (în loc de 10 februarie, cum s-a anunțat) și se va desfășura în cadrul a trei turnee de sală (fiecare cite patru zile). Amintim că, inițial, returul urma să se dispute în 11 etape săptămânale. Federația a făcut aceste modificări pentru a da posibilitate jucătorilor fruntași — selecționabili — să intre în ritmul meciurilor din preliminariile Olimpiadei. Primul turneu de sală va avea loc între 17—20 februarie la Brașov. Turneul următor se va desfășura la Galați, 2—4 martie, iar ultimul este programat la București, 11—14 martie. • Returul primei divizii feminine se dispută conform programului anunțat, adică în 11 etape săptămînale, începînd de duminică 20 și pînă la 30 februarie Apoi, în zilele de aprilie, 11—13 mai este programat turneul final , la Pitești se întilnesc primele patru clasate, la Piatra Neamț echipele de pe 5—8, iar la Galați locurile formațiile situate pe locurile 9—12. Pe primul loc in clasamentul feminin se află Rapid București cu 21 puncte, urmată de campioana republicană Peni- Iciiina Iași cu 20 puncte. I ______________IVL L. J Pagina a 5-a Din toate sporturile NASTASE ȘI TIRIAC ÎNVINȘI • NEW YORK — în primul tur al turneului internațional de tenis de la Jacksonville (Florida), jucătorul român Ilie Năstase, câștigătorul recentului concurs de la Baltimore, a pierdut în mod surprinzător cu 6—7, 5—7 în fața suedezului Ove Bengtson. Cu o surpriză s-a încheiat și partida dintre Ion Țiriac și Harpon Rahim, în care victoria a revenit cu 6—4, 6—4 tenismanului pakistanez. Alte rezultate: Higgins (S.U.A.) — McManus (S.U.A.) 7—5, 4—6, 7—6 ; Fillol (Chile) — Osborne (S.U.A.) 7—5, 7—6. • LONDRA — Cu două runde înaintea încheierii turneului internațional de șah de la Hastings, un clasament continuă să conducă tînărul mare maestru sovietic Anatoli Karpov cu 10 puncte. Pe locul secund se află compatriotul său Viktor Korcinoi cu 9.5 puncte. Victor Ciociltea (România) ocupă locul 10 cu 5 puncte. • MADRID. — Peste 60 000 de spectatori au urmărit pe stadionul „Santiago Bernabeu“ din Madrid întîlnirea internațională amicală de fotbal dintre selecționatele Spaniei și Ungariei. Partida, desfășurată pe un teren desfundat, s-a încheiat cu scorul de 1—0 (0—0) în favoarea fotbaliștilor spanioli. Cu trei minute înaintea fluierului final, în urma executării unei lovituri de colț, extrema stângă Arieta a marcat golul victoriei. STOCKHOLM . Proba de perechi, disputată în cadrul campionatelor europene de patinaj artistic de la Goeteborg, s-a încheiat cu victoria scontată a cuplului sovietic Irina Rodnina-Aleksei Ulanov. Este pentru a patra oară consecutiv cînd perechea sovietică iși adjudecă medaliile de aur in întrecerea cu cei mai buni patinatori ai continentului. Irina Rodnina și Aleksei Ulanov au totalizat 420 puncte, fiind urmați de compatrioții lor Ludmila Smirnova-Andrei Suraikin cu 417,4 puncte ★ GÖTEBORG 13 (Agerpres). — Campionatele europene de patinaj artistic au continuat joi la Göteborg cu desfășurarea primelor trei figuri impuse la feminin. In clasament, pe primul loc se află în prezent marea favorită, austriaca Beatrix Schuba, cu 536 puncte, urmată de C. Walter (Elveția) — 489,6 puncte și R. Trapanese (Italia) —483.9 puncte. PRONOSPORT PRONOSTICUL NOSTRU PENTRU CONCURSUL NR. 3 ETAPA DIN 16 I 1972 Bologna — Napoli 1 X Juvenilis — Florentina 1 X. Mantova — Inter X 2 Milan — Atalanta 1 Roma — Torino 1 Sampdoria — Cagliari 1X2 Varese — Lanerossi X Verona — Catanzaro 1 Foggia — Lazio X Perugia — Bari 1 x Reggiana — Ternana X Sorrento — Arezzo X Taranto — Catania 1 .. ............ JJ.M»»»!1»»!..... "• -.".'t"..ft.• . MEMENTO —VINERI— 17.00 Pentru patrie 18.00 Orele serii 20.05 Zece melodii preferate 21.00 Revista șlagărelor 21.42 Bijuterii muzicale 22.00 Radiojurnal 23.00 Concert de seară 0,03—0.00 Estrada nocturnă 14 ianuarie 1972 PROGRAMUL 16.00 Muzică și actualități 7.00 Radiojurnal 9.00 Buletin de știri 11.05 Din muzica popoarelor 12.15 Recital de operă 14.40 Buchet de melodii populare 15.00 Buletin de știri 16.00 Radiojurnal 18.30 Radiocabinet de informare și documentare PROGRAMUL. II6.00 Program muzical de dimineață 7.00 Radiojurnal 9.00 Cîntecele noastre 12.00 Buletin de știri 10.00 Matineu teatral 12.00 Buletin de știri 12.30 Interpreți de muzică ușoară 13.00 Radiojurnal 15.00 Muzică ușoară 15.30 Radio-Școală 16.00 Radiojurnal 16.55 Sfatul medicului 17.00 Buletin de știri 18.20 Orfeu — mică enciclopedie muzicală 19.00 Buletin de știri 20.00 Seară de operă 21.45 Un cîntec străbate lumea — muzică ușoară 22.30 Versuri și proză din revistele noastre 23.00 Buletin de știri 23.45 Dansuri simfonice 0,55—1,00 Buletin de știri SIMBĂTA— 15 ianuarie 1972 PROGRAMUL 1 6.00 Muzică și actualități 7.00 Radiojurnal 8.30 La microfon, melodia preferată 11.05 Melodii 1972 — muzică ușoară 13.00 Radiojurnal 13.30 Radiorecording 18.00 Radiojurnal , 17.30 Cintece de nuntă și jocuri populare 18.00 Orele serii 20.05 Zece melodii preferate 20.45 La hanul melodiilor 21.30 Revista șlagărelor 22.00 Radiojurnal 22.30 Expres melodii PROGRAMUL 116.00 Program muzical de dimineață 7.00 Radiojurnal 8.05 Emisiune pentru pionieri 9.15 Muzică populară 10.30 Invitații noștri, preferații dumneavoastră: Dan Spătaru, Viky, Raphael 10.50 Muzică populară 11.30 Soliști care ne-au vizitat țara 12.30 Muzică ușoară 13.00 Radiojurnal 14.05 De toate pentru toți (reluare) 15.20 Din dansurile populare 16.00 Radiojurnal 16.15 Oaspeți ai sălilor noastre de concert 17.05 Concert de muzică populară 17.50 Zece minute în compania orchestrei Roger Danneels 19.05 Melodii de estradă 19.30 Cântece și jocuri populare 20.00 Concert simfonic 22.00 Seară de romanțe 22.30 Carnavalul ritmurilor —VINERI— 14 ianuarie 1972 16.00 — 17.00 Teleșcoala 18.00 Căminul 18.50 Aplauze pentru români . Cu ansamblul artistic al U.T.C. în Olanda 19.10 Tragerea loto 19.20 1001 de seri 19.30 Telejurnalul de seară 20.00 Cronica politică internă 20.10 Film artistic: VREMURI MINUNATE LA SPESSART 21.50 Telejurnalul de noapte 22.00 Campionatele europene de patinaj artistic Transmisiune directă de la Göteborg —SIMBATA— 15 ianuarie 1972 16.30 Emisiune în limba germană 18.15 Ritm, tinerețe, dans 19.00 Rîul, ramul... 19.20 1001 de seri 19.30 Telejurnalul de seară 20.00 Săptămîna Internațională 20.10 Tele enciclopedia 20.50 Film serial INVADATORII (IX) 21.4» Medalion MIHAELA MIHAI 22.05 Telejurnalul de noapte 22.15 Campionatele europene de patinaj artistic Transmisiune directă de la Göteborg 23.20 Seară de romanțe cu IOANA RADU Mirii anului II — SCALA — 9 ; 11,15 ; 13.30 ; 16 ; 18,30 ; 21 BUCUREȘTI - 9 ; 11,15 ; 13,30 ; 16,30 ; 18,45 ; 21. Să cumpărăm o mașină de pompieri — DOINA — 11,30 ; 13.30 ; 18 ; 18,15 ; 20,30. Livada din stepă — FESTIVAL — 19—21. Love story — FESTIVAL — 8,30 ; 10,45 ; 18 ; 16,45. — PATRIA — 9 ; 11,30 ; 14 ; 16,30 ; 19 ; 21,15 ; — LUCEAFĂRUL — 9 , 11,15 ; 13,30 ; 16 ; 18,30 21. — CAPITOL — 9,15 ; 11,30 ; 13,45 ; 16. Odiseea generalului Jose — CAPITOL — 20. De la 17 ianuarie Love story — CAPITOL — 9,15 ; 11,30 ; 13,45 : 16 ; 18,30 ; 21. — FAVORIT — 9,15 : 11.30 ; 13,45 ; 16 : 18,15 : 20,30. B.D. la munte și la mare — VICTORIA — 9 : 11,15 ; 13,30 ; ie : 18.30 ; 20;45. — aurora — 9 : 11,15 : 13,39 ; 15,45 ; 18 : 20.15. — TOMIS — 9 : 11,15 : 13.30 ; 15,45 ; 18.15 ; 20,30. Cea mai frumoasă soție — CENTRAL — 9:15 : 11,30 ; 13.45 : 16 : 18.15 : 20.30 Hugo și Josefina — TIMPURI NOI — 9—18.30 în continuare Program de desene animate — TIMPURI NOI 20 15. Decolarea — MUNCA — 16 : 18 : 20. GIULESTI 15:30 : 17:45 : 20. Cea mai frumoasă soție — FEROVIAR 8,45 : 11,15 ; 13.30 ; 16 ; 18,30 ; 21. — MELODIA — 9 : 11,15 : 13.30 :16 ; 18.30 ; 20,45. — MODERN — 9 : 11.15 ; 13,30 ; 16 : 18,15; 20,30 . Pădurea de mesteceni — VIITORUL — 16 : 18 . 20. Trenul — EXCELSIOR — 9 : 11,45 ; 14,30 ; 17,15 ; 20. — MIORIȚA — 9 : 11;45 : 14,30 : 17:15 : 20. Livada din stepă — CĂRA — 15:30 : 18 : 20:15. FLAWaterloo — GRIVIȚA — 9 : 12 ; 16 : 19,36. — VOLGA — 9:30 ; 12:30 : 16 : 19,15 — FLAMURA — 9 : 12.30 : 16 : 19,30. Sorgul roșu — PROGRESUL — 15:30 : 18 : 20:15 : 12 oameni furioși — BUCEGI — 16 : 18,15 : 20:30 — GLORIA 9 : 11:15 : 13:30 : 16 : 18:15 : 20,30. Poveste sîngeroasă — LAROMET - 15,30 ; 17,30 : 19,30. Oliver - BUZESTI - 15.30 : 19. Nici un om pentru Camp Dietrich — FERENTARI — 15.30 ; 18 ; 20,15. Anna celor o mie de zile — FLOREASCA — 15,30 ; 19. Castanele sunt bune — ÎNFRĂȚIREA INTRE POPOARE — 15,30 ; 17,45 ; 20. Anna celor o mie de zile — ARTA — 15,30 ; 19.15. Steaua de tinichea — LUMINA — 9—21 în continuare — CRÎNGAȘI — 15.30 : 18 . 20.15. Duel straniu — PACEA — 15,45 ; 18 . 20. Floarea de cactus — UNIREA — 15,30 ; 18 . 20. — POPULAR — 10 , 15,30 ; 18 : 20.15. Scoate-ți pălăria cînd săruți — LIRA — 15,30 : 18 ; 20,15. Marele premiu — DRUMUL SĂRII — 15,30 . 19. Floarea soarelui — VITAN — 15,30 ; 18; 20.15. Tick, Tick, Tick — RAHOVA — 14,30 ; 16,30 ; 18.30 ; 20,30. Ritmuri spaniole — MOȘILOR — 15,30 ; 17,45 ; 20. Articolul 420 — COSMOS -15.30 . 19. Vinovatul este în casă — CLUBUL UZ. REPUBLICA rulează în ziua de 16 ianuarie.